ik heb niet opgelet, balenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:16 schreef Oxymorons het volgende:
Er gaat niemand klagen zoals gisteren al verwacht werd. Toch even een vraag aan de de mede streamers: heeft iemand gisteravond gezien of de wijn die zij heeft gehad ook door een ander gedronken is (filmpje,foto)
Heb gisteren maar even gekeken naar het feestje maar dacht dat dit wel gebeurde nadat de bier op was. Ben hier alleen niet zeker van. Delen mocht niet!
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, en al mag je ales bestellen, ik vind dat Marilien totaal geen rekening houd met de andere, het is meer ogen uitsteken, nee is niet mijn ding.
morgen iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, en al mag je ales bestellen, ik vind dat Marilien totaal geen rekening houd met de andere, het is meer ogen uitsteken, nee is niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.
Dat gaat de enige reden zijn om de anderen te laten klagenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.
Ja haar opdracht is toch juist dat zij niet gaan klagen? Waarom idd dan steeds zo het er inwrijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies want zo doen ze dat altijd, en zeker eline izt er bovenop dat 1 iemand niks te kort komt. Ik ben geen fan van Eline, maar in deze draaft Marielin wel flink door.
Ze klaagde net nog dat de verkeerde bh erbij zat, verkeerde bandjes ofzo. Wat een lefquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:20 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja haar opdracht is toch juist dat zij niet gaan klagen? Waarom idd dan steeds zo het er inwrijven?
En zeiken zit echt in dr nature want zelfs in deze 24u blijft ze over kleinigheden zeiken... en gister nog leuk verkondigen dat ze in de bunker heeft geleerd om '' niet te zeiken over de kleine dingen"
Ze heeft al eens snel een stukje banaan meer genomen, toe hadden ze elk twee stukjes, en duwde ze snel een derde in haar mond, viel niet op, omdat toen Pim zijn en ik dan, dacht Jeroen dat hij ws de banaan verkeerd in stukjes had gesneden, en gaf nog een helft van zijn eigen stukje aan Pim.quote:
Kan het me niet voorstellen, nee het groepsgevoel is ver te zoeken bij haar, ze houd gewoon geen rekening met de andere, gillen naar Eline over der nieuwe skinnyjeans, brood eten bij de andere, ik zou apart het dan ff op eten, ja ik snap dit gewoon niet, vind het ook een hele stomme opdracht, en dan kenne ze zeggen kijken wat een ander dan doet (en ze gunnen het haar gewoon lijkt wel) maar toch, vind dit meer het spelletje, Ik steek de andere een paar ogen uit.( figuurlijk he)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef earthling39 het volgende:
[..]
morgen iedereen![]()
mischien doet ze het er wel omze bestelt waar de andere bijzitten geloof ik
Het is een Fokdrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef knutselbeest het volgende:
vindt het programa niet meer zo als het is marielin wordt nu toch echt voorgetrokken tegen over de andere dit vindt ik niet kunnen en dan nog dat marielin zij toen jeroen of peter een opdracht hadden een hiepokriet waren wat is ze nu zelf dan wel niet nee dit kan echt niet dit is geen vase 3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Serieus? Is een klein dingetje maar laat wel iets zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft al eens snel een stukje banaan meer genomen, toe hadden ze elk twee stukjes, en duwde ze snel een derde in haar mond, viel niet op, omdat toen Pim zijn en ik dan, dacht Jeroen dat hij ws de banaan verkeerd in stukjes had gesneden, en gaf nog een helft van zijn eigen stukje aan Pim.
dat begrijp ik dan weer niet, want ze krijgt toch een eigen bh? niet die van een ander? je neemt toch alleen bh's mee die goed zitten? Krijgt je een bh en dan ga je zeiken dat ie verkeerd is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze klaagde net nog dat de verkeerde bh erbij zat, verkeerde bandjes ofzo. Wat een lef
en dan ook nog Jeroen aanvallen dat hij zijn vriendin nog heeft gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:32 schreef knutselbeest het volgende:
mijn stemmen krijgt ze ook niet meer alles gaat nu naar jeroen verwent nest nu wil ze telefoon van haar vriend nee vindt het niet kunnen lijkt wel of zij de regie omgekocht hebben nee dat kan
![]()
wwar is het recpekt naar de andere
![]()
ja, op een crematiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:35 schreef blomst het volgende:
[..]
en dan ook nog Jeroen aanvallen dat hij zijn vriendin nog heeft gezien.
dat wist ik niet maar vind ik wel supertriest. Door zo'n actie misgun ik haar de poet. Dan nog liever Elinequote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft al eens snel een stukje banaan meer genomen, toe hadden ze elk twee stukjes, en duwde ze snel een derde in haar mond, viel niet op, omdat toen Pim zijn en ik dan, dacht Jeroen dat hij ws de banaan verkeerd in stukjes had gesneden, en gaf nog een helft van zijn eigen stukje aan Pim.
Weet niet of dat telt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:36 schreef Marrije het volgende:
En de opdracht is mislukt als iemand belt om te klagen.
Dus als boven belt dat de koffie pruttelt en jeroen zou zeggen nu wordt het te gek, dan telt het niet.
Ik denk dat op dit moment Jeroen het er moeilijkst mee heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:40 schreef hondjes het volgende:
de kunst is, hier niet op te reageren, als speler.
Trouwens, Eline moet dit door hebben , met haar cursus psychologie, dus die zal het allemaal een worst zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:42 schreef Marrije het volgende:
Je zou verwachten dat Marielin er na deze opdracht weer even tegenaan kan. Ik denk dat het de andere kant op gaat, helemaal in de put omdat ze géén sigaretten meer krijgt
Ja, en dat bedoel ik dus, een dingentje is leuk maar dit pppffttt en al is het een opdracht, vind het echt een HoeFuckIkDeAnder opdracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:32 schreef knutselbeest het volgende:mijn stemmen krijgt ze ook niet meer alles gaat nu naar jeroen verwent nest nu wil ze telefoon van haar vriend nee vindt het niet kunnen lijkt wel of zij de regie omgekocht hebben nee dat kan
![]()
wwar is het recpekt naar de andere
![]()
We zullen zien, het gaat er om, dat je je nooit laat verblinden, door wat een ander krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik denk dat op dit moment Jeroen het er moeilijkst mee heeft.
Nee een Fok!dracht, dus door ons bedacht en waar voor wij ook gestemd hebben. Zelfkritiek is hier ook op z'n plaats.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, en dat bedoel ik dus, een dingentje is leuk maar dit pppffttt en al is het een opdracht, vind het echt een HoeFuckIkDeAnder opdracht.
Oke, je hebt gelijk met je bovenste zinnetje, maar toch, Marilien kan toch een klein beetje rekening ermee houden vind dit echt een kutding, vind het gewoon niet leuk meer dat hebberige, en als ze in face3 komen en Marilien heeft geen peuken meer ,nou moet je kijken die gaat weer lopen klagen als een kleuter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
We zullen zien, het gaat er om, dat je je nooit laat verblinden, door wat een ander krijgt.
En aan de andere kant, of iemand het aankan, de zogenaamde macht en voorkeur te hebben.
Hij had Jeroen nog even stil. Pim zei tegen Jeroen dat het steeds weer terug komen op die 500 euro( uit de pot door de overtreding slaapprotocol Marielin en Peter) dat het wel een zwak argument was in de discussie om daar steeds op terug te komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:45 schreef swarmahoer het volgende:
maar pim kwam dus wat meer los of was dat van korte duur?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, je hebt gelijk met je bovenste zinnetje, maar toch, Marilien kan toch een klein beetje rekening ermee houden vind dit echt een kutding, vind het gewoon niet leuk meer dat hebberige, en als ze in face3 komen en Marilien heeft geen peuken meer ,nou moet je kijken die gaat weer lopen klagen als een kleuter.
ach waar maak ik me druk om hahaha, ze krijgt alleen mijn stem niet meer, haar ware aard komt naar boven, want ik denk eerlijk, als Eline deze opdracht had gehad, die hield er echt wel rekening mee die ging niet zitten hebberen, daar is ze het meisje niet voor.
Oh, nog ff en ik ga op Eline stemmen
Nou, dan was ik echt ergens anders, heb deze opdracht ook gemist en toch he, ik zou meer rekening met de andere houden, het is toch ook groepsgevoel en Marilien heeft dat niet in zich.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:47 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Nee een Fok!dracht, dus door ons bedacht en waar voor wij ook gestemd hebben. Zelfkritiek is hier ook op z'n plaats.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:55 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, er is geen fanmail meer voor Marielin?
Voor niemand zegt Marielin.
Ik denk dat ik eens een mailtje aan Eline ga sturen
Wat een domper voor haar, toch wel zielig hequote:
|Eline is gewoon een lief persoon, je kunt je aard niet al die dagen verbergen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou, dan was ik echt ergens anders, heb deze opdracht ook gemist en toch he, ik zou meer rekening met de andere houden, het is toch ook groepsgevoel en Marilien heeft dat niet in zich.
Heb haar nog geen 1 keer iemand ff een hart onder de riem zien steken, en Eline ging haar van de week gelijk troosten en opbeuren toen ze moest huilen.
En echt, ik was juist Niet voor Eline maar ga haar gewoon lief vinden in veel dingen.
Oh ja, en Eline mag delen met Jeroen en Pim, kijken hoe Merilin reageert.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:59 schreef Toverheks het volgende:
Nieuwe Opdracht erin..................
Ook Eline mag bestellen wat ze wil 24 uur lang, kijken wat die doet
Ja, een deel speelt ze maar ze is ook lief in veel dingen....pppffttttt en dat op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:57 schreef blomst het volgende:
[..]
|Eline is gewoon een lief persoon, je kunt je aard niet al die dagen verbergen.
Nee hoor, dat zou gewoon gerechtigheid zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh ja, en Eline mag delen met Jeroen en Pim, kijken hoe Merilin reageert.
ohhhhh gemeen he![]()
![]()
Hij probeerde het net nog even bij Eline, in de luchtplaats. Dat zijn borst op en neer ging door het bonzen van zijn hart, of zoietsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:45 schreef swarmahoer het volgende:
maar pim kwam dus wat meer los of was dat van korte duur?
morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou gewoon gerechtigheid zijn![]()
Moggeh allemaal
Oh gelukkig, ik dacht al sta er helemaal alleen voor....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:02 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou gewoon gerechtigheid zijn![]()
Moggeh allemaal
Ik denk niet dat Eline speelt, in dat geval zou er zo nu en dan toch een andere kant van haar naar buiten moeten komen. Eline is gewoon echt een lieve meidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, een deel speelt ze maar ze is ook lief in veel dingen....pppffttttt en dat op de zaterdagmorgen
Ik quote hem even voor de crewquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:03 schreef blomst het volgende:
Pim zegt geeft Marielin een gevulde koek dan word ik gek.
Lijkt me geweldig!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:05 schreef Toverheks het volgende:
Wie maakt er ff zo een Poll.
Eline 24 uur alles mogen bestellen, en het wel mogen delen met Jeroen en Pim.
Dat zal ik wel willen doen, denk alleen niet dat Boven het aan haar geeft hahahaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:05 schreef blomst het volgende:
Wie stuurt Marielin even "leuke" fanmail .
Doe geen moeite. Gaat niet werken om de zelfde reden dat deze opdracht ook niet voor problemen gaat zorgen!quote:
Maar wel zeker dat Marielin gaat zeuren en klagen, dus die opdracht zou wel mislukken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:08 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Gaat niet werken om de zelfde reden dat deze opdracht ook niet voor problemen gaat zorgen!
Nou en of dat gaat werkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:08 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Gaat niet werken om de zelfde reden dat deze opdracht ook niet voor problemen gaat zorgen!
idd ben zeer benieuwd.. ze voelt zich niet gemakkelijk erbijquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik wil wel weten wat er net aan de telefoon is gezegd
Mwah... zo ongemakkelijk dat ze net eten voor zichzelf heeft besteld en haar HELE koffer.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef earthling39 het volgende:
[..]
idd ben zeer benieuwd.. ze voelt zich niet gemakkelijk erbij
Juist, dat bedoel ik en nu zeg ik er niks meer over, maar dan had ze moeten zeggen sorry ik eet mijn brood ff ergens anders op vind het beetje lullig voor jullie. ach ik ben helemaal uitgekeken op Marilien, en al is het een spel of opdracht, ppfftt vind het gewoon niet leuk dat hebberige gedoe.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:11 schreef blomst het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat Marielin zich helemaal niet opgelaten voelt dat zij gebakken ei, koffie e.d. heeft en de anderen niet.
rustig maar, ook met de streamer wordt een spel gespeeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:13 schreef Toverheks het volgende:
Nou ja, hoor Eline zeggen, kan me best voorstellen dat als je het toch leuk hebt er ff door heen zit, zoiets, en pppfftttt ze vraagt weer peuken, oh ik zit me toch een partytje op te winden, ga ff afkoelen hahaha
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
rustig maar, ook met de streamer wordt een spel gespeeld.
een beetje water doet wonderen bij teveel vuurquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:13 schreef Toverheks het volgende:
Nou ja, hoor Eline zeggen, kan me best voorstellen dat als je het toch leuk hebt er ff door heen zit, zoiets, en pppfftttt ze vraagt weer peuken, oh ik zit me toch een partytje op te winden, ga ff afkoelen hahaha
Misschien snapt hij het spel juist wel, want klagen kan een groepsanctie inhoudenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:18 schreef kikkertje46 het volgende:
toch wel zielig dat iedereen afgeeft op marielin ,gisteren ook al,die meid is met een opdracht bezig en dat doet ze verdomde goed.
dat de anderen niet gaan klagen is hun eigen schuld,ik zou net als marielin heel veel vragen,juist omdat de anderen het weglachen,ze zitten in een spel en ik dacht dat jeroen het spel snapte,niet dus.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:22 schreef riames het volgende:
en nog heeft niemand hier in de gaten dat alleen marielin in t spel zit de andere drie horen boven had jullie slimmer ingeschat maar ik ga weer naar mn vriendjes daaaag blijf maar lekker geld in de polletjes steken bram en bart lachen zich rot .....en ik ook hahaha
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:22 schreef riames het volgende:
en nog heeft niemand hier in de gaten dat alleen marielin in t spel zit de andere drie horen boven had jullie slimmer ingeschat maar ik ga weer naar mn vriendjes daaaag blijf maar lekker geld in de polletjes steken bram en bart lachen zich rot .....en ik ook hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |