Niet jouw buren, mijn buren! Ik heb er nog geeneen gezien, maar dat maakt niet uit. Ik pest ze weg, jij komt naast me wonen en het is alle dagen feest.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze mensen zijn niet weg te pesten, ze zeggen zelf hier alleen ooit "tussen 6 plankjes" weg te gaan (wat natuurlijk te regelen valt, maar dan kan ik zelf ook verhuizen dus dat schiet ook niet op).
I concurr.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef babette21 het volgende:
Face it: het leven is KUT. Nou ja, vandaag in ieder geval....
Ach sooooo.... Jaaaaa tof plan!! Het is hier tegenwoordig toch ook betaald parkeren dus die laatste reden om niet in het centrum te willen wonen kan ik wel overboord gooien!! (doe's je straatnaam door pm'enquote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet jouw buren, mijn buren! Ik heb er nog geeneen gezien, maar dat maakt niet uit. Ik pest ze weg, jij komt naast me wonen en het is alle dagen feest.![]()
Jij doet ook alles om een slap aftreksel van Will & Grace te kunnen creërenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet jouw buren, mijn buren! Ik heb er nog geeneen gezien, maar dat maakt niet uit. Ik pest ze weg, jij komt naast me wonen en het is alle dagen feest.![]()
4 times is the charm?quote:
Dat zou inderdaad een leuke poging zijn, zou het niet dat ik Grace vreselijk vind en (dat hoop ik toch in ieder geval van harte) niks van d'r weg heb - maar ik heb die serie misschien 10x gezien dus misschien zit ik er helemaal naastquote:Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij doet ook alles om een slap aftreksel van Will & Grace te kunnen creëren![]()
Ik moest juist janken toen ik 'm (eindelijk) gehaald had: éindelijk van die kutlessen af!!!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:06 schreef babette21 het volgende:
Ik moest juist janken toen ik 'm (eindelijk) gehaald had: éindelijk van die kutlessen af!!!![]()
Maar na 4x zakken krijg je 'm toch gewoon bij 'n pak melk ofzo?!
Ze hebben me na de 4e keer echt moeten overtuigen om door te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef Steve het volgende:
Ach, staatsexamen hoeft toch pas bij de 5e keer.En dan mag je grotendeels langs de snelweg rijden. En in een dorpje i.p.v. de stad. Waarschijnlijk.
Nou ja, orchideeën zijn wel m'n favoriete bloemen...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:58 schreef babette21 het volgende:
Stiekem lijkt het me wel dodelijk vermoeiend om naast LB te wonen, volgens mij is het daar de hele week één grote orchie..... maar ook daar kan ik me natuurlijk sterk in vergissen!
Ja.quote:
Geen broek aan.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:30 schreef LeBeau het volgende:
Elke avond dronken op het balkon hangend? Ik dacht het wel! En dan op vrijdag proberen op voorbijgangers te kotsen, of vanaf de portiek met lege flessen naar de schapen van de kinderboederij gooien.
Maar Babette heeft natuurlijk weer iets tegen het gooien van flessen naar schapen.quote:
Nou, dan mag zij plastic flessen gooienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar Babette heeft natuurlijk weer iets tegen het gooien van flessen naar schapen.
[spuit 11]quote:Op maandag 23 maart 2009 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet voor afgericht te worden hoor, daar zorgt hun instinct wel voor. Er hoeft hier maar 'n duif 200 meter verderop te zitten en Zowie zit al helemaal uit d'r panty te gaan voor het raam!
(maar da's dan ook eigenlijk een mini-poema)
Pas een maand of zes....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
[spuit 11]
Heb jij nou ook een kat die Zowie heet
[/spuit 11]
Ik gooi geen flessen naar beestjes, zelfs geen plastic flessen (tenzij het enge beestjes zijn, maar dan alleen uit zelfverdediging)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan mag zij plastic flessen gooien
Ik denk dat ze dat minder erg vinden dan wanneer er weer eens over hen heen gekotst isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm, ik vraag me af of de buren blij zullen zijn met het spoor van witte voetstappen in het trappenhuis en op de portiek.
Als ze dat niet willen moeten ze maar harder doorlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat minder erg vinden dan wanneer er weer eens over hen heen gekotst is
Polenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm, ik vraag me af of de buren blij zullen zijn met het spoor van witte voetstappen in het trappenhuis en op de portiek.
Het zijn wel heel precies werkende vak-Polen.quote:
.... met vieze verfvoetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef LeBeau het volgende:
Het zijn wel heel precies werkende vak-Polen.![]()
Stukwerk voeten.quote:
Heel mooi stukwerk ook.quote:
Thanksquote:
IQM'ie, je bent als het personage van Samuel L. Jackson in "Unbreakable":quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:52 schreef IQM het volgende:
Ah, het centrale losertopic. Ik was 'm even kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem best opwindend
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dwayne!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:49 schreef babette21 het volgende:
ATB (of Steve, whatever![]()
) gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef Zhenar het volgende:
IQM, als jij ooit prijzen gaat uitreiken voor de intelligentste films/tv-series, dan kun je die de IQ-emmy's noemen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Ik kom hier ook nauwelijks meer. 't Is nergens meer leuk op FOK!
Prutser!quote:
Voorlopig niet, maar als ik bij het zelfde bedrijf wil blijven en doorgroeien... dan wel!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 @ 14:53 schreef Dizer het volgende:
Hm. Net gesprek gehad met werk. Ik ga over een jaar een standje hoger in functie. Maar dan moet ik dus in Amsterdam gaan werken
Net verhuisd naar Eindhoven
Mweh.. vind alles wel zo kut en zo. Gelukkig heb ik nog een jaar bedenktijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]Amsterdam
Jammer dat je je huis niet gewoon mee kan nemen dan
Komt heus goed!quote:Op donderdag 26 maart 2009 @ 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mweh.. vind alles wel zo kut en zo. Gelukkig heb ik nog een jaar bedenktijd
Ben nou net zo blij met mijn huisje.
WTF?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb vreemde collega's.
Collega: *snif*
Ik: Wat doe je?
Collega: Je ruikt naar jongens..
Ik: ...
Collega: Naar jongens. Je ruikt naar de jongens van vroeger.
Niet echt een gesprek wat ik normaal voer als ik op de waterkoker sta te wachten in de keuken.
Ze kwam redelijk serieus over, maar ik vond het toch wel hilarisch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!![]()
![]()
!!!!
Of die collega heeft een onwijs tof gevoel voor humor... óf het is een ontzettende freak.
Hopelijk beide
Ik ben zo blij met mijn huisquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Zhenar het volgende:
Lekker dilemma krijg je zo voorgeschoteld, Diz. Gelukkig heb je idd nog even tijd om iets te beslissen.
Je mag ook wel blij zijn met je huis, het is echt het mooiste huis wat ik in lange tijd heb gezien. En dat is inclusief het anderhalf miljoen kostende huis van m'n manager.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn huis
Wanneer kom je langs?
Thaks!! Ik heb ook mijn huis laten stuuken door polen... geen succes... resultaat: elektra dozen zijn niet meer terug te plaatsenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je mag ook wel blij zijn met je huis, het is echt het mooiste huis wat ik in lange tijd heb gezien. En dat is inclusief het anderhalf miljoen kostende huis van m'n manager.
Over huizen gesproken, m'n Polen zijn vandaag klaar met stuken, yay!
Dat doet me denken aan Brett en Tobias in het Blok, die pas na het plaatsen van hun gipswand door hadden dat de stopcontacten áchten die wandjes zaten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thaks!! Ik heb ook mijn huis laten stuuken door polen... geen succes... resultaat: elektra dozen zijn niet meer terug te plaatsen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thaks!! Ik heb ook mijn huis laten stuuken door polen... geen succes... resultaat: elektra dozen zijn niet meer terug te plaatsen
Oh ja! Dat was 't! Ik zag ze gisteren ook al in Utrecht!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Zhenar het volgende:
Het hele weekend die kut Schotten overal met hun suffe kilts!
Daar zag ik er ook al een aantal. Maar in Amsterdam was het nog veel ergerquote:Op zondag 29 maart 2009 19:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja! Dat was 't! Ik zag ze gisteren ook al in Utrecht!
Dan is het altijd heel rustig.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef Steve het volgende:
Naar de McDonalds gaan op een zondag rond etenstijd was heel onverwacht niet zo'n goed idee.
Als een groep dronken, lelijke, kiltdragende, schreeuwende, vieze, dikke, gore Schotten gezellig vindt, dan..quote:
Schotten zijn gezelligquote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als een groep dronken, lelijke, kiltdragende, schreeuwende, vieze, dikke, gore Schotten gezellig vindt, dan..
Ja.
Ik vond je collega walgelijk, totdat ik las dat je collega vrouwelijk isquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb vreemde collega's.
Collega: *snif*
Ik: Wat doe je?
Collega: Je ruikt naar jongens..
Collega: Naar jongens. Je ruikt naar de jongens van vroeger.
Niet echt een gesprek wat ik normaal voer als ik op de waterkoker sta te wachten in de keuken.
quote:
Ik de hele dagquote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen ben ik het overgrote deel van de dag in Amsterdam
Ik pak over drie kwartier de treinquote:
quote:
Pasgeboren babies staat bovenaan de lijst.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik moet een lijst hebben van wat jullie wel eten
Camel en Marlboro, babyquote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik moet een lijst hebben van wat jullie wel eten
Was erg tof!quote:
Met mn 2-megapixel telefoon ja, niet echt postwaardigquote:
Die hebben ze niet gespeeldquote:Op woensdag 1 april 2009 @ 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
AND NOTHING ELSE MATTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS.
Van Metallica dan he.quote:
Ja, op zich heb ik het niet gemistquote:Op woensdag 1 april 2009 @ 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet je juist blij mee zijn dat ze dat nummer niet hebben gespeeld.
Setlist was wel aardig heb ik gezien, dat beloofd wat voor de zomerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, op zich heb ik het niet gemist
Ze speelden wel One. (die ken je vast ook wel Erik)
You're sure?quote:
Jaaaaquote:
"dingen"quote:
Neequote:
Gewoon topless gaan, en elke keer als de camera richting jou gericht gaat, je borsten omhoog duwen en "KIJK!" roepen. Kans dat je dan ook ontslagen wordt, maar dan ben je tenminste niet herkenbaar op TV.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:57 schreef babette21 het volgende:
morgen komt Nova bij ons filmen....
nou ja, 't is iig beter dan Lingo zullen we maar zeggenmaar ik wil desondanks alleen "wazig in beeld"
![]()
Dat dus. Of net als je 'clienten' een capuchon over je kop trekken en met je hand de camera wegduwenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gewoon topless gaan, en elke keer als de camera richting jou gericht gaat, je borsten omhoog duwen en "KIJK!" roepen. Kans dat je dan ook ontslagen wordt, maar dan ben je tenminste niet herkenbaar op TV.
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:14 schreef El_Che het volgende:
Dat dus. Of net als je 'clienten' een capuchon over je kop trekken en met je hand de camera wegduwen
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef El_Che het volgende:
Je krijgt 20 euro van mij als het je lukt om tijdens een interview met een van je collega's de zin "Alsof er niks aan de hand is met alle problemen!!" te schreeuwen en deze schreeuw in Nova is te horen/zien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 @ 19:38 schreef El_Che het volgende:
Je krijgt 20 euro van mij als het je lukt om tijdens een interview met een van je collega's de zin "Alsof er niks aan de hand is met alle problemen!!" te schreeuwen en deze schreeuw in Nova is te horen/zien.
quote:
quote:
Oeh tempting!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef El_Che het volgende:
Echt. De volgende keer dat je post dat het uit is of ontslagen of ander leed, dan lach ik je keihard uitquote:
quote:
Ik zou me echt doodlachen als dat gebeurde en werd uitgezondenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef El_Che het volgende:
Ik vind die van Youtube wel aardig eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
1 april is een en al sukkeligheid op zich.
quote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind die van Youtube wel aardig eigenlijk.
quote:
Dat de hele pagina is omgedraaid.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Svensational het volgende:
Nee, in Australië was youtube helemaal omgedraaidquote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij is de grap dat er niks is!
En ik trap er gvd nog in ook![]()
!
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:00 schreef Steve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef Steve het volgende:
[...] kunt u aan de slag met de installatie van de modem. Dit is heel eenvoudig. [...]
Ik voel me dom.
Er staat nog en vraag open... over zondag... PM...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef Steve het volgende:
[...] kunt u aan de slag met de installatie van de modem. Dit is heel eenvoudig. [...]
Ik voel me dom.
Wij zitten ook in de IT, bij ons werd het via de mailgroep van het hele bedrijf doorgestuurd.quote:
Oh ja. Ik weet niet of ik dat ga halen. Ik zal nog wel pm'en.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er staat nog en vraag open... over zondag... PM...
quote:
Ze hebben het tot nu toe te druk met anderen, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef LeBeau het volgende:
Oh, en ik hoop dat alle mensen die vrij zijn vandaag worden aangevallen door een groep hondsdolle wezels.
Ik heb ook allemaal nieuwe planten op het balkon geplaatst vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben ons balkon gepimpt! Nieuwe vlonders, plantenbak, en een hangmand met plant.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal nieuwe planten op het balkon geplaatst vandaag!
Goeie timing ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben ons balkon gepimpt! Nieuwe vlonders, plantenbak, en een hangmand met plant.
Hoezo? Kom je langs dan?quote:
I'm watching you...quote:
Eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het anders wel weer eens tijd worden voor een meet, eigenlijk.
Wat hij zegtquote:
Nou, wanneer?!quote:
Een zaterdag in april?quote:
Ik ben niet gepm'dquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een zaterdag in april?![]()
Laten we pm'en, anders vindt "men" het mogelijk topicvervuiling?
Nog niemand is gepmd, want ik moest weg en XM heeft het ook niet gedaanquote:
FOTOquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:06 schreef LeBeau het volgende:
Dizer.
Straks even m'n Polen betalen, ze zijn klaar met verven.Het is HEEL GROEN!
Ik zal straks even kijken of ik wat foto's op m'n laptop kan krijgen zonder dat ik iets voor m'n telefoon hoef te installeren.quote:
Hier stond vast iets heel vriendelijks...quote:
Bij mij was het volgens mij niet verlijmd. Ik heb wel in een aantal van de parket/laminaat/plankdingen de grootste spijkers ooit zien zitten. Ik zie dat al helemaal fout gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier moest het oude (verlijmde, dus in stukken gebroken mét scherpe randjes) laminaat ook 3 trappen af. Heb ik toen gedaan. Mên, dat was nog eens topsport.
Ach, niks bijzonders, iets met Twitter. Maar ik bedacht me dat ik me er eigenlijk helemaal niet aan ergerde.quote:
En het blijft stilquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog niemand is gepmd, want ik moest weg en XM heeft het ook niet gedaan![]()
![]()
Maar hebben we het over een grootschalige meet, want dan kunnen we het net zo goed hier bespreken
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!
Vierde plaats in Eindhovuuuhhhh!11!11!!!!![]()
!!!!
![]()
En Dizzle is een mega goede presentator!!!
Afgezien dan van de Haarlemse Honey![]()
Maar, jij hebt vrij expliciet gezegd dat je niet komt naar meets waar ik wel naartoe ga. Dus waarom zou ik jou dan opnemen in het PM-gebeuren?quote:Op zondag 5 april 2009 21:18 schreef El_Che het volgende:
[..]
En het blijft stil![]()
Ik heb eventueel een gaatje in juni......2010
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Voor El_Che: SLINGBLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks!!!!
De boodschap is aangekomenquote:Op maandag 6 april 2009 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar, jij hebt vrij expliciet gezegd dat je niet komt naar meets waar ik wel naartoe ga. Dus waarom zou ik jou dan opnemen in het PM-gebeuren?
Vroeg ik mij ook al afquote:
Jaquote:
quote:Release Country Album
Country is de toepasselijke titel van het nieuwe Nederlandstalige album van Lucas en Gea.
Een fantastisch muzikaal uitstapje waarin Lucas en Gea zichzelf wanen in de sfeer van het wilde westen. Dit meesterlijke resultaat is terug te horen op dit album waarop maar liefst 14 waanzinnige liedjes staan. Stuk voor stuk Nederlandstalige bewerkingen van zeer bekende country klassiekers. Een spraakmakende mix van slow en uptempo nummers waarbij we dit zeer populaire Nederlandstalige duo horen zoals we hen nog niet eerder hoorde. Compleet met banjo’s, dobro gitaren, violen en de mooiste arrangementen klinkt dit album sensationeel goed.
De productie van dit album is gedaan door hitmeester Adrian Hoes en Dick van Altena. Deze laatste is in Nederland een grootheid op het gebied van countrymuziek. Verder is het album “Country” ingespeeld door een select groepje professionele countrymuzikanten hetgeen zeer goed is terug te horen op dit prachtige album van ongekend niveau.
Kortom; boots aan, hoed op en genieten van dit mooie, originele en spraakmakende album!
Euhhh, wie post er op jouw account?quote:Op maandag 6 april 2009 15:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb Jan Smit verruild voorJeroen van der Boom
Ik ga ook naar zijnconcert
Teruglezende MB.quote:
Ik vind z'n hoofd een beetje als dat van een vrouw die door een grimeur in een man is veranderd.quote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Jeroen vd Boom zo'n raar hoofd hebben, alsof het een gespeeld typetje is door Carlo B. ofzo.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef babette21 het volgende:
Trouwens Diz, moet jij als neo-Eindhover niet into Guus Meeuwis zijn?!
Val Kilmerquote:Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef El_Che het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!Die film moet je gewoon gezien hebben. Hoe kun je anders Tucker Max' donkere ziel begrijpen?
Die andere vind je ook leuk (denk ik, check briefje
)
Guus Meeuwis is toch van Tilburg?quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Jeroen op zich wel 'n leuke kerel en hij heeft wel aardige nummers (al háált Jij bent zo het niet bij het origineel - Silencio!!), maar om er nu zo om te jubelen?!
Trouwens Diz, moet jij als neo-Eindhover niet into Guus Meeuwis zijn?!
da's toch ook Brabantquote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is toch van Tilburg?
PS: gefeli met je prijs![]()
![]()
Ik zei dat je het bij me verpest had!quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik nog heel graag kwijt wilde: LeBeau, wat wordt je huisje tof!!!!![]()
![]()
Wat ben je toch een heerlijk gemakkelijke sletquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zei dat je het bij me verpest had!!!!
Maar ik verwelkom natuurlijk alle aandacht van jou met open armen.![]()
![]()
Half negen is vroeg op kantoor? Watje.quote:
Ik zat er om 07:45 alquote:
Nee hoor, lekker om 16:15 weer naar huisquote:
Dat wel weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker om 16:15 weer naar huis
Idd. Ik mag ook om half tien beginnen als ik daar zin in heb.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd. Ik mag ook om half tien beginnen als ik daar zin in heb.
Dat knopje bovenop mijn werktelefoon is ideaal!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook. Het nadeel alleen dat ik gewoon gebeld kan worden tot 6 uur...
Ik heb een mobiele telefoon van de zaak. Ook voor prive. Dus heb geen telefoonkosten prive, maar daartegenover staat wel dat ik gebeld kan worden op momenten dat ik niet aan het werk ben. Ik hoef natuurlijk niet op te nemen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat knopje bovenop mijn werktelefoon is ideaal!
Een soort van James Bond dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele telefoon van de zaak. Ook voor prive. Dus heb geen telefoonkosten prive, maar daartegenover staat wel dat ik gebeld kan worden op momenten dat ik niet aan het werk ben. Ik hoef natuurlijk niet op te nemen...
Ik heb twee mobiele telefoons. Bewuste keuze.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele telefoon van de zaak. Ook voor prive. Dus heb geen telefoonkosten prive, maar daartegenover staat wel dat ik gebeld kan worden op momenten dat ik niet aan het werk ben. Ik hoef natuurlijk niet op te nemen...
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik om gemiddeld 11.00 uur. Maar ik zit om 23.00 's avonds nog steeds aan de studie.
Dat mag ik hopen, jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, natuurlijk wel met pauzes tussendoor. Maar het is echt even hectisch momenteel, ik snak bijna naar een 9-5 baanIk heb altijd wel íets dat ik kan doen, en ik ben dan weer zo fanatiek dat ik dat dan ook doe
Ik pas om 7:45.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 @ 00:47 schreef Steve het volgende:
Lenzen in- en uitgekregen.Nu nog snelheid verbeteren.
Oeh!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef El_Che het volgende:
Duuf
http://www.geenstijl.nl/m(...)_voorbij_rijden.html
Neen. Het internet is reeds voldoende vervuild.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:38 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dat dacht ik alHeb jij zelf eigenlijk geen site/blog waar je je trein belevenissen deelt?
Was gewoon een vraag hoorrrrr. Hoef je niet zo kattig te doenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neen. Het internet is reeds voldoende vervuild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |