ik ben nu wel aardig aangeschoten anders had ik gezegd opzouten met z'n allenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Nu nog? Om een spelletje te spelenlijkt me gaaf, als je nog wakker (en fris in je bol) bent
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb Jeroen maar even van de kist geschopt
Renate heeft haar slaapzak moeten vergoeden, die hebben B&B verbrand buiten denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Eline slaapt in de slaapzak van Amberdie van Renate is op de een of andere manier verdwenen (ligt volgens mij onder het linkerbed)
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]BART
Ik wacht nog steeds op het nummer van Peter
Ik ben de telefoonnummers van alle overlevers aan het opsnorren om een overlever-party op te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Renate heeft haar slaapzak moeten vergoeden, die hebben B&B verbrand buiten denk ik
Heb geen bang, dat durft Bart toch niet te doen (of iemand anderss van de regie/redactie)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?
ok helemaal met je eens totdat zijn nummer werd gepromootquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben de telefoonnummers van alle overlevers aan het opsnorren om een overlever-party op te zetten.
En zeg wat je wilt van Peter, maar mits hij z'n luxe heeft lijkt het me oprecht een super gezellige gozer, ik heb die 5 dagen echt met hem gelachen.
Ok, op het eind was hij drammerig, maar dat kwam door de omstandigheden. Ik mag em wel.
Heb dikke vingers, pakte twee nummertjes mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
@TT ik wist dat het snel ging, maar zo snel [ afbeelding ]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok helemaal met je eens totdat zijn nummer werd gepromoot
ik weet niet wat je wilt zeggen maar is het iets van een ban, dan ga ik nog niet weg...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb geen bang, dat durft Bart toch niet te doen (of iemand anderss van de regie/redactie)
heeejooo heeejooo nanna, de bunker bla bla..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!
ik dacht al er klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb dikke vingers, pakte twee nummertjes mee.
in de kickoff was hij helemaal geweldig ben het dus met jouw eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!
ik kan niet zonder mijn gelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:01 schreef Resii het volgende:
[..]
heeejooo heeejooo nanna, de bunker bla bla..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
in de kickoff was hij helemaal geweldig ben het dus met jouw eens
Ik kom anders nooit in RLS topics hoor, egggggggggggggg niequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik weet niet wat je wilt zeggen maar is het iets van een ban, dan ga ik nog niet weg...
je moet het er maar mee doen, want ik heb van Danny gehoord dat je hier mocht zijn ook al ben je heel vervelend
ik durf te wedden dat jij daar heel veel kwam posten...hahahaaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom anders nooit in RLS topics hoor, egggggggggggggg nie
En nu niet stiekem op mijn posthystorieklikken he?
Ik heb daar een oogje voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zit toevallig ook te kijken maar dat heb ik dan weer net gemist
allemaal slapen denkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg spontaan een aanval van Giel met zijn toupet-syndroom
WAAR ZIJN DIE KUTMODS ^%#$@)*&% ALS JE ZE NODIG HEBT?????
TT is nie heul nie aangepast nie!!!!
%^*$$%@)@$* GVD KU*MOD Gertverdomme KUTTTTTTT
ik wist ook niet dat er een forum was waar je spau mocht spugenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ben echt lang niet gehooked geweest aan een RLS, BB1 heb ik echt dag en nacht gekeken, ook online.
Hier kan ik me ook niet van losmaken.TBO!
Woowquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg spontaan een aanval van Giel met zijn toupet-syndroom
WAAR ZIJN DIE KUTMODS ^%#$@)*&% ALS JE ZE NODIG HEBT?????
TT is nie heul nie aangepast nie!!!!
%^*$$%@)@$* GVD KU*MOD Gertverdomme KUTTTTTTT
Het was prominent in beeld. Het hele nieuws lang. Daarna ging Giel nog met haar bellen maar dat lukte niet echtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zit toevallig ook te kijken maar dat heb ik dan weer net gemist
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahahaquote:
heeejooo heeeejoooo nanana, de bunker bojel,quote:
ik zag haar wel aan haar topje zitten maar nog niet dat ze aan het flashen was oja ook nog probeerde ze even onder haar rokje te friemelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het was prominent in beeld. Het hele nieuws lang. Daarna ging Giel nog met haar bellen maar dat lukte niet echt
mag ik dan even mee streamen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahaha
fantastisch vooral dat je niet verder komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef Resii het volgende:
[..]
heeejooo heeeejoooo nanana, de bunker bojel,
Heejoo heejooo geen dag zonder me gel!!
verder kom ik echt niet...
Haha sorry...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
fantastisch vooral dat je niet verder komt
Ze deed dat afwisselend om het spannend te houden. En dan weer topje omlaagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zag haar wel aan haar topje zitten maar nog niet dat ze aan het flashen was oja ook nog probeerde ze even onder haar rokje te friemelen
Gelukkig hoef ik zelf geen beslag te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahaha
nee gelukkig niet zeg,quote:
Het spijt me...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zeg,
ik word nu een klein beetje aan de deun herinnert omdat jij dat op somt
stom ik heb er niks van mee gekregen zag alleen dat ze aan haar topje haar tette wrijdequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze deed dat afwisselend om het spannend te houden. En dan weer topje omlaag
TNXquote:
ik ben niet dronken, de tsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow jee.... als dat topic titel aanpassen nou maar goed gaat
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Heb je die cape ook weer.... heb jij een 'Sjet op Fok' alarm ofsow?
fijn weekend 2quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:18 schreef Resii het volgende:
[..]
Het spijt me...![]()
Dan ga ik maar naar me bedje... fijn weekend!
ohhh Bobby ik kan je nu wel schietenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef BobbyRond het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=513449&EMB=Logo
Daar ben klaar mee dan.......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik wel en dan moet ik nog op visite wachten, die ook al dronken zijn dat wordt lange wacht
maak van de titel maar SC topic als je wilt.quote:
nee joh ik vind het wel gezellig, ben nog fit genoeg om mensen te ontvangen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar ben klaar mee dan.......
Ow die tieten waren net weer in beeld... Heb de neiging om 'Scanman tietuh!!!' te roepen
Boeiende streams?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh ik vind het wel gezellig, ben nog fit genoeg om mensen te ontvangen.
en ze nemen ook nog drank mee wat wil ik nog meer
Ik dacht dat jij wel meer van RLS wist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
[..]
maak van de titel maar SC topic als je wilt.
dan kunnen mensen die de cos gebruiken om bij te lezen dit topic overslaan
ik vind sowieso dat ze niet meer mogen slapen want het is nog maar zo kort, wat jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Boeiende streams?
Bart, blaas die zooi eens uit bed
cos is toch Chatten Over Slapeloosheidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
[..]
maak van de titel maar SC topic als je wilt.
dan kunnen mensen die de cos gebruiken om bij te lezen dit topic overslaan
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:30 schreef Rijpie het volgende:
[..]
cos is toch Chatten Over Slapeloosheid
Nacht zaterdag op zondag om 02:00 uur gaat fase III toch in?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat ze niet meer mogen slapen want het is nog maar zo kort, wat jij?
Zo is dat! Slapen doen ze thuis maar weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat ze niet meer mogen slapen want het is nog maar zo kort, wat jij?
Actie wil ik inderdaad en nu liggen zij alweer op hun nestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nacht zaterdag op zondag om 02:00 uur gaat fase III toch in?
Daar was toch voor gestemd?
Ik meen me te herinneren dat jij daar ook op had gestemd, omdat je het weekend de acties wilde zien
ik doe dat toch ook niet probeer hier solidair te zijn alleen zij hebben het allang opgegevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zo is dat! Slapen doen ze thuis maar weer
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hey!
*iets onverstaanbaars*
Heyoh heyoh na na the bunker boy yell
Kan echt alles missen maar geen dag zonder gel
Als maar 1 haartje scheef zit is mijn dag al een hel
Kijk m'n auto, en zelfs m'n pinpas
En ook m'n speedboot krijg je wel
Hier zijn de sleutels van m'n auto
Neem alles mee, maar niet m'n gel
Hey hey!
Ik overleef zonder luxe wel (whoo ooh ooh)
Heel flexibel, ja ik schakel heel snel (haa haa)
Zo zonder dag ik (?) ben ik zonnig gestemd
Maar ook mentaal (?) en totaal ongestemd
*iets onverstaanbaars*
Hey hey!
Ik pas me aan, ik ben supersociaal (whoo hoo hoo)
Ik heb weinig nodigook al pluk je me kaal (haa haa)
Ja in de bunker overleef ik het wel
Laat zelfs m'n eten staan en dat voor m'n gel
*iets onverstaanbaars*
*iets onverstaanbaars*
Kan echt alles missen maar geen dag zonder gel (hey hey!)
Als maar 1 haartje scheef zit is mijn dag al een hel (hey hey!)
(2x)
LOLquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hey!
*iets onverstaanbaars*
<knip>
ik begin nu sacherijnig te worden, lekker dan voor mijn visitequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:38 schreef BobbyRond het volgende:
Ik kon het niet laten, ik dacht dat jullie last hadden van slapeloosheid, dit werkt dan wel denk ik
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik de tekst net zelf heb getikt*bored*
nou heb je dan echt niks beters te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik de tekst net zelf heb getikt*bored*
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hey!
*iets onverstaanbaars*
Hey hey!
Ik overleef zonder luxe wel (whoo ooh ooh)
Heel flexibel, ja ik schakel heel snel (haa haa)
Zo zonder dag ik (?) ben ik zonnig gestemd
Maar ook mentaal (?) en totaal ongestemd
*iets onverstaanbaars*
Hey hey!
Ik pas me aan, ik ben supersociaal (whoo hoo hoo)
Ik heb weinig nodigook al pluk je me kaal (haa haa)
Ja in de bunker overleef ik het wel
Laat zelfs m'n eten staan en dat voor m'n gel
*iets onverstaanbaars*
*iets onverstaanbaars*
Kan echt alles missen maar geen dag zonder gel (hey hey!)
Als maar 1 haartje scheef zit is mijn dag al een hel (hey hey!)
(2x)
Morgen = straks...quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat een mooi hoesje ook!![]()
*goeiemorgen*
* MeraViglioSa komt half bezopen de kroeg uitrollen en de COS lastigvallen
Weet jij als Peter-fan niet wat de tekst is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*goeiemorgen*
goeiemorgen heb je een leuk feestje gehad?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*goeiemorgen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |