Camel en Marlboro, babyquote:Op woensdag 1 april 2009 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
Ik moet een lijst hebben van wat jullie wel eten
Was erg tof!quote:
Met mn 2-megapixel telefoon ja, niet echt postwaardigquote:
Die hebben ze niet gespeeldquote:Op woensdag 1 april 2009 @ 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
AND NOTHING ELSE MATTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS.
Van Metallica dan he.quote:
Ja, op zich heb ik het niet gemistquote:Op woensdag 1 april 2009 @ 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Moet je juist blij mee zijn dat ze dat nummer niet hebben gespeeld.
Setlist was wel aardig heb ik gezien, dat beloofd wat voor de zomerquote:Op woensdag 1 april 2009 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, op zich heb ik het niet gemist
Ze speelden wel One. (die ken je vast ook wel Erik)
You're sure?quote:
Jaaaaquote:
"dingen"quote:
Neequote:
Gewoon topless gaan, en elke keer als de camera richting jou gericht gaat, je borsten omhoog duwen en "KIJK!" roepen. Kans dat je dan ook ontslagen wordt, maar dan ben je tenminste niet herkenbaar op TV.quote:Op woensdag 1 april 2009 15:57 schreef babette21 het volgende:
morgen komt Nova bij ons filmen....
nou ja, 't is iig beter dan Lingo zullen we maar zeggenmaar ik wil desondanks alleen "wazig in beeld"
![]()
Dat dus. Of net als je 'clienten' een capuchon over je kop trekken en met je hand de camera wegduwenquote:Op woensdag 1 april 2009 18:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gewoon topless gaan, en elke keer als de camera richting jou gericht gaat, je borsten omhoog duwen en "KIJK!" roepen. Kans dat je dan ook ontslagen wordt, maar dan ben je tenminste niet herkenbaar op TV.
quote:Op woensdag 1 april 2009 18:14 schreef El_Che het volgende:
Dat dus. Of net als je 'clienten' een capuchon over je kop trekken en met je hand de camera wegduwen
quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef El_Che het volgende:
Je krijgt 20 euro van mij als het je lukt om tijdens een interview met een van je collega's de zin "Alsof er niks aan de hand is met alle problemen!!" te schreeuwen en deze schreeuw in Nova is te horen/zien.
quote:Op woensdag 1 april 2009 @ 19:38 schreef El_Che het volgende:
Je krijgt 20 euro van mij als het je lukt om tijdens een interview met een van je collega's de zin "Alsof er niks aan de hand is met alle problemen!!" te schreeuwen en deze schreeuw in Nova is te horen/zien.
quote:
quote:
Oeh tempting!!!quote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef El_Che het volgende:
Echt. De volgende keer dat je post dat het uit is of ontslagen of ander leed, dan lach ik je keihard uitquote:
quote:
Ik zou me echt doodlachen als dat gebeurde en werd uitgezondenquote:Op woensdag 1 april 2009 19:38 schreef El_Che het volgende:
Ik vind die van Youtube wel aardig eigenlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
1 april is een en al sukkeligheid op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |