Niet jouw buren, mijn buren! Ik heb er nog geeneen gezien, maar dat maakt niet uit. Ik pest ze weg, jij komt naast me wonen en het is alle dagen feest.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze mensen zijn niet weg te pesten, ze zeggen zelf hier alleen ooit "tussen 6 plankjes" weg te gaan (wat natuurlijk te regelen valt, maar dan kan ik zelf ook verhuizen dus dat schiet ook niet op).
I concurr.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef babette21 het volgende:
Face it: het leven is KUT. Nou ja, vandaag in ieder geval....
Ach sooooo.... Jaaaaa tof plan!! Het is hier tegenwoordig toch ook betaald parkeren dus die laatste reden om niet in het centrum te willen wonen kan ik wel overboord gooien!! (doe's je straatnaam door pm'enquote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet jouw buren, mijn buren! Ik heb er nog geeneen gezien, maar dat maakt niet uit. Ik pest ze weg, jij komt naast me wonen en het is alle dagen feest.![]()
Jij doet ook alles om een slap aftreksel van Will & Grace te kunnen creërenquote:Op maandag 23 maart 2009 20:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet jouw buren, mijn buren! Ik heb er nog geeneen gezien, maar dat maakt niet uit. Ik pest ze weg, jij komt naast me wonen en het is alle dagen feest.![]()
4 times is the charm?quote:
Dat zou inderdaad een leuke poging zijn, zou het niet dat ik Grace vreselijk vind en (dat hoop ik toch in ieder geval van harte) niks van d'r weg heb - maar ik heb die serie misschien 10x gezien dus misschien zit ik er helemaal naastquote:Op maandag 23 maart 2009 20:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij doet ook alles om een slap aftreksel van Will & Grace te kunnen creëren![]()
Ik moest juist janken toen ik 'm (eindelijk) gehaald had: éindelijk van die kutlessen af!!!quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 21:06 schreef babette21 het volgende:
Ik moest juist janken toen ik 'm (eindelijk) gehaald had: éindelijk van die kutlessen af!!!![]()
Maar na 4x zakken krijg je 'm toch gewoon bij 'n pak melk ofzo?!
Ze hebben me na de 4e keer echt moeten overtuigen om door te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:31 schreef Steve het volgende:
Ach, staatsexamen hoeft toch pas bij de 5e keer.En dan mag je grotendeels langs de snelweg rijden. En in een dorpje i.p.v. de stad. Waarschijnlijk.
Nou ja, orchideeën zijn wel m'n favoriete bloemen...quote:Op maandag 23 maart 2009 20:58 schreef babette21 het volgende:
Stiekem lijkt het me wel dodelijk vermoeiend om naast LB te wonen, volgens mij is het daar de hele week één grote orchie..... maar ook daar kan ik me natuurlijk sterk in vergissen!
Ja.quote:
Geen broek aan.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2009 20:30 schreef LeBeau het volgende:
Elke avond dronken op het balkon hangend? Ik dacht het wel! En dan op vrijdag proberen op voorbijgangers te kotsen, of vanaf de portiek met lege flessen naar de schapen van de kinderboederij gooien.
Maar Babette heeft natuurlijk weer iets tegen het gooien van flessen naar schapen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |