Door de combinatie van studiefinanciering en SR in je post, besef ik ineens hoe het komt dat bij SR08 op het laatst nog zo veel geld binnengehaald kon worden dat de overheid toch nog moest bijleggen...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaald.
Op zich zou 't wel een stunt zijn om het alsnog in een andere stad te houden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zou knap zijn. Staat namelijk niet op de shortlist.
Ze zijn dit jaar trouwens wel een stuk vroeger dan voorgaande jaren met de bekendmaking. Is dat om te voorkomen dat steden maandenlange campagnes gaan voeren? Of wordt dat altijd al zo vroeg besloten en maken ze het nu al bekend omdat het anders toch wel snel bekend wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich zou 't wel een stunt zijn om het alsnog in een andere stad te houden.
Hebben die aardige studenten toch een keer het geld echt nuttig besteedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Door de combinatie van studiefinanciering en SR in je post, besef ik ineens hoe het komt dat bij SR08 op het laatst nog zo veel geld binnengehaald kon worden dat de overheid toch nog moest bijleggen...
Alle studenten hadden weer geld om te doneren
Dat moet je aan de zenderredactie/-coordinator vragen, niet aan mij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze zijn dit jaar trouwens wel een stuk vroeger dan voorgaande jaren met de bekendmaking. Is dat om te voorkomen dat steden maandenlange campagnes gaan voeren? Of wordt dat altijd al zo vroeg besloten en maken ze het nu al bekend omdat het anders toch wel snel bekend wordt.
Hoiquote:
oh die zou ik ook gebruikenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Enrique... mijn vriend wilde er graag heen met me maar ik heb mijn veto-recht gebruikt
Tja nu gaan we naar Tina Turnerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |