Maar Marielin krijgt het een beetje op dr heupen, vanuit de douche gillen naar Eline die in de keuken bezig is 'wil je even mn handdoek pakken' die nota bene gewoon in de douche ligt. En daarna zat ze vanuit de douche te gillen dat ze ook thee wilde oid.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee ze heeft een opdracht, ze mag 24.00uu alle luxe vragen die ze wil, ze moet wel voorkomen dat de anderen niet aan de telefoon gaan klagen en ook wat vragen.
Dan zou haar opdracht mislukken. Wat de sanctie of beloning zijn weten we nog niet.
Als vrouw zijnde weet je toch wel dat het niets zegt als een vrouw schijnbaar iets helemaal leuk voor een ander vind?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef Toverheks het volgende:
Goedenmorgen ........ Ik begin Eline echt een schatje te vinden, kan er niks aan doen, ze vind alles leuk voor Marilien
ze hadden de opdracht er een week eerder in moeten gooien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:07 schreef Pek het volgende:
[..]
Peter was allang tegen het plafond gevlogen, toch zonde dat hij weg is
ze vraagt telkens om de 2 dingen die haar het meeste boeien: sigaretten en kledingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:12 schreef 5thencounter het volgende:
Marielin moet meer zuigen met d'r spullen, de rest gunt het haar gewoon, dat werkt zo niet..
Als ze slim is, gaat ze nú bunkeren om de komende week door te komen...
ja, en Eline had al lang een kopje voor haar klaarstaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Marielin krijgt het een beetje op dr heupen, vanuit de douche gillen naar Eline die in de keuken bezig is 'wil je even mn handdoek pakken' die nota bene gewoon in de douche ligt. En daarna zat ze vanuit de douche te gillen dat ze ook thee wilde oid.
true, maar dit gaat om Eline he, dan is het uiteraard altijd oprechtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde weet je toch wel dat het niets zegt als een vrouw schijnbaar iets helemaal leuk voor een ander vind?![]()
Ja dat had ik van de week, aan de ene kant verdenk ik Eline van een Act spelen, maar aan de andere kant ze is ook oprecht blij voor een ander, ohhh dilema op de zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde weet je toch wel dat het niets zegt als een vrouw schijnbaar iets helemaal leuk voor een ander vind?![]()
precies want zo doen ze dat altijd, en zeker eline izt er bovenop dat 1 iemand niks te kort komt. Ik ben geen fan van Eline, maar in deze draaft Marielin wel flink door.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:13 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en Eline had al lang een kopje voor haar klaarstaan
Er was een tweede fles wijn die wel voor iedereen was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:16 schreef Oxymorons het volgende:
Er gaat niemand klagen zoals gisteren al verwacht werd. Toch even een vraag aan de de mede streamers: heeft iemand gisteravond gezien of de wijn die zij heeft gehad ook door een ander gedronken is (filmpje,foto)
Heb gisteren maar even gekeken naar het feestje maar dacht dat dit wel gebeurde nadat de bier op was. Ben hier alleen niet zeker van. Delen mocht niet!
Nee daar heb ik niet op gelet, hoop een ander, en hoop dat ze met iemand gedeeld heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:16 schreef Oxymorons het volgende:
Er gaat niemand klagen zoals gisteren al verwacht werd. Toch even een vraag aan de de mede streamers: heeft iemand gisteravond gezien of de wijn die zij heeft gehad ook door een ander gedronken is (filmpje,foto)
Heb gisteren maar even gekeken naar het feestje maar dacht dat dit wel gebeurde nadat de bier op was. Ben hier alleen niet zeker van. Delen mocht niet!
ik heb niet opgelet, balenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:16 schreef Oxymorons het volgende:
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, en al mag je ales bestellen, ik vind dat Marilien totaal geen rekening houd met de andere, het is meer ogen uitsteken, nee is niet mijn ding.
morgen iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:17 schreef Toverheks het volgende:
Kijk, en al mag je ales bestellen, ik vind dat Marilien totaal geen rekening houd met de andere, het is meer ogen uitsteken, nee is niet mijn ding.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.
Dat gaat de enige reden zijn om de anderen te laten klagenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze zal straks wel niet haar deel van het gebakken brood opeisen denk ik.
Ja haar opdracht is toch juist dat zij niet gaan klagen? Waarom idd dan steeds zo het er inwrijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
precies want zo doen ze dat altijd, en zeker eline izt er bovenop dat 1 iemand niks te kort komt. Ik ben geen fan van Eline, maar in deze draaft Marielin wel flink door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |