Ik ben niet gepm'dquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 21:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een zaterdag in april?![]()
Laten we pm'en, anders vindt "men" het mogelijk topicvervuiling?
Nog niemand is gepmd, want ik moest weg en XM heeft het ook niet gedaanquote:
FOTOquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:06 schreef LeBeau het volgende:
Dizer.
Straks even m'n Polen betalen, ze zijn klaar met verven.Het is HEEL GROEN!
Ik zal straks even kijken of ik wat foto's op m'n laptop kan krijgen zonder dat ik iets voor m'n telefoon hoef te installeren.quote:
Hier stond vast iets heel vriendelijks...quote:
Bij mij was het volgens mij niet verlijmd. Ik heb wel in een aantal van de parket/laminaat/plankdingen de grootste spijkers ooit zien zitten. Ik zie dat al helemaal fout gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier moest het oude (verlijmde, dus in stukken gebroken mét scherpe randjes) laminaat ook 3 trappen af. Heb ik toen gedaan. Mên, dat was nog eens topsport.
Ach, niks bijzonders, iets met Twitter. Maar ik bedacht me dat ik me er eigenlijk helemaal niet aan ergerde.quote:
En het blijft stilquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog niemand is gepmd, want ik moest weg en XM heeft het ook niet gedaan![]()
![]()
Maar hebben we het over een grootschalige meet, want dan kunnen we het net zo goed hier bespreken
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]!!!!
Vierde plaats in Eindhovuuuhhhh!11!11!!!!![]()
!!!!
![]()
En Dizzle is een mega goede presentator!!!
Afgezien dan van de Haarlemse Honey![]()
Maar, jij hebt vrij expliciet gezegd dat je niet komt naar meets waar ik wel naartoe ga. Dus waarom zou ik jou dan opnemen in het PM-gebeuren?quote:Op zondag 5 april 2009 21:18 schreef El_Che het volgende:
[..]
En het blijft stil![]()
Ik heb eventueel een gaatje in juni......2010
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef Zhenar het volgende:
Voor El_Che: SLINGBLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thanks!!!!
De boodschap is aangekomenquote:Op maandag 6 april 2009 08:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar, jij hebt vrij expliciet gezegd dat je niet komt naar meets waar ik wel naartoe ga. Dus waarom zou ik jou dan opnemen in het PM-gebeuren?
Vroeg ik mij ook al afquote:
Jaquote:
quote:Release Country Album
Country is de toepasselijke titel van het nieuwe Nederlandstalige album van Lucas en Gea.
Een fantastisch muzikaal uitstapje waarin Lucas en Gea zichzelf wanen in de sfeer van het wilde westen. Dit meesterlijke resultaat is terug te horen op dit album waarop maar liefst 14 waanzinnige liedjes staan. Stuk voor stuk Nederlandstalige bewerkingen van zeer bekende country klassiekers. Een spraakmakende mix van slow en uptempo nummers waarbij we dit zeer populaire Nederlandstalige duo horen zoals we hen nog niet eerder hoorde. Compleet met banjo’s, dobro gitaren, violen en de mooiste arrangementen klinkt dit album sensationeel goed.
De productie van dit album is gedaan door hitmeester Adrian Hoes en Dick van Altena. Deze laatste is in Nederland een grootheid op het gebied van countrymuziek. Verder is het album “Country” ingespeeld door een select groepje professionele countrymuzikanten hetgeen zeer goed is terug te horen op dit prachtige album van ongekend niveau.
Kortom; boots aan, hoed op en genieten van dit mooie, originele en spraakmakende album!
Euhhh, wie post er op jouw account?quote:Op maandag 6 april 2009 15:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb Jan Smit verruild voorJeroen van der Boom
Ik ga ook naar zijnconcert
Teruglezende MB.quote:
Ik vind z'n hoofd een beetje als dat van een vrouw die door een grimeur in een man is veranderd.quote:Op maandag 6 april 2009 16:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Jeroen vd Boom zo'n raar hoofd hebben, alsof het een gespeeld typetje is door Carlo B. ofzo.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef babette21 het volgende:
Trouwens Diz, moet jij als neo-Eindhover niet into Guus Meeuwis zijn?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |