Jups, ja, precies.quote:
Hahaha ik sta te koken en ineens valt het kwartjequote:
De link die jij aanklikte toen je ging downloaden, pm die ffquote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef CarOnline het volgende:
Hoe dan Pietje? Ik weet niet hoe dat werkt.
Ik heb gewoon 0 seeders!
Oh man wat geil!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar ga ik toch maar even douchenloop nog steeds in mijn Tannisrokje.
![]()
Ja doe ik zo, echt mn eten staat aan te branden volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2009 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De link die jij aanklikte toen je ging downloaden, pm die ff.
Zit je nog steeds dat tekstfile te downloaden?quote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef CarOnline het volgende:
Hoe dan Pietje? Ik weet niet hoe dat werkt.
Ik heb gewoon 0 seeders!
Ja heel!quote:
Daar ben ik ook al 2x ingetrapt, kutgrapquote:Op maandag 18 mei 2009 18:58 schreef APK het volgende:
Zit je nog steeds dat tekstfile te downloaden?
Waarom plaats je dat hier is het niet handig omdat in de sc van TBO te doen ???quote:Op maandag 18 mei 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het uitwisselen van meningen, gatver. Dan is zoenen het uitwisselen van speeksel, klinkt 't opeens heul goor. En CarO, pm me eens een linkje dan.
Verder is deze reeks helemaal niet dood, succes hangt niet alleen af van kwantiteit
.
Verder zoals Gert ook al zei, op een gegeven moment liep 't de spuigaten uit en gingen we van iedereen de posts die niet ontopic waren weghalen. Maar dat is inmiddeld al 12x verteld, toch zijn er nog mensen die denken dat we een kant kozen.
Rellen jullie ondertussen ff verder, mik ik een pizza in de oven.
Oh ja, check zhe PI.
Die waarschuwing is daar geplaatst, pas daarna zijn er posts weggehaald.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Soury het volgende:
Waarom plaats je dat hier is het niet handig omdat in de sc van TBO te doen ???
Die ligt al een paar dagen stil, wat heeft 't met deze discussie te makenquote:Zeg het gelijk maar ff dat de sc vanaf dag 1 al gedomineerd word/werd door gasten die een speciale
band hebben met die bunker. En het een hele hola joepie wat was het gezellig gister posts plempen. Daar voelde ik mezelf niet zo thuis eigenlijk.
Zie [FB] Communiceer hier via modjes naar buitenquote:En ik ben dan nog liever off topic waar ik wel een antwoord krijg !Btw.. als je de cos van vanmorgen heb gelezen is dat een en al off topic. Met name Danny in confict met een stel idioten die een account van twee dagen hebben
Ik was snellerquote:Op maandag 18 mei 2009 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die waarschuwing is daar geplaatst, pas daarna zijn er posts weggehaald.
[..]
Die ligt al een paar dagen stil, wat heeft 't met deze discussie te maken. Ja er zijn een aantal mensen daarheen geweest, en ja daar waren ze enthousiast over. Nou en, hier gaat 't zo vaak over APK of Gert die Caro gemeet heeft. So what, ik gun 't ze van harte en lees er met plezier doorheen. Kliekjes heb je in vele soorten en maten, sommige bevallen je en sommige niet. Om dat nou allemaal weg te gaan modereren lijkt me wat overtrokken.
[..]
Zie [FB] Communiceer hier via modjes naar buiten
Letter voor letter ja, ik schrijf die episodes niet voor niksquote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Talitha het volgende:
Ik stel voor dat iedereen speeksel gaat uitwisselen in plaats van meningen. Ben verdorie al een half uur aan het bijlezen!
Volgens mij is het lectuur voor een vakantie van 3 wekenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Talitha het volgende:
Ik stel voor dat iedereen speeksel gaat uitwisselen in plaats van meningen. Ben verdorie al een half uur aan het bijlezen!
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi Peter!![]()
![]()
Ja, zo met een linkje is het wel héél makkelijk ff te kijken.![]()
Maar het gaat om 4 bladzijden sinds je laatste bezoekquote:Op maandag 18 mei 2009 21:01 schreef Talitha het volgende:
En ik heb nog lang geen vakantie!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is het lectuur voor een vakantie van 3 weken![]()
Hoi Litha
Ja maar, ja maar....quote:Op maandag 18 mei 2009 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar het gaat om 4 bladzijden sinds je laatste bezoeken je komt niet over als iemand die langzaam leest.
![]()
Of doe jij TBO ook bijlezen?
Mwahh mondjes maat en dan is het vaak nog fout ook ... Ach ik heb andere dingen aan mijn hoofd . En dat is geen vakantie nogquote:Op maandag 18 mei 2009 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik heb nog lang geen vakantie!![]()
Haaaai Muis.Waar ben jij tegenwoordig aan het spammen? De Bunkert?
Voel jij je ook al aangevallenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, vertel ff als ik subtiel beledigd wordt ergens, want mij ontgaan dat soort dingen compleet!
Nee, juist niet!quote:
Mensen? Welke? Hè Pietje, zit je nu een groep aan te spreken? Het is dat ik van je houd van hier tot aan de maan en weer terug maar ánders!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat is inmiddeld al 12x verteld, toch zijn er nog mensen die denken dat we een kant kozen.
Rellen jullie ondertussen ff verder, mik ik een pizza in de oven.
Nee joh was een geintje aangezien iedereen op eieren loopt tegenwoordig Ikke niet hoor ...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, juist niet!Zou het moeten?
![]()
Zeg, wat heb je allemaal aan je koppie dan?Werk nog steeds trouble?
Ik mag je steeds meerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Mensen? Welke? Hè Pietje, zit je nu een groep aan te spreken? Het is dat ik van je houd van hier tot aan de maan en weer terug maar ánders!
Eet eens wat gezonder. Je studentenleven is over. Hup hup!
Hi Talitha!
Ja, het is wat met onze piet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Mensen? Welke? Hè Pietje, zit je nu een groep aan te spreken? Het is dat ik van je houd van hier tot aan de maan en weer terug maar ánders!
Hi Talitha!
Hiero !!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, het is wat met onze piet.Waar moet het heen waar moet het heen.
Zoek je nog een bijman?quote:
Hey Noekquote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Noek het volgende:
*maakt een L op het voorhoofd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh en voor 't geval je serieus was, ik doelde op Dementor die zei dat fann met oud zeer kwam rellen en dat wij fann de mond snoerden. Dit is niet waar, we kapten de snerende discussie af.
En ja, ik ga er nu weer op in. Gewoon, omdat 't kan.
Wie, schatje?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu eis ik dat ie vanavond nog vol is ook.
Stomme bitchquote:
whehehequote:
Hai Noek! Vind jij Pietje ook zo lief? Tis dat ie te jong voor me is...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Hi Talitha!
Goed dat je me erop wijst. Ik had er straal overheen gelezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stomme bitch, en ja Talitha, dat is subtiel
![]()
Oeh ja, veel te jong en kwispelend. Daarom moeten we goed op hem letten en een beetje voor hem zorgenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hai Noek! Vind jij Pietje ook zo lief? Tis dat ie te jong voor me is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |