checkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Best dat ze meer tv-zendtijd krijgen, maar op de radio van 4 tot 10 voor 8Liever MetMichiel dan de Coen&Sander Show...
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog meer zinloze en overbodige crap![]()
. Dit soort 'kwaliteit'sprogramma's zeker: http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-met-valerio.html
. Wat voegt dat toe
enige leuke programma dat ze uitzenden... de lama's maar die zijn gestoptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.
Ook zoiets ja. Maarja, een bepaald gedeelte van Nederland zit daar blijkbaar op te wachten ofzo. Ik zal typeringen daarvan achterwege latenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En wat te denken van ONM? Dat is ook helemaal op, opzouten met die troep.
Dat was al helemáál kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
enige leuke programma dat ze uitzenden... de lama's maar die zijn gestopt
tieners die toch maar niet GTST kijkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook zoiets ja. Maarja, een bepaald gedeelte van Nederland zit daar blijkbaar op te wachten ofzo. Ik zal typeringen daarvan achterwege laten.
Spijtoptant.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap opgezegd, was het al jaren van plan maar vergat het steeds
Ook dat mag door de shredder.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tieners die toch maar niet GTST kijkenook al zo'n kut program mja
lid van bnnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net mijn lidmaatschap opgezegd, was het al jaren van plan maar vergat het steeds
Hey, je kreeg toen een homo100 cd bij een lidmaatschapquote:
het commerciële gedoe krijgt niet alleen 3fm te pakken...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hey, je kreeg toen een homo100 cd bij een lidmaatschap![]()
En toen waren ze nog leuk met Ruud de Wild , nu is het inderdaad
Ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten of LLiNK het aantal leden nog haalt... en hopen dat Powned het niet haalt, liefst met 50 te weinig ofzo.
Dan is er nog kans dat powned er komt... maar als llink de 150k niet haalt, dan blijven ze toch nog wel gewoon omroepquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Nu nog maar afwachten of LLiNK het aantal leden nog haalt... en hopen dat Powned het niet haalt, liefst met 50 te weinig ofzo.
Hoeveel moeten ze er nog hebben dan?quote:
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan is er nog kans dat powned er komt... maar als llink de 150k niet haalt, dan blijven ze toch nog wel gewoon omroep
dat is wel... kutquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als LLiNK de 150.000 niet haalt is het over en sluiten. Weliswaar pas over een paar maanden, maar toch... ze moeten echt die 150.000 halen om door te kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |