quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je in degene te posten die gesloten is?
Dit is degene die nu open is: TBO [ COS#79] Vogeltje !!!!!
Topquote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Gert het volgende:
Danny wil graag de data in de TT's hebben. Zodat het makkelijker is terug te vinden als je later wat wil nazoeken.
En sticky maken is wel handig ja.
Dankjewelquote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Gert het volgende:
Danny wil graag de data in de TT's hebben. Zodat het makkelijker is terug te vinden als je later wat wil nazoeken.
En sticky maken is wel handig ja.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
[..]
wat heb je over jezelf geleerd?
- Dat je vies bent?
- Dat je stinkt?
- Dat je op alle mogelijke manieren irritant bent?
- Dat niemand je aardig vindt?
- Dat niemand je wil zien strippen?
- Dat je niet zomaar overal 'technisch' achter kunt plakken om intelligent over te komen?
- All of the above?
alweerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:09 schreef Susi het volgende:
[TBO COS#147] Pannekoekjes met zoutjes 147 dus
Mag deze kutkloon biefstukje achterna de kliko in?quote:
een paar dagen later inmiddels. zoals ik al zei bij firefox liep hij ook vaak vast. maar ik bleek al een maand geen virusscan gemaakt te hebben en opeens was daar een klein dingetje denk ik. afijn virusscan voltooid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb op verschillende plekken met verschillende pc's geen enkel probleem. Draai eens een virusscanner, probeer een andere internetbrowser zoals firefox. Succes.
Pietje, ik vind het OT (Off Topic) gehalte sowieso ongekend hoog in vergelijk met BB, DGK, CBML. Iemand die bij wil lezen kan er nauwelijks terecht. Als jullie daar ook geen probleem mee hebben, dan zeg ik dat de posts van Danny in elk geval nog de moeite van het lezen waard zijn; maar liever zou ik als vanouds voornamelijk commentaren op streams zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent baas van FOK!, je bent A, je weet zelf ook wel dat je jij persoonlijk 't concept volledig naar de grond kan werken. Als partner, als baas van FOK!, maar je blijft maar spuien en spuien en spuien zonder enige actie terwijl je dat wel tot je beschikking hebt. Als je zo nog een dag of 10 doorgaat zijn alle vrijwilligers je strontzat en is de sfeer hier compleet weg.
Buiten 't feit dat de COS'en ermee verpest worden, het gaat al delenlang niet meer om de streams, maar dat terzijde.
Priceless, als ik roep dat modjes daar niet zo vaak zouden moeten komen in het kader van beeldvorming wordt het door jou afgedaan als onzin. Je gebruikt nu zo ongeveer dezelfde argumenten in een andere setting en het betreft de Fok! baas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je bent baas van FOK!, je bent A, je weet zelf ook wel dat je jij persoonlijk 't concept volledig naar de grond kan werken. Als partner, als baas van FOK!, maar je blijft maar spuien en spuien en spuien zonder enige actie terwijl je dat wel tot je beschikking hebt. Als je zo nog een dag of 10 doorgaat zijn alle vrijwilligers je strontzat en is de sfeer hier compleet weg.
Buiten 't feit dat de COS'en ermee verpest worden, het gaat al delenlang niet meer om de streams, maar dat terzijde.
Mwah, je opmerkingen zou je goed kunnen zien als moderatie, dan past het hier wel weerquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat mag, die discussie gaan we hier niet voortzetten want daar is FB niet voor.
Het offtopic-gehalte is vrij hoog, maar ik vind het wél levendig en het gaat voor 95% over TBO.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat mag, die discussie gaan we hier niet voortzetten want daar is FB niet voor.
@Disana, het is dagenlang toegestaan, we gaan nu niet opeens snoeien in de offtopic reacties in de COS. Eerst even de komende dagen aankijken hoe 't verder gaat, zal iig aan Gert vragen wat hij ervan vindt.
Gert, waar ligt de grens dit jaar?quote:
Bedankt Pietjequote:Op donderdag 14 mei 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sticky, sticky/open, best lastig nog.
Done
Toch leuk zo af en toe bijlezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gert, waar ligt de grens dit jaar?
Ik mocht bij dgk niet meer zeiken tegen mede-users en ze geen groupies noemen
Nu zeiken ze tegen de opper-user zelf en noemen hem borderliner e.d.
Ja maar ondertussen probeert gert mij een ban aan te smeren, door niet te vertellen waar de grens ligtquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks dat ik me zelf ook weleens schuldig maak aan een enkele offtopic-post in de COS, denk ik toch dat het goed is als 'de nachtploeg' terug gaat naar de SC.
Dat is destijds immers voor dat soort users gecreëerd.
De users die het programma nauwelijks volgen, nog een beetje teren op hun RLS-reputatie van vroeger, en dan toch naar de COS komen.
Waar de nieuwe generatie RLS-volgers zit (met hun poten in de modder).
Het is verleidelijk om in de COS door te blijven babbelen als de bewoners zijn gaan slapen. Maar je hebt wél een punt ja, wat betreft Coos.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ondanks dat ik me zelf ook weleens schuldig maak aan een enkele offtopic-post in de COS, denk ik toch dat het goed is als 'de nachtploeg' terug gaat naar de SC.
Dat is destijds immers voor dit soort users gecreëerd.
De users die het programma nauwelijks volgen, nog een beetje teren op hun RLS-reputatie van vroeger, en dan toch naar de COS komen.
Waar de nieuwe generatie RLS-volgers zit (met hun poten in de modder).
Daar was VOL toch voor opgerichtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:12 schreef Peter6000 het volgende:
Klopte trouwens niet helemaal: de SC is destijds gecreëerd om 'de kusjesbrigade' een eigen plekje te geven.![]()
Mijn ergernis betrof vooral LS, en de mensen die op hem gingen reageren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is verleidelijk om in de COS door te blijven babbelen als de bewoners zijn gaan slapen. Maar je hebt wél een punt ja, wat betreft Coos.
Het begint wel een beetje érg SC te worden 's nachts, en dan niet alleen off-topic maar ook totaal off-bunker. En er is een SC-topicreeks immers. Handhaving is lastig, in het holst van de nacht, maar af en toe er op wijzen dat er een SC is, en de volgende ochtend al het gebabbel verwijderen (op zich niet zo heel veel werk) zou een optie kunnen zijn om de COS leesbaar te houden voor de "nalezers"en de SC te promoten. Evalutatiepuntje.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
[..]
maak van de titel maar SC topic als je wilt.
dan kunnen mensen die de cos gebruiken om bij te lezen dit topic overslaan
Maar ik stoor me er verder niet meer aan, ik heb deze RLS al 2 keer woedend mijn pc uitgezet, en dat is genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel meer van RLS wist.
Als de streams er niet zijn (streamlock etc) dat je in die tussentijd dan ook in de COS kan doorkletsen. Tenzij een MOD het topic sluit en verzoekt om in de SC verder te gaan.
Dat is nu niet het geval. Dus ........
owja on-topic: Ze slapen en er snurkt er één (Pim waarschijnlijk)
LS sneert naar Beequeen !!! Fann de laag ??? Leuk bezig hierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:56 schreef FANN het volgende:
- reactie op grove opmerking Peter verwijderd -
Ik kan ze je wel even doorgeven hoor, voor ¤ 10,00quote:Op maandag 18 mei 2009 02:16 schreef PC eend het volgende:
Wat meer transparantie zou wel gewenst zijn![]()
Kan je met een abbo trouwens edits lezen? en zo niet, waarom niet
quote:Op maandag 18 mei 2009 02:16 schreef PC eend het volgende:
Wat meer transparantie zou wel gewenst zijn![]()
En dit dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:28 schreef Soury het volgende:
LS sneert naar Beequeen !!! Fann de laag ??? Leuk bezig hier
De volle laagquote:Op maandag 18 mei 2009 10:39 schreef Copycat het volgende:
Wat wordt er bedoeld met Fann de laag?
Wat?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ Pietje, volgens mij was er kritiek is op een modereren van Soury,
De vraag/opmerking van Soury staat er nog steeds en je mag er best op antwoordenquote:Op maandag 18 mei 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wacht de concrete vragen af, zo goed ben ik niet in tussen de regels doorlezen.
Staat er wellicht ietwat ongelukkig, want 't is maandagmorgenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef Copycat het volgende:
Is Soury moderator?
Vraag ook zo'n groen pak van Bart joh, met een paar gouden knopen op je schouderquote:Op maandag 18 mei 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan gaat Soury de zin herformuleren tot een vraag, en daar heeft ze jou hulp niet bij nodig.
quote:Op maandag 18 mei 2009 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, het is hier geen slowchat. Als iemand een relevante concrete vraag heeft dan horen we 't vanzelf. Ik heb er geen kunnen ontdekken
.
Ik kom met de vraag of je met een abbo ook edits kan lezen, zodat je achteraf nog eens een relletje kan bijlezen, dat zou mischien meer abbo's kunnen verkopen (aan ramptoeristen zoals ikquote:Op maandag 18 mei 2009 02:16 schreef PC eend het volgende:
Als je betrokken zou zijn nee.. maar je loopt alleen maar te zieken op TBO maar wel weer ff je kop laten zien in de FB ???quote:
Sorry tis nog steeds geen vraagquote:Op maandag 18 mei 2009 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan gaat Soury de zin herformuleren tot een vraag, en daar heeft ze jou hulp niet bij nodig.
Alweer zo`n eenmansactie.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:33 schreef Danny het volgende:
blijkbaar.
deze kan dus dicht. waarschijnlijk gaan we dit niet nog een keer doen, want zo staan we voor lul voor onze eigen users natuurlijk.
Het dichtgooien vond ik overbodig, dat nieuwe topic was allang gestart en liep ook goed.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij heeft 't topic over de stemronde dichtgegooid, er is inmiddels een nieuw topic over de FOK!dracht waar iedereen z'n mening prima kwijt kan.
Fok!dracht: Fake exit vanavond? What to do, what to do?
Renate post gelukkig leuk mee, dat gaat prima idd.
Over de COS heb je wel een punt idd, hier moeten we maar eens over na gaan denken richting TBO II. Misschien het loshalen van 'commentaar op redactie / spel' van de COS, maar dit is een van de vele opties. Zoals ik al eerder heb gezegd, als er een specifieke discussie is die niet in de COS thuis hoort open er een apart topic over met een duidelijk OP. Dan verplaatst 't zich vanzelf.
quote:Op maandag 18 mei 2009 18:34 schreef Maanvis het volgende:
Svp alle discussie over de exit-mindfuck (die de FOK!dracht was) hier: Fok!dracht: Fake exit vanavond? What to do, what to do?
quote:
quote:
Je bent altijd welkom hoor dat weet je tochquote:
Simpeler komen ze niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
Zou een mod zo vriendelijk willen zijn om een haakje toe te voegen aan COS 260? Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |