En maar klagen dat de CD verkoop terug looptquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie dat ik/we niet alleen staan in onze mening, in de reacties op dat blog.
Muziekindustrie![]()
![]()
. Zum KOTZEN
.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, vanmiddag las Paul nog een mail van mij voor waaruit bleek dat ik wist dat een bepaald nummer precies vier jaar geleden in de hitparade stond
yepquote:
In de normale uitvoering!quote:
De Top Serious Request heeft wel duidelijk gemaakt welke uitvoering de luisteraars graag willen horen.quote:
Je kunt smokkelen via Goor. Of dat helpt is de vraag.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groningen is nog goed te bereiken ,maar enschede
Wij hadden met het bedrijf een buitendag in Panama (de club, niet het land) en daar draaide de DJ dit nummer redelijk hard door de ruimte. Had wel wat moet ik zeggenquote:
Galvanize heb ik overigens ook op mijn MP3-speler, maar dan in een langere uitvoering.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
bij Leila K moet ik altijd aan het beginstukje van the Chemical Brothers denken
![]()
Ik kom toch nooit langs Last.FM voor mijn muziek, ik winkel ergens anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... Last.FM wordt betaald...
Althans, om muziek via Last.FM te kunnen luisteren (dus je eigen persoonlijke channel)...
http://blog.last.fm/2009/03/24/lastfm-radio-announcement
Die heb je dan op de kop getikt via Marktplaats.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
anoniem je verhaal vertellen... hoe leg je dan die 2 kaarten uit die je dan ineens hebt gewonnen
Ja, heel erg eng.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
is het eng als ik uit mn hoofd weet dat dit lied voor t laatst vorige week donderdag gedraaid is?
Ik moest aan een vriend van me denkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:59 schreef LeonH het volgende:
en al die vrouwen die nu luisteren en pas een 2e kindje hebben gekregen die wantrouwen nu hun mannen
Gewoon zeggen dat je op een donker uur een aantal vragen goed heb beantwoordquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:55 schreef TheVulture het volgende:
anoniem je verhaal vertellen... hoe leg je dan die 2 kaarten uit die je dan ineens hebt gewonnen
die was ook zwanger van een tweede?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moest aan een vriend van me denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |