Da's nog goed te doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:53 schreef borisz het volgende:
Tentamen macroeconomie was erg makkelijk
steeg weinig boven het niveau uit qua vragen van: schrijf de BBP accountingregel op en wat is de theorie van FIsher.
Met het vertrek van Floortje is van LLink toch nauwelijks iets interessants over. Alleen MYA is nog wel te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.
Ik had het over Pownedquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
2733 ofzostaat gewoon op de site van llink
Ik vrees dat ze dat wel gaan redden...quote:
Michiel retweete mijn bericht daarover ook al.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
nog minder dan een uur en dan komt metmichiel weer op je radio en zijn we van het bnn gedoe af
Nee hoor, de NPS heeft niet heul veul leden... sterker nog, ze hebben HELEMAAL GEEN leden! Het is een speciale ledenloze omroep, zoals de NOS.quote:btw metmichiel blijft daar wel zittendie zit bij de nps en die heeft wel heul veel leden
Jij weet het zeker alquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Morgen trouwens de bekendmaking van de SR-stad van dit jaar... wordt spannend dus! Ze gaan er een flinke happening van maken.
Weet jij het al?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Morgen trouwens de bekendmaking van de SR-stad van dit jaar... wordt spannend dus! Ze gaan er een flinke happening van maken.
I wish! Bijna niemand weet het nog.quote:
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaaldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:58 schreef Sirolf het volgende:
Las net dat Bram morgen met Annemieke mee mag om foto's te maken van de SR-stad. Hoeft natuurlijk ook nog niet te betekenen dat hij nu al weet waar hij morgen heen gaat...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I wish! Bijna niemand weet het nog.
Zou ook kunnen dat ze het zelfs pas vanavond of morgenochtend beslissen, dat weet ik niet precies...
Ik zou Amsterdam wel leuk vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
I wish! Bijna niemand weet het nog.
Zou ook kunnen dat ze het zelfs pas vanavond of morgenochtend beslissen, dat weet ik niet precies...
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg de prachtige stad waar ik tussen de middag nog was te vinden en waar het onwijs druk was vanwege de studiefinanciering die vandaag is uitbetaald.
haha, ik ontken allesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij bent dus deze week in dat SBS6 programma te zien? Als fan van 3FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |