ik ben nu wel aardig aangeschoten anders had ik gezegd opzouten met z'n allenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Nu nog? Om een spelletje te spelenlijkt me gaaf, als je nog wakker (en fris in je bol) bent
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb Jeroen maar even van de kist geschopt
Renate heeft haar slaapzak moeten vergoeden, die hebben B&B verbrand buiten denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Eline slaapt in de slaapzak van Amberdie van Renate is op de een of andere manier verdwenen (ligt volgens mij onder het linkerbed)
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]BART
Ik wacht nog steeds op het nummer van Peter
Ik ben de telefoonnummers van alle overlevers aan het opsnorren om een overlever-party op te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Renate heeft haar slaapzak moeten vergoeden, die hebben B&B verbrand buiten denk ik
Heb geen bang, dat durft Bart toch niet te doen (of iemand anderss van de regie/redactie)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?
ok helemaal met je eens totdat zijn nummer werd gepromootquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben de telefoonnummers van alle overlevers aan het opsnorren om een overlever-party op te zetten.
En zeg wat je wilt van Peter, maar mits hij z'n luxe heeft lijkt het me oprecht een super gezellige gozer, ik heb die 5 dagen echt met hem gelachen.
Ok, op het eind was hij drammerig, maar dat kwam door de omstandigheden. Ik mag em wel.
Heb dikke vingers, pakte twee nummertjes mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
@TT ik wist dat het snel ging, maar zo snel [ afbeelding ]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok helemaal met je eens totdat zijn nummer werd gepromoot
ik weet niet wat je wilt zeggen maar is het iets van een ban, dan ga ik nog niet weg...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb geen bang, dat durft Bart toch niet te doen (of iemand anderss van de regie/redactie)
heeejooo heeejooo nanna, de bunker bla bla..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!
ik dacht al er klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb dikke vingers, pakte twee nummertjes mee.
in de kickoff was hij helemaal geweldig ben het dus met jouw eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!
ik kan niet zonder mijn gelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:01 schreef Resii het volgende:
[..]
heeejooo heeejooo nanna, de bunker bla bla..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
in de kickoff was hij helemaal geweldig ben het dus met jouw eens
Ik kom anders nooit in RLS topics hoor, egggggggggggggg niequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik weet niet wat je wilt zeggen maar is het iets van een ban, dan ga ik nog niet weg...
je moet het er maar mee doen, want ik heb van Danny gehoord dat je hier mocht zijn ook al ben je heel vervelend
ik durf te wedden dat jij daar heel veel kwam posten...hahahaaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom anders nooit in RLS topics hoor, egggggggggggggg nie
En nu niet stiekem op mijn posthystorieklikken he?
Ik heb daar een oogje voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zit toevallig ook te kijken maar dat heb ik dan weer net gemist
allemaal slapen denkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg spontaan een aanval van Giel met zijn toupet-syndroom
WAAR ZIJN DIE KUTMODS ^%#$@)*&% ALS JE ZE NODIG HEBT?????
TT is nie heul nie aangepast nie!!!!
%^*$$%@)@$* GVD KU*MOD Gertverdomme KUTTTTTTT
ik wist ook niet dat er een forum was waar je spau mocht spugenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ben echt lang niet gehooked geweest aan een RLS, BB1 heb ik echt dag en nacht gekeken, ook online.
Hier kan ik me ook niet van losmaken.TBO!
Woowquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg spontaan een aanval van Giel met zijn toupet-syndroom
WAAR ZIJN DIE KUTMODS ^%#$@)*&% ALS JE ZE NODIG HEBT?????
TT is nie heul nie aangepast nie!!!!
%^*$$%@)@$* GVD KU*MOD Gertverdomme KUTTTTTTT
Het was prominent in beeld. Het hele nieuws lang. Daarna ging Giel nog met haar bellen maar dat lukte niet echtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zit toevallig ook te kijken maar dat heb ik dan weer net gemist
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahahaquote:
heeejooo heeeejoooo nanana, de bunker bojel,quote:
ik zag haar wel aan haar topje zitten maar nog niet dat ze aan het flashen was oja ook nog probeerde ze even onder haar rokje te friemelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het was prominent in beeld. Het hele nieuws lang. Daarna ging Giel nog met haar bellen maar dat lukte niet echt
mag ik dan even mee streamen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahaha
fantastisch vooral dat je niet verder komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef Resii het volgende:
[..]
heeejooo heeeejoooo nanana, de bunker bojel,
Heejoo heejooo geen dag zonder me gel!!
verder kom ik echt niet...
Haha sorry...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
fantastisch vooral dat je niet verder komt
Ze deed dat afwisselend om het spannend te houden. En dan weer topje omlaagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zag haar wel aan haar topje zitten maar nog niet dat ze aan het flashen was oja ook nog probeerde ze even onder haar rokje te friemelen
Gelukkig hoef ik zelf geen beslag te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahaha
nee gelukkig niet zeg,quote:
Het spijt me...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee gelukkig niet zeg,
ik word nu een klein beetje aan de deun herinnert omdat jij dat op somt
stom ik heb er niks van mee gekregen zag alleen dat ze aan haar topje haar tette wrijdequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ze deed dat afwisselend om het spannend te houden. En dan weer topje omlaag
TNXquote:
ik ben niet dronken, de tsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:17 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ow jee.... als dat topic titel aanpassen nou maar goed gaat
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:16 schreef Sjet het volgende:
[..]
Heb je die cape ook weer.... heb jij een 'Sjet op Fok' alarm ofsow?
fijn weekend 2quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:18 schreef Resii het volgende:
[..]
Het spijt me...![]()
Dan ga ik maar naar me bedje... fijn weekend!
ohhh Bobby ik kan je nu wel schietenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef BobbyRond het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=513449&EMB=Logo
Daar ben klaar mee dan.......quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik wel en dan moet ik nog op visite wachten, die ook al dronken zijn dat wordt lange wacht
maak van de titel maar SC topic als je wilt.quote:
nee joh ik vind het wel gezellig, ben nog fit genoeg om mensen te ontvangen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Daar ben klaar mee dan.......
Ow die tieten waren net weer in beeld... Heb de neiging om 'Scanman tietuh!!!' te roepen
Boeiende streams?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh ik vind het wel gezellig, ben nog fit genoeg om mensen te ontvangen.
en ze nemen ook nog drank mee wat wil ik nog meer
Ik dacht dat jij wel meer van RLS wist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
[..]
maak van de titel maar SC topic als je wilt.
dan kunnen mensen die de cos gebruiken om bij te lezen dit topic overslaan
ik vind sowieso dat ze niet meer mogen slapen want het is nog maar zo kort, wat jij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Boeiende streams?
Bart, blaas die zooi eens uit bed
cos is toch Chatten Over Slapeloosheidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:25 schreef Rica het volgende:
[..]
maak van de titel maar SC topic als je wilt.
dan kunnen mensen die de cos gebruiken om bij te lezen dit topic overslaan
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:30 schreef Rijpie het volgende:
[..]
cos is toch Chatten Over Slapeloosheid
Nacht zaterdag op zondag om 02:00 uur gaat fase III toch in?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat ze niet meer mogen slapen want het is nog maar zo kort, wat jij?
Zo is dat! Slapen doen ze thuis maar weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik vind sowieso dat ze niet meer mogen slapen want het is nog maar zo kort, wat jij?
Actie wil ik inderdaad en nu liggen zij alweer op hun nestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nacht zaterdag op zondag om 02:00 uur gaat fase III toch in?
Daar was toch voor gestemd?
Ik meen me te herinneren dat jij daar ook op had gestemd, omdat je het weekend de acties wilde zien
ik doe dat toch ook niet probeer hier solidair te zijn alleen zij hebben het allang opgegevenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zo is dat! Slapen doen ze thuis maar weer
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hey!
*iets onverstaanbaars*
Heyoh heyoh na na the bunker boy yell
Kan echt alles missen maar geen dag zonder gel
Als maar 1 haartje scheef zit is mijn dag al een hel
Kijk m'n auto, en zelfs m'n pinpas
En ook m'n speedboot krijg je wel
Hier zijn de sleutels van m'n auto
Neem alles mee, maar niet m'n gel
Hey hey!
Ik overleef zonder luxe wel (whoo ooh ooh)
Heel flexibel, ja ik schakel heel snel (haa haa)
Zo zonder dag ik (?) ben ik zonnig gestemd
Maar ook mentaal (?) en totaal ongestemd
*iets onverstaanbaars*
Hey hey!
Ik pas me aan, ik ben supersociaal (whoo hoo hoo)
Ik heb weinig nodigook al pluk je me kaal (haa haa)
Ja in de bunker overleef ik het wel
Laat zelfs m'n eten staan en dat voor m'n gel
*iets onverstaanbaars*
*iets onverstaanbaars*
Kan echt alles missen maar geen dag zonder gel (hey hey!)
Als maar 1 haartje scheef zit is mijn dag al een hel (hey hey!)
(2x)
LOLquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hey!
*iets onverstaanbaars*
<knip>
ik begin nu sacherijnig te worden, lekker dan voor mijn visitequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:38 schreef BobbyRond het volgende:
Ik kon het niet laten, ik dacht dat jullie last hadden van slapeloosheid, dit werkt dan wel denk ik
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik de tekst net zelf heb getikt*bored*
nou heb je dan echt niks beters te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:38 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik de tekst net zelf heb getikt*bored*
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:35 schreef BobbyRond het volgende:
[ afbeelding ]
Hey hey!
*iets onverstaanbaars*
Hey hey!
Ik overleef zonder luxe wel (whoo ooh ooh)
Heel flexibel, ja ik schakel heel snel (haa haa)
Zo zonder dag ik (?) ben ik zonnig gestemd
Maar ook mentaal (?) en totaal ongestemd
*iets onverstaanbaars*
Hey hey!
Ik pas me aan, ik ben supersociaal (whoo hoo hoo)
Ik heb weinig nodigook al pluk je me kaal (haa haa)
Ja in de bunker overleef ik het wel
Laat zelfs m'n eten staan en dat voor m'n gel
*iets onverstaanbaars*
*iets onverstaanbaars*
Kan echt alles missen maar geen dag zonder gel (hey hey!)
Als maar 1 haartje scheef zit is mijn dag al een hel (hey hey!)
(2x)
Morgen = straks...quote:
Mogguhquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat een mooi hoesje ook!![]()
*goeiemorgen*
* MeraViglioSa komt half bezopen de kroeg uitrollen en de COS lastigvallen
Weet jij als Peter-fan niet wat de tekst is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*goeiemorgen*
goeiemorgen heb je een leuk feestje gehad?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*goeiemorgen*
zeg me dan waar je moet optreden, dan kom ik bij je kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Morgen = straks...
Moet om 6 uur op, en om 7 uur op m'n werk zijn...
Ga nu ook maar slapen, biertje is op en de covers zijn ingestudeerd...Morgen optreden
Lijkt me gezellig als je morgen ff komt buurten Eva! (als je me niet haat nu)
Ik ken hem net zo goed als Peter zelf, half dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Weet jij als Peter-fan niet wat de tekst is?
Tis voor een feestje geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
zeg me dan waar je moet optreden, dan kom ik bij je kijken
jazekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
goeiemorgen heb je een leuk feestje gehad?
haha ja straks morgen het blijft zaterdagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Morgen = straks...
Moet om 6 uur op, en om 7 uur op m'n werk zijn...
Ga nu ook maar slapen, biertje is op en de covers zijn ingestudeerd...Morgen optreden
Lijkt me gezellig als je morgen ff komt buurten Eva! (als je me niet haat nu)
Als je nou gewoon zegt wáár, en dan liefst in een eigen topic, dan kwamen we mss wel met z'n allen kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Tis voor een feestje geloof ik
Ik ben als inval-drummer... Tis ook niet allemaal mijn muzieksmaak hoor. Wel een paar toffe Anouk en Pink covers, maar ook Tina Turner, Eurythmics en Joan Osborne...
Feestje ergens in Lisse...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha ja straks morgen het blijft zaterdag![]()
wat en hoe en voor wat ga je optreden dan?
nou nou pm het anders even naar mij, mocht het in de buurt zijn kom ik langs dan gaan we daarna ff zuipen met z'n 2quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Tis voor een feestje geloof ik
Ik ben als inval-drummer... Tis ook niet allemaal mijn muzieksmaak hoor. Wel een paar toffe Anouk en Pink covers, maar ook Tina Turner, Eurythmics en Joan Osborne...
Hahaha, tis besloten feest denk ik... Weet zelf nog niet waar het isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zegt wáár, en dan liefst in een eigen topic, dan kwamen we mss wel met z'n allen kijkenJe hebt niet veel geleerd van Peter he?
het was zeker een leuk feestje, ik krijg nu nog visite die in de stad zijn en komen nog even bij me lang met drank, dus dat is altijd goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
jazekerjullie ook? as in; nog spannende ontwikkelingen bij het bunkerfeest?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:47 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, tis besloten feest denk ik... Weet zelf nog niet waar het is
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:30 schreef Rijpie het volgende:
[..]
cos is toch Chatten Over Slapeloosheid
Zullen we zondag na werk ff drankje pakken dan? Ik moet morgen werken tot 3, dan als een gek naar Lisse ergens en dan een verjaardag van een goede vriend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou nou pm het anders even naar mij, mocht het in de buurt zijn kom ik langs dan gaan we daarna ff zuipen met z'n 2
Nogmaals, ik ben maar een inval-drummer, zit zelf nu ff zonder band... Wel jammer, maar heb er nu met m'n 2 studies niet de tijd voor... Na m'n studie is dat het eerste wat ik doe, nog voordat ik een baan ga zoeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat is wel héél besloten dan
![]()
Is een optreden bij de finale niks voor jullie trouwens
visite om 4 uur in de morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het was zeker een leuk feestje, ik krijg nu nog visite die in de stad zijn en komen nog even bij me lang met drank, dus dat is altijd goed.
dus ben ik ineens weg dan weet je waarom
ja, met je inval-band danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben maar een inval-drummer, zit zelf nu ff zonder band... Wel jammer, maar heb er nu met m'n 2 studies niet de tijd voor... Na m'n studie is dat het eerste wat ik doe, nog voordat ik een baan ga zoeken.
shit Lisse is me iets te ver, maar hey de visite is er dus ik stop er nu meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Feestje ergens in Lisse...
Heb 23 nummers in moeten studeren
K dan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
shit Lisse is me iets te ver, maar hey de visite is er dus ik stop er nu mee
voor de gene die zo stoppen slaap ze![]()
en Bobby misschien kom ik morgen langs bij de Mediamarkt maar pin me er niet op vast...
kus
Truste! & tot snelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
K dan!
Trusten allen!
Eva, je hebt een PM
Niets meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, terug van hondje (en meelopende kat) uitlaten. Lekker in badjas en nog ff een wijntje ingeschonken.
Moet ik nog teruglezen of is er niet veel gebeurd?
Jammer. Het is geen RLS meer zoals weleer. Daar ging het 24/7 door, ook al was er geen jota te zien op de streams.quote:
dat zie je elke week bij giel en gerardquote:
Filmpje doet het bij mij nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:48 schreef peeet1 het volgende:
jeroen plast bijna over de grafkist maar bart grijpt in ( 16-mei 2009 )
De ene keer schijt ie bijna op de kist, nu pist ie er bijna overheen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:48 schreef peeet1 het volgende:
Ik heb hem er nog niet op kunnen betrappenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zitten die niet op de andere kant te wachten?
Ik vond het al heel dapper dat je de achterkant durft te postenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog niet op kunnen betrappen![]()
Gelukkig.
Wtf heeft die gast thuis soms een doodskist als wc?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 07:48 schreef peeet1 het volgende:
Pim lag er sowieso inquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:38 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen,
Toen ik vannacht om 02.45 wakker werd en ff snel de computer uit wilde zetten zag ik nog 2 seconden van de stream, ik weet zeker dat ik iemand heel druk in bed zag bewegen, maar kon zo snel niet zien wie het was, Jeroen en met wie?
In de streamverslagen en de COS kan ik er niks over terugvinden.
deze kant??quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zitten die niet op de andere kant te wachten?
Ze spelen gewoon meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:41 schreef 5thencounter het volgende:
Boeit het hún nog wel? of accepteren ze nu gewoon dat er af en toe een met "een geheime missie" rondloopt..en spelen het gewoon mee..?
Lachend roepen hóe boos je wel niet wordt als je geheimemissied zou worden, komt ook niet erg geloofwaardig over...quote:
Overleven hèquote:
ja 3 minuten er tussen uit gekniptquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wtf heeft die gast thuis soms een doodskist als wc?En waarom staat Eline later (naja er is in geknipt volgens mij dus weet niet of kort erna is) op om richting wc te lopen maar meteen weer terug loopt zonder te gaan? En aan eind staat Jeroen weer op maar stopt de video.
Verrék je hebt gelijk..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:53 schreef Espabilado het volgende:
Jeroen begint kindser en kindser te worden
Zeker weer een vrouw/homo in de regie... als Pim onder de douche staat staat de camera er de hele tijd op.. en Marielin komt pas weer in beeld als ze alweer half aangekleed is
En extra sigarettenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék je hebt gelijk..
Vraagt schone kleren...
[ afbeelding ]
Nee ze heeft een opdracht, ze mag 24.00uu alle luxe vragen die ze wil, ze moet wel voorkomen dat de anderen niet aan de telefoon gaan klagen en ook wat vragen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:58 schreef Marrije het volgende:
Moeten de anderen Marielin op haar wenken bedienen ofzo?
Peter was allang tegen het plafond gevlogen, toch zonde dat hij weg isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:07 schreef Espabilado het volgende:
Eigenlijk best een boutopdracht want niemand gaat bellen om te klagen dus regie zit eigenlijk marielin te verwennen zonder er enig resultaat voor te krijgen
ja, de enige die zou klagen zou Marielin zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:07 schreef Espabilado het volgende:
Eigenlijk best een boutopdracht want niemand gaat bellen om te klagen dus regie zit eigenlijk marielin te verwennen zonder er enig resultaat voor te krijgen
Maar Marielin krijgt het een beetje op dr heupen, vanuit de douche gillen naar Eline die in de keuken bezig is 'wil je even mn handdoek pakken' die nota bene gewoon in de douche ligt. En daarna zat ze vanuit de douche te gillen dat ze ook thee wilde oid.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee ze heeft een opdracht, ze mag 24.00uu alle luxe vragen die ze wil, ze moet wel voorkomen dat de anderen niet aan de telefoon gaan klagen en ook wat vragen.
Dan zou haar opdracht mislukken. Wat de sanctie of beloning zijn weten we nog niet.
Als vrouw zijnde weet je toch wel dat het niets zegt als een vrouw schijnbaar iets helemaal leuk voor een ander vind?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen ........ Ik begin Eline echt een schatje te vinden, kan er niks aan doen, ze vind alles leuk voor Marilien
ze hadden de opdracht er een week eerder in moeten gooien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:07 schreef Pek het volgende:
[..]
Peter was allang tegen het plafond gevlogen, toch zonde dat hij weg is
ze vraagt telkens om de 2 dingen die haar het meeste boeien: sigaretten en kledingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
Marielin moet meer zuigen met d'r spullen, de rest gunt het haar gewoon, dat werkt zo niet..
Als ze slim is, gaat ze nú bunkeren om de komende week door te komen...
ja, en Eline had al lang een kopje voor haar klaarstaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Marielin krijgt het een beetje op dr heupen, vanuit de douche gillen naar Eline die in de keuken bezig is 'wil je even mn handdoek pakken' die nota bene gewoon in de douche ligt. En daarna zat ze vanuit de douche te gillen dat ze ook thee wilde oid.
true, maar dit gaat om Eline he, dan is het uiteraard altijd oprechtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde weet je toch wel dat het niets zegt als een vrouw schijnbaar iets helemaal leuk voor een ander vind?![]()
Ja dat had ik van de week, aan de ene kant verdenk ik Eline van een Act spelen, maar aan de andere kant ze is ook oprecht blij voor een ander, ohhh dilema op de zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde weet je toch wel dat het niets zegt als een vrouw schijnbaar iets helemaal leuk voor een ander vind?![]()
precies want zo doen ze dat altijd, en zeker eline izt er bovenop dat 1 iemand niks te kort komt. Ik ben geen fan van Eline, maar in deze draaft Marielin wel flink door.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:13 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en Eline had al lang een kopje voor haar klaarstaan
Er was een tweede fles wijn die wel voor iedereen was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:16 schreef Oxymorons het volgende:
Er gaat niemand klagen zoals gisteren al verwacht werd. Toch even een vraag aan de de mede streamers: heeft iemand gisteravond gezien of de wijn die zij heeft gehad ook door een ander gedronken is (filmpje,foto)
Heb gisteren maar even gekeken naar het feestje maar dacht dat dit wel gebeurde nadat de bier op was. Ben hier alleen niet zeker van. Delen mocht niet!
Nee daar heb ik niet op gelet, hoop een ander, en hoop dat ze met iemand gedeeld heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:16 schreef Oxymorons het volgende:
Er gaat niemand klagen zoals gisteren al verwacht werd. Toch even een vraag aan de de mede streamers: heeft iemand gisteravond gezien of de wijn die zij heeft gehad ook door een ander gedronken is (filmpje,foto)
Heb gisteren maar even gekeken naar het feestje maar dacht dat dit wel gebeurde nadat de bier op was. Ben hier alleen niet zeker van. Delen mocht niet!
ik heb niet opgelet, balenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:16 schreef Oxymorons het volgende:
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, en al mag je ales bestellen, ik vind dat Marilien totaal geen rekening houd met de andere, het is meer ogen uitsteken, nee is niet mijn ding.
morgen iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, en al mag je ales bestellen, ik vind dat Marilien totaal geen rekening houd met de andere, het is meer ogen uitsteken, nee is niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.
Dat gaat de enige reden zijn om de anderen te laten klagenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.
Ja haar opdracht is toch juist dat zij niet gaan klagen? Waarom idd dan steeds zo het er inwrijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies want zo doen ze dat altijd, en zeker eline izt er bovenop dat 1 iemand niks te kort komt. Ik ben geen fan van Eline, maar in deze draaft Marielin wel flink door.
Ze klaagde net nog dat de verkeerde bh erbij zat, verkeerde bandjes ofzo. Wat een lefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:20 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja haar opdracht is toch juist dat zij niet gaan klagen? Waarom idd dan steeds zo het er inwrijven?
En zeiken zit echt in dr nature want zelfs in deze 24u blijft ze over kleinigheden zeiken... en gister nog leuk verkondigen dat ze in de bunker heeft geleerd om '' niet te zeiken over de kleine dingen"
Ze heeft al eens snel een stukje banaan meer genomen, toe hadden ze elk twee stukjes, en duwde ze snel een derde in haar mond, viel niet op, omdat toen Pim zijn en ik dan, dacht Jeroen dat hij ws de banaan verkeerd in stukjes had gesneden, en gaf nog een helft van zijn eigen stukje aan Pim.quote:
Kan het me niet voorstellen, nee het groepsgevoel is ver te zoeken bij haar, ze houd gewoon geen rekening met de andere, gillen naar Eline over der nieuwe skinnyjeans, brood eten bij de andere, ik zou apart het dan ff op eten, ja ik snap dit gewoon niet, vind het ook een hele stomme opdracht, en dan kenne ze zeggen kijken wat een ander dan doet (en ze gunnen het haar gewoon lijkt wel) maar toch, vind dit meer het spelletje, Ik steek de andere een paar ogen uit.( figuurlijk he)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef earthling39 het volgende:
[..]
morgen iedereen![]()
mischien doet ze het er wel omze bestelt waar de andere bijzitten geloof ik
Het is een Fokdrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef knutselbeest het volgende:
vindt het programa niet meer zo als het is marielin wordt nu toch echt voorgetrokken tegen over de andere dit vindt ik niet kunnen en dan nog dat marielin zij toen jeroen of peter een opdracht hadden een hiepokriet waren wat is ze nu zelf dan wel niet nee dit kan echt niet dit is geen vase 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus? Is een klein dingetje maar laat wel iets zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft al eens snel een stukje banaan meer genomen, toe hadden ze elk twee stukjes, en duwde ze snel een derde in haar mond, viel niet op, omdat toen Pim zijn en ik dan, dacht Jeroen dat hij ws de banaan verkeerd in stukjes had gesneden, en gaf nog een helft van zijn eigen stukje aan Pim.
dat begrijp ik dan weer niet, want ze krijgt toch een eigen bh? niet die van een ander? je neemt toch alleen bh's mee die goed zitten? Krijgt je een bh en dan ga je zeiken dat ie verkeerd is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze klaagde net nog dat de verkeerde bh erbij zat, verkeerde bandjes ofzo. Wat een lef
en dan ook nog Jeroen aanvallen dat hij zijn vriendin nog heeft gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:32 schreef knutselbeest het volgende:
mijn stemmen krijgt ze ook niet meer alles gaat nu naar jeroen verwent nest nu wil ze telefoon van haar vriend nee vindt het niet kunnen lijkt wel of zij de regie omgekocht hebben nee dat kan
![]()
wwar is het recpekt naar de andere
![]()
ja, op een crematiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:35 schreef blomst het volgende:
[..]
en dan ook nog Jeroen aanvallen dat hij zijn vriendin nog heeft gezien.
dat wist ik niet maar vind ik wel supertriest. Door zo'n actie misgun ik haar de poet. Dan nog liever Elinequote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft al eens snel een stukje banaan meer genomen, toe hadden ze elk twee stukjes, en duwde ze snel een derde in haar mond, viel niet op, omdat toen Pim zijn en ik dan, dacht Jeroen dat hij ws de banaan verkeerd in stukjes had gesneden, en gaf nog een helft van zijn eigen stukje aan Pim.
Weet niet of dat telt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:36 schreef Marrije het volgende:
En de opdracht is mislukt als iemand belt om te klagen.
Dus als boven belt dat de koffie pruttelt en jeroen zou zeggen nu wordt het te gek, dan telt het niet.
Ik denk dat op dit moment Jeroen het er moeilijkst mee heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:40 schreef hondjes het volgende:
de kunst is, hier niet op te reageren, als speler.
Trouwens, Eline moet dit door hebben , met haar cursus psychologie, dus die zal het allemaal een worst zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:42 schreef Marrije het volgende:
Je zou verwachten dat Marielin er na deze opdracht weer even tegenaan kan. Ik denk dat het de andere kant op gaat, helemaal in de put omdat ze géén sigaretten meer krijgt
Ja, en dat bedoel ik dus, een dingentje is leuk maar dit pppffttt en al is het een opdracht, vind het echt een HoeFuckIkDeAnder opdracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:32 schreef knutselbeest het volgende:mijn stemmen krijgt ze ook niet meer alles gaat nu naar jeroen verwent nest nu wil ze telefoon van haar vriend nee vindt het niet kunnen lijkt wel of zij de regie omgekocht hebben nee dat kan
![]()
wwar is het recpekt naar de andere
![]()
We zullen zien, het gaat er om, dat je je nooit laat verblinden, door wat een ander krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat op dit moment Jeroen het er moeilijkst mee heeft.
Nee een Fok!dracht, dus door ons bedacht en waar voor wij ook gestemd hebben. Zelfkritiek is hier ook op z'n plaats.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en dat bedoel ik dus, een dingentje is leuk maar dit pppffttt en al is het een opdracht, vind het echt een HoeFuckIkDeAnder opdracht.
Oke, je hebt gelijk met je bovenste zinnetje, maar toch, Marilien kan toch een klein beetje rekening ermee houden vind dit echt een kutding, vind het gewoon niet leuk meer dat hebberige, en als ze in face3 komen en Marilien heeft geen peuken meer ,nou moet je kijken die gaat weer lopen klagen als een kleuter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
We zullen zien, het gaat er om, dat je je nooit laat verblinden, door wat een ander krijgt.
En aan de andere kant, of iemand het aankan, de zogenaamde macht en voorkeur te hebben.
Hij had Jeroen nog even stil. Pim zei tegen Jeroen dat het steeds weer terug komen op die 500 euro( uit de pot door de overtreding slaapprotocol Marielin en Peter) dat het wel een zwak argument was in de discussie om daar steeds op terug te komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:45 schreef swarmahoer het volgende:
maar pim kwam dus wat meer los of was dat van korte duur?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk met je bovenste zinnetje, maar toch, Marilien kan toch een klein beetje rekening ermee houden vind dit echt een kutding, vind het gewoon niet leuk meer dat hebberige, en als ze in face3 komen en Marilien heeft geen peuken meer ,nou moet je kijken die gaat weer lopen klagen als een kleuter.
ach waar maak ik me druk om hahaha, ze krijgt alleen mijn stem niet meer, haar ware aard komt naar boven, want ik denk eerlijk, als Eline deze opdracht had gehad, die hield er echt wel rekening mee die ging niet zitten hebberen, daar is ze het meisje niet voor.
Oh, nog ff en ik ga op Eline stemmen
Nou, dan was ik echt ergens anders, heb deze opdracht ook gemist en toch he, ik zou meer rekening met de andere houden, het is toch ook groepsgevoel en Marilien heeft dat niet in zich.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:47 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Nee een Fok!dracht, dus door ons bedacht en waar voor wij ook gestemd hebben. Zelfkritiek is hier ook op z'n plaats.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:55 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, er is geen fanmail meer voor Marielin?
Voor niemand zegt Marielin.
Ik denk dat ik eens een mailtje aan Eline ga sturen
Wat een domper voor haar, toch wel zielig hequote:
|Eline is gewoon een lief persoon, je kunt je aard niet al die dagen verbergen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, dan was ik echt ergens anders, heb deze opdracht ook gemist en toch he, ik zou meer rekening met de andere houden, het is toch ook groepsgevoel en Marilien heeft dat niet in zich.
Heb haar nog geen 1 keer iemand ff een hart onder de riem zien steken, en Eline ging haar van de week gelijk troosten en opbeuren toen ze moest huilen.
En echt, ik was juist Niet voor Eline maar ga haar gewoon lief vinden in veel dingen.
Oh ja, en Eline mag delen met Jeroen en Pim, kijken hoe Merilin reageert.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:59 schreef Toverheks het volgende:
Nieuwe Opdracht erin..................
Ook Eline mag bestellen wat ze wil 24 uur lang, kijken wat die doet
Ja, een deel speelt ze maar ze is ook lief in veel dingen....pppffttttt en dat op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:57 schreef blomst het volgende:
[..]
|Eline is gewoon een lief persoon, je kunt je aard niet al die dagen verbergen.
Nee hoor, dat zou gewoon gerechtigheid zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ja, en Eline mag delen met Jeroen en Pim, kijken hoe Merilin reageert.
ohhhhh gemeen he![]()
![]()
Hij probeerde het net nog even bij Eline, in de luchtplaats. Dat zijn borst op en neer ging door het bonzen van zijn hart, of zoietsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:45 schreef swarmahoer het volgende:
maar pim kwam dus wat meer los of was dat van korte duur?
morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou gewoon gerechtigheid zijn![]()
Moggeh allemaal
Oh gelukkig, ik dacht al sta er helemaal alleen voor....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou gewoon gerechtigheid zijn![]()
Moggeh allemaal
Ik denk niet dat Eline speelt, in dat geval zou er zo nu en dan toch een andere kant van haar naar buiten moeten komen. Eline is gewoon echt een lieve meidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, een deel speelt ze maar ze is ook lief in veel dingen....pppffttttt en dat op de zaterdagmorgen
Ik quote hem even voor de crewquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:03 schreef blomst het volgende:
Pim zegt geeft Marielin een gevulde koek dan word ik gek.
Lijkt me geweldig!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Wie maakt er ff zo een Poll.
Eline 24 uur alles mogen bestellen, en het wel mogen delen met Jeroen en Pim.
Dat zal ik wel willen doen, denk alleen niet dat Boven het aan haar geeft hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:05 schreef blomst het volgende:
Wie stuurt Marielin even "leuke" fanmail .
Doe geen moeite. Gaat niet werken om de zelfde reden dat deze opdracht ook niet voor problemen gaat zorgen!quote:
Maar wel zeker dat Marielin gaat zeuren en klagen, dus die opdracht zou wel mislukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:08 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Gaat niet werken om de zelfde reden dat deze opdracht ook niet voor problemen gaat zorgen!
Nou en of dat gaat werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:08 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Gaat niet werken om de zelfde reden dat deze opdracht ook niet voor problemen gaat zorgen!
idd ben zeer benieuwd.. ze voelt zich niet gemakkelijk erbijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik wil wel weten wat er net aan de telefoon is gezegd
Mwah... zo ongemakkelijk dat ze net eten voor zichzelf heeft besteld en haar HELE koffer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef earthling39 het volgende:
[..]
idd ben zeer benieuwd.. ze voelt zich niet gemakkelijk erbij
Juist, dat bedoel ik en nu zeg ik er niks meer over, maar dan had ze moeten zeggen sorry ik eet mijn brood ff ergens anders op vind het beetje lullig voor jullie. ach ik ben helemaal uitgekeken op Marilien, en al is het een spel of opdracht, ppfftt vind het gewoon niet leuk dat hebberige gedoe.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef blomst het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat Marielin zich helemaal niet opgelaten voelt dat zij gebakken ei, koffie e.d. heeft en de anderen niet.
rustig maar, ook met de streamer wordt een spel gespeeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:13 schreef Toverheks het volgende:
Nou ja, hoor Eline zeggen, kan me best voorstellen dat als je het toch leuk hebt er ff door heen zit, zoiets, en pppfftttt ze vraagt weer peuken, oh ik zit me toch een partytje op te winden, ga ff afkoelen hahaha
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
rustig maar, ook met de streamer wordt een spel gespeeld.
een beetje water doet wonderen bij teveel vuurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:13 schreef Toverheks het volgende:
Nou ja, hoor Eline zeggen, kan me best voorstellen dat als je het toch leuk hebt er ff door heen zit, zoiets, en pppfftttt ze vraagt weer peuken, oh ik zit me toch een partytje op te winden, ga ff afkoelen hahaha
Misschien snapt hij het spel juist wel, want klagen kan een groepsanctie inhoudenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:18 schreef kikkertje46 het volgende:
toch wel zielig dat iedereen afgeeft op marielin ,gisteren ook al,die meid is met een opdracht bezig en dat doet ze verdomde goed.
dat de anderen niet gaan klagen is hun eigen schuld,ik zou net als marielin heel veel vragen,juist omdat de anderen het weglachen,ze zitten in een spel en ik dacht dat jeroen het spel snapte,niet dus.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:22 schreef riames het volgende:
en nog heeft niemand hier in de gaten dat alleen marielin in t spel zit de andere drie horen boven had jullie slimmer ingeschat maar ik ga weer naar mn vriendjes daaaag blijf maar lekker geld in de polletjes steken bram en bart lachen zich rot .....en ik ook hahaha
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:22 schreef riames het volgende:
en nog heeft niemand hier in de gaten dat alleen marielin in t spel zit de andere drie horen boven had jullie slimmer ingeschat maar ik ga weer naar mn vriendjes daaaag blijf maar lekker geld in de polletjes steken bram en bart lachen zich rot .....en ik ook hahaha
Gelukkig hebben we jou om het allemaal duidelijk te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:28 schreef riames het volgende:
ja dit zet jullie aan t denken he .....eindelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |