ik ben nu wel aardig aangeschoten anders had ik gezegd opzouten met z'n allenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Nu nog? Om een spelletje te spelenlijkt me gaaf, als je nog wakker (en fris in je bol) bent
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb Jeroen maar even van de kist geschopt
Renate heeft haar slaapzak moeten vergoeden, die hebben B&B verbrand buiten denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Eline slaapt in de slaapzak van Amberdie van Renate is op de een of andere manier verdwenen (ligt volgens mij onder het linkerbed)
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]BART
Ik wacht nog steeds op het nummer van Peter
Ik ben de telefoonnummers van alle overlevers aan het opsnorren om een overlever-party op te zetten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Renate heeft haar slaapzak moeten vergoeden, die hebben B&B verbrand buiten denk ik
Heb geen bang, dat durft Bart toch niet te doen (of iemand anderss van de regie/redactie)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nee joh Bob ben je gek geworden en wil je dat ik weg ga soms?
ok helemaal met je eens totdat zijn nummer werd gepromootquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik ben de telefoonnummers van alle overlevers aan het opsnorren om een overlever-party op te zetten.
En zeg wat je wilt van Peter, maar mits hij z'n luxe heeft lijkt het me oprecht een super gezellige gozer, ik heb die 5 dagen echt met hem gelachen.
Ok, op het eind was hij drammerig, maar dat kwam door de omstandigheden. Ik mag em wel.
Heb dikke vingers, pakte twee nummertjes mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
@TT ik wist dat het snel ging, maar zo snel [ afbeelding ]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok helemaal met je eens totdat zijn nummer werd gepromoot
ik weet niet wat je wilt zeggen maar is het iets van een ban, dan ga ik nog niet weg...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb geen bang, dat durft Bart toch niet te doen (of iemand anderss van de regie/redactie)
heeejooo heeejooo nanna, de bunker bla bla..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!
ik dacht al er klopt hier iets nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb dikke vingers, pakte twee nummertjes mee.
in de kickoff was hij helemaal geweldig ben het dus met jouw eensquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:59 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hou ook niet van dat soort muziek, maar hetzelfde geldt met Vlemmix, zijn muziek is verschrikkelijk, maar het is echt een geweldige gast!
ik kan niet zonder mijn gelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:01 schreef Resii het volgende:
[..]
heeejooo heeejooo nanna, de bunker bla bla..
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
in de kickoff was hij helemaal geweldig ben het dus met jouw eens
Ik kom anders nooit in RLS topics hoor, egggggggggggggg niequote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:00 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik weet niet wat je wilt zeggen maar is het iets van een ban, dan ga ik nog niet weg...
je moet het er maar mee doen, want ik heb van Danny gehoord dat je hier mocht zijn ook al ben je heel vervelend
ik durf te wedden dat jij daar heel veel kwam posten...hahahaaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kom anders nooit in RLS topics hoor, egggggggggggggg nie
En nu niet stiekem op mijn posthystorieklikken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |