Nou, dan mag zij plastic flessen gooienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar Babette heeft natuurlijk weer iets tegen het gooien van flessen naar schapen.
[spuit 11]quote:Op maandag 23 maart 2009 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet voor afgericht te worden hoor, daar zorgt hun instinct wel voor. Er hoeft hier maar 'n duif 200 meter verderop te zitten en Zowie zit al helemaal uit d'r panty te gaan voor het raam!
(maar da's dan ook eigenlijk een mini-poema)
Pas een maand of zes....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
[spuit 11]
Heb jij nou ook een kat die Zowie heet
[/spuit 11]
Ik gooi geen flessen naar beestjes, zelfs geen plastic flessen (tenzij het enge beestjes zijn, maar dan alleen uit zelfverdediging)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, dan mag zij plastic flessen gooien
Ik denk dat ze dat minder erg vinden dan wanneer er weer eens over hen heen gekotst isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm, ik vraag me af of de buren blij zullen zijn met het spoor van witte voetstappen in het trappenhuis en op de portiek.
Als ze dat niet willen moeten ze maar harder doorlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat minder erg vinden dan wanneer er weer eens over hen heen gekotst is
Polenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:56 schreef LeBeau het volgende:
Hmmm, ik vraag me af of de buren blij zullen zijn met het spoor van witte voetstappen in het trappenhuis en op de portiek.
Het zijn wel heel precies werkende vak-Polen.quote:
.... met vieze verfvoetenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:36 schreef LeBeau het volgende:
Het zijn wel heel precies werkende vak-Polen.![]()
Stukwerk voeten.quote:
Heel mooi stukwerk ook.quote:
Thanksquote:
IQM'ie, je bent als het personage van Samuel L. Jackson in "Unbreakable":quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:52 schreef IQM het volgende:
Ah, het centrale losertopic. Ik was 'm even kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem best opwindend
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dwayne!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:49 schreef babette21 het volgende:
ATB (of Steve, whatever![]()
) gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:03 schreef Zhenar het volgende:
IQM, als jij ooit prijzen gaat uitreiken voor de intelligentste films/tv-series, dan kun je die de IQ-emmy's noemen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Ik kom hier ook nauwelijks meer. 't Is nergens meer leuk op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |