Door de combinatie van studiefinanciering en SR in je post, besef ik ineens hoe het komt dat bij SR08 op het laatst nog zo veel geld binnengehaald kon worden dat de overheid toch nog moest bijleggen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaald.
Op zich zou 't wel een stunt zijn om het alsnog in een andere stad te houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou knap zijn. Staat namelijk niet op de shortlist.
Ze zijn dit jaar trouwens wel een stuk vroeger dan voorgaande jaren met de bekendmaking. Is dat om te voorkomen dat steden maandenlange campagnes gaan voeren? Of wordt dat altijd al zo vroeg besloten en maken ze het nu al bekend omdat het anders toch wel snel bekend wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich zou 't wel een stunt zijn om het alsnog in een andere stad te houden.
Hebben die aardige studenten toch een keer het geld echt nuttig besteedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door de combinatie van studiefinanciering en SR in je post, besef ik ineens hoe het komt dat bij SR08 op het laatst nog zo veel geld binnengehaald kon worden dat de overheid toch nog moest bijleggen...
Alle studenten hadden weer geld om te doneren
Dat moet je aan de zenderredactie/-coordinator vragen, niet aan mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zijn dit jaar trouwens wel een stuk vroeger dan voorgaande jaren met de bekendmaking. Is dat om te voorkomen dat steden maandenlange campagnes gaan voeren? Of wordt dat altijd al zo vroeg besloten en maken ze het nu al bekend omdat het anders toch wel snel bekend wordt.
Hoiquote:
oh die zou ik ook gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Enrique... mijn vriend wilde er graag heen met me maar ik heb mijn veto-recht gebruikt
Tja nu gaan we naar Tina Turnerquote:
Dat is ook de reden dat ik het wel zie zitten, 't is toch een legende...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar misschien zie je haar hierna nooit meer...das een ouwe tante..die Enriqe niet
Hoe laat de bekendmaking is zal morgen bekend worden gemaakt, ruim van tevoren. Komt dus wel goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:16 schreef MarijeH het volgende:
Hans en Eliza
Hoe laat is de bekendmaking, en hoelaat staat het op het internet? Dit wil ik even weten omdat ik morgen tussen half 11 en 12 achter de pc zit op school om te oefenen in exact.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ff bekend maken hoe laat de bekendmaking van de bekendmaking is?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe laat de bekendmaking is zal morgen bekend worden gemaakt, ruim van tevoren. Komt dus wel goed.
Als U2 al het neusje van de zalm isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:36 schreef cosmick het volgende:
Net bij DWDD al een stukje van het bij NOVA uit te zenden interview met U2.
"U2-fans zijn slimmer, zij willen het neusje van de zalm".
Ok.
Ik pak er even een tijltje bij (al is hun meest recente single wel ubber vet!)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:36 schreef cosmick het volgende:
Net bij DWDD al een stukje van het bij NOVA uit te zenden interview met U2.
"U2-fans zijn slimmer, zij willen het neusje van de zalm".
Ok.
Enschedequote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef -Hans- het volgende:
Morgen de uitslag van waar het GH dit jaar komt te staan
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als U2 al het neusje van de zalm is
Dat valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groningen is nog goed te bereiken ,maar enschede
Volgens mij had je beter op moeten letten bij topografie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groningen is nog goed te bereiken ,maar enschede
voor de afstand is groningen sneller te bereiken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had je beter op moeten letten bij topografie.
Ik dacht al dat ie jou bedoeldequote:
Groningen <-> Enschede is al helemaal ellendequote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor de afstand is groningen sneller te bereiken.
Ik zag het op z'n twitter staanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Vanmiddag liep ik naar de OBA voor een uitzending van Graven aan de Amstel op AmsterdamFM en ineens komt er een stelletje mij tegemoet. Nou ja, stelletje... dacht eerst dat het een meisje met een wandelende zonnebril was. Maar de zonnebril kwam me wel bekend voor. Toen hij "hoi" zei, wist ik pas zeker dat het Domien was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |