nou, als ik eenmaal begin hou ik niet meer op hoor!quote:
Leuke viral.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:53 schreef babette21 het volgende:
Hier dan een filmpje om blij van te worden:
(of is dit weer heel oud en ben ik de enige die deze tot 10 min. geleden niet kende?!![]()
)
Dat geldt voor de meesten denk ik (image he).quote:Op maandag 23 maart 2009 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig kan ik me bij een huilende babette totaal geen voorstelling maken dus bij mij is je geloofwaardigheid onaangetast.
hij is heel nep, vooral zoals iedereen aan het eind weer gewoon doorloopt.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leuke viral.
Geslaagde flashmobs maken mij blijZelfs al is deze een beetje nep.
Gelukkig waren ze op mijn werk veel troostenderquote:Op maandag 23 maart 2009 20:05 schreef Svensational het volgende:
Ik zou gewoon stoppen met rijles, Zhenar. Blijkbaar ben je er niet voor in de wieg gelegd.
Ze verdienen de hel niet eens, daar is het veel te gezellig. Zij verdienen alleen het absolute NIKS....quote:Op maandag 23 maart 2009 20:20 schreef Zhenar het volgende:
Die buren van je zullen nu vast hun vrienden vertellen over "dat geflipte wijf van hiernaast"![]()
Maar als ze Babette21 aan het huilen brengen, dan is dat voor mij genoeg om te weten dat er een speciaal martelplekje voor ze is gereserveerd in de hel.
Oooh die is zielig!quote:
Ik moest even denken hoor.quote:Op maandag 23 maart 2009 19:50 schreef babette21 het volgende:
ook al zoiets aso's....![]()
(* wil stiekem ook nog kuiken zijn![]()
)
Als ik er eenmaal woon pest ik links of rechts van me wel de buren weg, dan kan je dat huis kopen.quote:
Ik moest lachen.quote:
Ach, staatsexamen hoeft toch pas bij de 5e keer.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Hoe dan ook, al moet ik tig staatsexamens doen, ik blijf het proberen totdat alle financiële middelen binnen mijn bereik zijn uitgeput.
deze mensen zijn niet weg te pesten, ze zeggen zelf hier alleen ooit "tussen 6 plankjes" weg te gaan (wat natuurlijk te regelen valt, maar dan kan ik zelf ook verhuizen dus dat schiet ook niet op).quote:Op maandag 23 maart 2009 20:30 schreef LeBeau het volgende:
Als ik er eenmaal woon pest ik links of rechts van me wel de buren weg, dan kan je dat huis kopen.![]()
Elke avond dronken op het balkon hangend? Ik dacht het wel! En dan op vrijdag proberen op voorbijgangers te kotsen, of vanaf de portiek met lege flessen naar de schapen van de kinderboederij gooien.
jouw jonge brein is dan ook nog volledig in ontwikkeling, dus het is je vergeven!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Oooh die is zielig!![]()
![]()
![]()
[..]
Ik moest even denken hoor.
oeh daar kan ik wel wat mee.... bv bevriezen van tenen tot kin en dan de haren in hens steken ofzo?!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ooit gedroomd dat mensen op mijn middelbare school als straf eindeloos werden verbrand en bevroren. Is dat iets voor ze? Als amuse?
Nee, dat was vorige keer.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:23 schreef babette21 het volgende:
Je bent nu toch pas 2x gezakt? Joh, join the club!!!
Je moet nu gewoon direct nieuw examen aanvragen en geen lessen meer nemen - het feit dat je mag afrijden zegt nl dat je het op zich kan. Examen is ook 'n beetje geluk hebben!
(en als je een keer wil oefenen kom je maar eens langs, gaan we rondjes rijden in dat brik van mij! Heb ik toen ook gedaan (in het brik van m'n moeder), maar die dag bleek de sinterklaarintocht te zijn: in elk dorp waar we kwamen was 'n Sinterklaas én heel veel politie... lekkere timing. Gelukkig hadden ze 't veel te druk!)
wat doe je met me?!? (kidding, in mijn herinnering was ie eigenlijk veel zieligerquote:
oeh.... failure!!quote:Op maandag 23 maart 2009 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dat was vorige keer.
Inmiddels het ik er al 3 onsuccesvolle pogingen opzitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |