zeg me dan waar je moet optreden, dan kom ik bij je kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Morgen = straks...
Moet om 6 uur op, en om 7 uur op m'n werk zijn...
Ga nu ook maar slapen, biertje is op en de covers zijn ingestudeerd...Morgen optreden
Lijkt me gezellig als je morgen ff komt buurten Eva! (als je me niet haat nu)
Ik ken hem net zo goed als Peter zelf, half dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Weet jij als Peter-fan niet wat de tekst is?
Tis voor een feestje geloof ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
zeg me dan waar je moet optreden, dan kom ik bij je kijken
jazekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
goeiemorgen heb je een leuk feestje gehad?
haha ja straks morgen het blijft zaterdagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Morgen = straks...
Moet om 6 uur op, en om 7 uur op m'n werk zijn...
Ga nu ook maar slapen, biertje is op en de covers zijn ingestudeerd...Morgen optreden
Lijkt me gezellig als je morgen ff komt buurten Eva! (als je me niet haat nu)
Als je nou gewoon zegt wáár, en dan liefst in een eigen topic, dan kwamen we mss wel met z'n allen kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Tis voor een feestje geloof ik
Ik ben als inval-drummer... Tis ook niet allemaal mijn muzieksmaak hoor. Wel een paar toffe Anouk en Pink covers, maar ook Tina Turner, Eurythmics en Joan Osborne...
Feestje ergens in Lisse...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha ja straks morgen het blijft zaterdag![]()
wat en hoe en voor wat ga je optreden dan?
nou nou pm het anders even naar mij, mocht het in de buurt zijn kom ik langs dan gaan we daarna ff zuipen met z'n 2quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Tis voor een feestje geloof ik
Ik ben als inval-drummer... Tis ook niet allemaal mijn muzieksmaak hoor. Wel een paar toffe Anouk en Pink covers, maar ook Tina Turner, Eurythmics en Joan Osborne...
Hahaha, tis besloten feest denk ik... Weet zelf nog niet waar het isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zegt wáár, en dan liefst in een eigen topic, dan kwamen we mss wel met z'n allen kijkenJe hebt niet veel geleerd van Peter he?
het was zeker een leuk feestje, ik krijg nu nog visite die in de stad zijn en komen nog even bij me lang met drank, dus dat is altijd goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
jazekerjullie ook? as in; nog spannende ontwikkelingen bij het bunkerfeest?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:47 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hahaha, tis besloten feest denk ik... Weet zelf nog niet waar het is
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:30 schreef Rijpie het volgende:
[..]
cos is toch Chatten Over Slapeloosheid
Zullen we zondag na werk ff drankje pakken dan? Ik moet morgen werken tot 3, dan als een gek naar Lisse ergens en dan een verjaardag van een goede vriend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou nou pm het anders even naar mij, mocht het in de buurt zijn kom ik langs dan gaan we daarna ff zuipen met z'n 2
Nogmaals, ik ben maar een inval-drummer, zit zelf nu ff zonder band... Wel jammer, maar heb er nu met m'n 2 studies niet de tijd voor... Na m'n studie is dat het eerste wat ik doe, nog voordat ik een baan ga zoeken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
dat is wel héél besloten dan
![]()
Is een optreden bij de finale niks voor jullie trouwens
visite om 4 uur in de morgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
het was zeker een leuk feestje, ik krijg nu nog visite die in de stad zijn en komen nog even bij me lang met drank, dus dat is altijd goed.
dus ben ik ineens weg dan weet je waarom
ja, met je inval-band danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben maar een inval-drummer, zit zelf nu ff zonder band... Wel jammer, maar heb er nu met m'n 2 studies niet de tijd voor... Na m'n studie is dat het eerste wat ik doe, nog voordat ik een baan ga zoeken.
shit Lisse is me iets te ver, maar hey de visite is er dus ik stop er nu meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Feestje ergens in Lisse...
Heb 23 nummers in moeten studeren
K dan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
shit Lisse is me iets te ver, maar hey de visite is er dus ik stop er nu mee
voor de gene die zo stoppen slaap ze![]()
en Bobby misschien kom ik morgen langs bij de Mediamarkt maar pin me er niet op vast...
kus
Truste! & tot snelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
K dan!
Trusten allen!
Eva, je hebt een PM
Niets meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, terug van hondje (en meelopende kat) uitlaten. Lekker in badjas en nog ff een wijntje ingeschonken.
Moet ik nog teruglezen of is er niet veel gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |