quote:Op woensdag 1 april 2009 22:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind die van Youtube wel aardig eigenlijk.
quote:
Dat de hele pagina is omgedraaid.quote:Op woensdag 1 april 2009 22:33 schreef Svensational het volgende:
Nee, in Australië was youtube helemaal omgedraaidquote:Op woensdag 1 april 2009 22:54 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij is de grap dat er niks is!
En ik trap er gvd nog in ook![]()
!
quote:Op donderdag 2 april 2009 00:00 schreef Steve het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar! Gefeliciteerd Zhenar!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef Steve het volgende:
[...] kunt u aan de slag met de installatie van de modem. Dit is heel eenvoudig. [...]
Ik voel me dom.
Er staat nog en vraag open... over zondag... PM...quote:Op donderdag 2 april 2009 17:27 schreef Steve het volgende:
[...] kunt u aan de slag met de installatie van de modem. Dit is heel eenvoudig. [...]
Ik voel me dom.
Wij zitten ook in de IT, bij ons werd het via de mailgroep van het hele bedrijf doorgestuurd.quote:
Oh ja. Ik weet niet of ik dat ga halen. Ik zal nog wel pm'en.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er staat nog en vraag open... over zondag... PM...
quote:
Ze hebben het tot nu toe te druk met anderen, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:48 schreef LeBeau het volgende:
Oh, en ik hoop dat alle mensen die vrij zijn vandaag worden aangevallen door een groep hondsdolle wezels.
Ik heb ook allemaal nieuwe planten op het balkon geplaatst vandaagquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben ons balkon gepimpt! Nieuwe vlonders, plantenbak, en een hangmand met plant.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook allemaal nieuwe planten op het balkon geplaatst vandaag!
Goeie timing ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben ons balkon gepimpt! Nieuwe vlonders, plantenbak, en een hangmand met plant.
Hoezo? Kom je langs dan?quote:
I'm watching you...quote:
Eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het anders wel weer eens tijd worden voor een meet, eigenlijk.
Wat hij zegtquote:
Nou, wanneer?!quote:
Een zaterdag in april?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |