Ik heb daar een oogje voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zit toevallig ook te kijken maar dat heb ik dan weer net gemist
allemaal slapen denkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg spontaan een aanval van Giel met zijn toupet-syndroom
WAAR ZIJN DIE KUTMODS ^%#$@)*&% ALS JE ZE NODIG HEBT?????
TT is nie heul nie aangepast nie!!!!
%^*$$%@)@$* GVD KU*MOD Gertverdomme KUTTTTTTT
ik wist ook niet dat er een forum was waar je spau mocht spugenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ben echt lang niet gehooked geweest aan een RLS, BB1 heb ik echt dag en nacht gekeken, ook online.
Hier kan ik me ook niet van losmaken.TBO!
Woowquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg spontaan een aanval van Giel met zijn toupet-syndroom
WAAR ZIJN DIE KUTMODS ^%#$@)*&% ALS JE ZE NODIG HEBT?????
TT is nie heul nie aangepast nie!!!!
%^*$$%@)@$* GVD KU*MOD Gertverdomme KUTTTTTTT
Het was prominent in beeld. Het hele nieuws lang. Daarna ging Giel nog met haar bellen maar dat lukte niet echtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik zit toevallig ook te kijken maar dat heb ik dan weer net gemist
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahahaquote:
heeejooo heeeejoooo nanana, de bunker bojel,quote:
ik zag haar wel aan haar topje zitten maar nog niet dat ze aan het flashen was oja ook nog probeerde ze even onder haar rokje te friemelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Het was prominent in beeld. Het hele nieuws lang. Daarna ging Giel nog met haar bellen maar dat lukte niet echt
mag ik dan even mee streamen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
BTW, heb jij nog een pak melk? Kom dan ff hier, dan gaan we pannenkoeken bakken met de cam en laten Marielin en Eline zien hoe het moet, hahahahaha
fantastisch vooral dat je niet verder komtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef Resii het volgende:
[..]
heeejooo heeeejoooo nanana, de bunker bojel,
Heejoo heejooo geen dag zonder me gel!!
verder kom ik echt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |