Engels is eigenlijk ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef MarijeH het volgende:
Engels ging niet goed, maar ook niet slecht.
en waarom is het dan je ex en niet je blijvende partnerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn ex kwam ook uit BelgiëMaar daar was niks mis mee hoor
Horst. Tappertquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, cos, veel plezier volgende week in Horst! http://www.limburger.nl/a(...)/702239400/1030/weer
Grapjasquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:09 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk, eigenlijk vind ik dit niet eens zo heel slecht.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:24 schreef SilentChaos het volgende:
U2
Wat een draaaaaaaaaaaaaaaaaaaama
Tijd om naar huis te gaan
Hoi hoihopelijk tot snel
Best dat ze meer tv-zendtijd krijgen, maar op de radio van 4 tot 10 voor 8quote:
Nog meer zinloze en overbodige crapquote:
checkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Best dat ze meer tv-zendtijd krijgen, maar op de radio van 4 tot 10 voor 8Liever MetMichiel dan de Coen&Sander Show...
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog meer zinloze en overbodige crap![]()
. Dit soort 'kwaliteit'sprogramma's zeker: http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-met-valerio.html
. Wat voegt dat toe
enige leuke programma dat ze uitzenden... de lama's maar die zijn gestoptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.
Ook zoiets ja. Maarja, een bepaald gedeelte van Nederland zit daar blijkbaar op te wachten ofzo. Ik zal typeringen daarvan achterwege latenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.
Dat was al helemáál kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
enige leuke programma dat ze uitzenden... de lama's maar die zijn gestopt
tieners die toch maar niet GTST kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Maarja, een bepaald gedeelte van Nederland zit daar blijkbaar op te wachten ofzo. Ik zal typeringen daarvan achterwege laten.
Spijtoptant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap opgezegd, was het al jaren van plan maar vergat het steeds
Ook dat mag door de shredder.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tieners die toch maar niet GTST kijkenook al zo'n kut program mja
lid van bnnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap opgezegd, was het al jaren van plan maar vergat het steeds
Hey, je kreeg toen een homo100 cd bij een lidmaatschapquote:
het commerciële gedoe krijgt niet alleen 3fm te pakken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hey, je kreeg toen een homo100 cd bij een lidmaatschap![]()
En toen waren ze nog leuk met Ruud de Wild , nu is het inderdaad
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten of LLiNK het aantal leden nog haalt... en hopen dat Powned het niet haalt, liefst met 50 te weinig ofzo.
Dan is er nog kans dat powned er komt... maar als llink de 150k niet haalt, dan blijven ze toch nog wel gewoon omroepquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten of LLiNK het aantal leden nog haalt... en hopen dat Powned het niet haalt, liefst met 50 te weinig ofzo.
Hoeveel moeten ze er nog hebben dan?quote:
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is er nog kans dat powned er komt... maar als llink de 150k niet haalt, dan blijven ze toch nog wel gewoon omroep
dat is wel... kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.
Da's nog goed te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:53 schreef borisz het volgende:
Tentamen macroeconomie was erg makkelijk
steeg weinig boven het niveau uit qua vragen van: schrijf de BBP accountingregel op en wat is de theorie van FIsher.
Met het vertrek van Floortje is van LLink toch nauwelijks iets interessants over. Alleen MYA is nog wel te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.
Ik had het over Pownedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2733 ofzostaat gewoon op de site van llink
Ik vrees dat ze dat wel gaan redden...quote:
Michiel retweete mijn bericht daarover ook al.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
nog minder dan een uur en dan komt metmichiel weer op je radio en zijn we van het bnn gedoe af
Nee hoor, de NPS heeft niet heul veul leden... sterker nog, ze hebben HELEMAAL GEEN leden! Het is een speciale ledenloze omroep, zoals de NOS.quote:btw metmichiel blijft daar wel zittendie zit bij de nps en die heeft wel heul veel leden
Jij weet het zeker alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Morgen trouwens de bekendmaking van de SR-stad van dit jaar... wordt spannend dus! Ze gaan er een flinke happening van maken.
Weet jij het al?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Morgen trouwens de bekendmaking van de SR-stad van dit jaar... wordt spannend dus! Ze gaan er een flinke happening van maken.
I wish! Bijna niemand weet het nog.quote:
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Las net dat Bram morgen met Annemieke mee mag om foto's te maken van de SR-stad. Hoeft natuurlijk ook nog niet te betekenen dat hij nu al weet waar hij morgen heen gaat...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I wish! Bijna niemand weet het nog.
Zou ook kunnen dat ze het zelfs pas vanavond of morgenochtend beslissen, dat weet ik niet precies...
Ik zou Amsterdam wel leuk vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I wish! Bijna niemand weet het nog.
Zou ook kunnen dat ze het zelfs pas vanavond of morgenochtend beslissen, dat weet ik niet precies...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaald.
haha, ik ontken allesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent dus deze week in dat SBS6 programma te zien? Als fan van 3FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |