Prutser!quote:
Voorlopig niet, maar als ik bij het zelfde bedrijf wil blijven en doorgroeien... dan wel!quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 @ 14:53 schreef Dizer het volgende:
Hm. Net gesprek gehad met werk. Ik ga over een jaar een standje hoger in functie. Maar dan moet ik dus in Amsterdam gaan werken
Net verhuisd naar Eindhoven
Mweh.. vind alles wel zo kut en zo. Gelukkig heb ik nog een jaar bedenktijdquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]Amsterdam
Jammer dat je je huis niet gewoon mee kan nemen dan
Komt heus goed!quote:Op donderdag 26 maart 2009 @ 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mweh.. vind alles wel zo kut en zo. Gelukkig heb ik nog een jaar bedenktijd
Ben nou net zo blij met mijn huisje.
WTF?!quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb vreemde collega's.
Collega: *snif*
Ik: Wat doe je?
Collega: Je ruikt naar jongens..
Ik: ...
Collega: Naar jongens. Je ruikt naar de jongens van vroeger.
Niet echt een gesprek wat ik normaal voer als ik op de waterkoker sta te wachten in de keuken.
Ze kwam redelijk serieus over, maar ik vond het toch wel hilarisch.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?!![]()
![]()
!!!!
Of die collega heeft een onwijs tof gevoel voor humor... óf het is een ontzettende freak.
Hopelijk beide
Ik ben zo blij met mijn huisquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:33 schreef Zhenar het volgende:
Lekker dilemma krijg je zo voorgeschoteld, Diz. Gelukkig heb je idd nog even tijd om iets te beslissen.
Je mag ook wel blij zijn met je huis, het is echt het mooiste huis wat ik in lange tijd heb gezien. En dat is inclusief het anderhalf miljoen kostende huis van m'n manager.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn huis
Wanneer kom je langs?
Thaks!! Ik heb ook mijn huis laten stuuken door polen... geen succes... resultaat: elektra dozen zijn niet meer terug te plaatsenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je mag ook wel blij zijn met je huis, het is echt het mooiste huis wat ik in lange tijd heb gezien. En dat is inclusief het anderhalf miljoen kostende huis van m'n manager.
Over huizen gesproken, m'n Polen zijn vandaag klaar met stuken, yay!
Dat doet me denken aan Brett en Tobias in het Blok, die pas na het plaatsen van hun gipswand door hadden dat de stopcontacten áchten die wandjes zaten!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thaks!! Ik heb ook mijn huis laten stuuken door polen... geen succes... resultaat: elektra dozen zijn niet meer terug te plaatsen
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thaks!! Ik heb ook mijn huis laten stuuken door polen... geen succes... resultaat: elektra dozen zijn niet meer terug te plaatsen
Oh ja! Dat was 't! Ik zag ze gisteren ook al in Utrecht!quote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef Zhenar het volgende:
Het hele weekend die kut Schotten overal met hun suffe kilts!
Daar zag ik er ook al een aantal. Maar in Amsterdam was het nog veel ergerquote:Op zondag 29 maart 2009 19:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja! Dat was 't! Ik zag ze gisteren ook al in Utrecht!
Dan is het altijd heel rustig.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef Steve het volgende:
Naar de McDonalds gaan op een zondag rond etenstijd was heel onverwacht niet zo'n goed idee.
Als een groep dronken, lelijke, kiltdragende, schreeuwende, vieze, dikke, gore Schotten gezellig vindt, dan..quote:
Schotten zijn gezelligquote:Op zondag 29 maart 2009 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als een groep dronken, lelijke, kiltdragende, schreeuwende, vieze, dikke, gore Schotten gezellig vindt, dan..
Ja.
Ik vond je collega walgelijk, totdat ik las dat je collega vrouwelijk isquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:12 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb vreemde collega's.
Collega: *snif*
Ik: Wat doe je?
Collega: Je ruikt naar jongens..
Collega: Naar jongens. Je ruikt naar de jongens van vroeger.
Niet echt een gesprek wat ik normaal voer als ik op de waterkoker sta te wachten in de keuken.
quote:
Ik de hele dagquote:Op maandag 30 maart 2009 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Morgen ben ik het overgrote deel van de dag in Amsterdam
Ik pak over drie kwartier de treinquote:
quote:
Pasgeboren babies staat bovenaan de lijst.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik moet een lijst hebben van wat jullie wel eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |