Val Kilmerquote:Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef El_Che het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!Die film moet je gewoon gezien hebben. Hoe kun je anders Tucker Max' donkere ziel begrijpen?
Die andere vind je ook leuk (denk ik, check briefje
)
Guus Meeuwis is toch van Tilburg?quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef babette21 het volgende:
Ik vind Jeroen op zich wel 'n leuke kerel en hij heeft wel aardige nummers (al háált Jij bent zo het niet bij het origineel - Silencio!!), maar om er nu zo om te jubelen?!
Trouwens Diz, moet jij als neo-Eindhover niet into Guus Meeuwis zijn?!
da's toch ook Brabantquote:Op maandag 6 april 2009 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is toch van Tilburg?
PS: gefeli met je prijs![]()
![]()
Ik zei dat je het bij me verpest had!quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik nog heel graag kwijt wilde: LeBeau, wat wordt je huisje tof!!!!![]()
![]()
Wat ben je toch een heerlijk gemakkelijke sletquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zei dat je het bij me verpest had!!!!
Maar ik verwelkom natuurlijk alle aandacht van jou met open armen.![]()
![]()
Half negen is vroeg op kantoor? Watje.quote:
Ik zat er om 07:45 alquote:
Nee hoor, lekker om 16:15 weer naar huisquote:
Dat wel weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee hoor, lekker om 16:15 weer naar huis
Idd. Ik mag ook om half tien beginnen als ik daar zin in heb.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Idd. Ik mag ook om half tien beginnen als ik daar zin in heb.
Dat knopje bovenop mijn werktelefoon is ideaal!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ook. Het nadeel alleen dat ik gewoon gebeld kan worden tot 6 uur...
Ik heb een mobiele telefoon van de zaak. Ook voor prive. Dus heb geen telefoonkosten prive, maar daartegenover staat wel dat ik gebeld kan worden op momenten dat ik niet aan het werk ben. Ik hoef natuurlijk niet op te nemen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat knopje bovenop mijn werktelefoon is ideaal!
Een soort van James Bond dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele telefoon van de zaak. Ook voor prive. Dus heb geen telefoonkosten prive, maar daartegenover staat wel dat ik gebeld kan worden op momenten dat ik niet aan het werk ben. Ik hoef natuurlijk niet op te nemen...
Ik heb twee mobiele telefoons. Bewuste keuze.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele telefoon van de zaak. Ook voor prive. Dus heb geen telefoonkosten prive, maar daartegenover staat wel dat ik gebeld kan worden op momenten dat ik niet aan het werk ben. Ik hoef natuurlijk niet op te nemen...
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik om gemiddeld 11.00 uur. Maar ik zit om 23.00 's avonds nog steeds aan de studie.
Dat mag ik hopen, jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, natuurlijk wel met pauzes tussendoor. Maar het is echt even hectisch momenteel, ik snak bijna naar een 9-5 baanIk heb altijd wel íets dat ik kan doen, en ik ben dan weer zo fanatiek dat ik dat dan ook doe
Ik pas om 7:45.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 @ 00:47 schreef Steve het volgende:
Lenzen in- en uitgekregen.Nu nog snelheid verbeteren.
Oeh!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef El_Che het volgende:
Duuf
http://www.geenstijl.nl/m(...)_voorbij_rijden.html
Neen. Het internet is reeds voldoende vervuild.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:38 schreef El_Che het volgende:
[..]
Dat dacht ik alHeb jij zelf eigenlijk geen site/blog waar je je trein belevenissen deelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |