Hij staat er 2x inquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Daniel Lippens staat in de OP. Is dat toch goed gegaan.
@(#*()@# wie heeft die onderste er nou ingezet?? 't staat namelijk alfabetischquote:
Nu gefixedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
@(#*()@# wie heeft die onderste er nou ingezet?? 't staat namelijk alfabetisch
edit: aangepast
Whahaquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jemig hans , ze nemen je originaliteit van jou over in de TT
Alfabetisch. Heel intellectueel ;-).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
@(#*()@# wie heeft die onderste er nou ingezet?? 't staat namelijk alfabetisch
edit: aangepast
first postquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, Daniel Lippens staat in de OP. Is dat toch goed gegaan.
Je doet het zeer goed, beter dan verwachtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:57 schreef Daniellippens het volgende:
Nou mensen, tot zondagnacht maar weer hč!
Ekdom zou zeggen: zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:57 schreef Daniellippens het volgende:
Nou mensen, tot zondagnacht maar weer hč!
't is hier inderdaad de laatste weken een stuk drukker dan anders (lees: met de vorige programmering). White Noise is mij allemaal net te vaag..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je doet het zeer goed, beter dan verwacht![]()
wil wat zeggen dat mensen hier blijven hangen na 10 uur
DIE RUST!quote:Op zondag 22 maart 2009 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
Inderdaad. Klokslag twaalf uur en iedereen is "ineens" vertrokken....
Herrie op 3 -> rust hier.quote:
Slecht hequote:Op zondag 22 maart 2009 01:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
Inderdaad. Klokslag twaalf uur en iedereen is "ineens" vertrokken....
Ik had liever wat gezelligheid ipv rustquote:
Hier ook; ik begin net aan 't vijfde Beatles-album van de avondquote:Op zondag 22 maart 2009 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slecht he.
Ach ja mp3fm werkt hier goed.
Ik ben er dus nog wel even....quote:[..]
Ik had liever wat gezelligheid ipv rust,
Hehehequote:ach ja ik heb ondertussen alweer 70 dollar uitgegeven terwijl ik eigenlijk elke cent goed kan gebruiken.
Ik heb andre en guus gehad nuquote:Op zondag 22 maart 2009 01:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hier ook; ik begin net aan 't vijfde Beatles-album van de avond!!
[..]
Ik ben er dus nog wel even....![]()
[..]
Hehehe!
Wat een gesplits zo.
En nu? Jan Smit? Wolter Kroes? ....?quote:Op zondag 22 maart 2009 01:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb andre en guus gehad nu.
Ja ben aan de Nederlandstalige vandaag.
Dat is eigenlijk niet leuk dat geld uitgeven, maarja dat zit in me en paypal maakt het zo makkelijk
. Ach ja al met al valt het nog mee
( heb weleens grotere impuls aankopen gedaan
, deze zijn iig nuttig
.
Naja nuttig valt ook te betwijfelen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2047
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6451
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18087
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=250296186799&Category=140952
http://www.identiteitsplaatje.nl/dogtag.php
Owjah ik splits niet, je snapt de post zo ook wel denk ik
.
Ja, was even weg.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:06 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht dat je er nog wel even was diedjeej, dat valt ook weer tegen.
Hooiquote:
Geeft nietquote:
Nu avrilquote:Op zondag 22 maart 2009 02:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En nu? Jan Smit? Wolter Kroes? ....?
Hehehe, dat valt inderdaad te betwijfelen.... Ga je op 'n (geheime) missie, ofzo?![]()
Ik snap 't zo ook wel.
En ik ga je nu ook niet meer quoten, dan wordt 't nog overzichtelijker en makkelijker.
Pff ja, gelukkig wel, vind een dagje van 16.00 tot 1.30 lang zatquote:
Dat is idd kudt in het weekendquote:Op zondag 22 maart 2009 02:14 schreef Brennel het volgende:
DiedjeeJ en Mook!
[..]
Pff ja, gelukkig wel, vind een dagje van 16.00 tot 1.30 lang zat
*phew*quote:Op zondag 22 maart 2009 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Geeft niet.
Nu avril.
Gewoon hebbedingetjes. Op die dogtag na
.
Avril rocksquote:Op zondag 22 maart 2009 02:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
*phew*
Ah, had ik 't bijna goed....![]()
.... en waar je over 'n tijdje niets meer mee doet, denk ik.
Tja, smaken verschillen.... Op 't gebied van uiterlijk, en muziek.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Avril rocks, lekkere chick (
)met lekkere muziek
.
Nou ja die break sticks gaan onder andere in mijn ehbo pakket, die pen zul je altijd wel leuke dingen mee kunnen doen en die dogtags zijn vooral voor als er eens iets met mij is, al vind ik ze ook gewoon mooi om om te hebben
.
Avrilquote:Op zondag 22 maart 2009 02:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen.... Op 't gebied van uiterlijk, en muziek.![]()
Hehe, dan blijft die pen dus waarschijnlijk als miskoop over....
Ik dacht dat jij het over nachtbrakers hadquote:Op zondag 22 maart 2009 02:32 schreef Brennel het volgende:
Pfoe, ik ga gelijk door naar bed, ben doodop
Ik zou deze twee dingen combineren.quote:Op zondag 22 maart 2009 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Avrilis zo sweet
.
Als miskoop niet, altijd wel leuke momenten om stiekem te filmen
.
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 maart 2009 02:32 schreef Brennel het volgende:
Pfoe, ik ga gelijk door naar bed, ben doodop
quote:Op zondag 22 maart 2009 11:30 schreef themauster het volgende:
Morgen mensen Even een heerlijke zondagochtend met odessa op van de bee gees heerlijk lentemuziek
Het is een hele lijstquote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef MarijeH het volgende:
Muisje Eliza, Gerben, 3FMaster, Brennel en On Air![]()
![]()
![]()
wat zal je huisje schoon wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Is er een bazaar hier in de buurt, ik ga even buurten want moeders zit er ook. Is er een rad van avontuur win ik de hoofdprijs in een ronde. De hoofdprijs is een kruimeldief. Lollig zo'n ding.
Even later is er een superronde met van alles en nogwat win ik opnieuw een kruimeldief.
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Is er een bazaar hier in de buurt, ik ga even buurten want moeders zit er ook. Is er een rad van avontuur win ik de hoofdprijs in een ronde. De hoofdprijs is een kruimeldief. Lollig zo'n ding.
Even later is er een superronde met van alles en nogwat win ik opnieuw een kruimeldief.
Die was errug goed gisteravondquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Wilde net hetzelfde typen. Vandaag is het inderdaad erg rustig.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
Damn, zondag is het rustig, maar ik heb het gevoel dat het vandaag wel erg rustig was
Jij hier ?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoi.
Zal wel door de dag + weersomstandigheden komen. Verder geen idee of er ook nog wat personen waren die achter een balletje aan holden op TV.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
Damn, zondag is het rustig, maar ik heb het gevoel dat het vandaag wel erg rustig was
quote:
Oei, klinkt idd vet. Foto's?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Laatste dagen vooral bier. Veel bier
. Maar damn, wat een mooie stad, dat Edinburgh
. En op aanraden van LL een bustour van 12 uur door Schotland gedaan. Ook errrug gaaf. Paar gedeelten was ik eerder al geweest, maar nu nogmaals van kunnen genieten
.
En mensen die op de fiets zaten in het groene hartquote:Op zondag 22 maart 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel door de dag + weersomstandigheden komen. Verder geen idee of er ook nog wat personen waren die achter een balletje aan holden op TV.
Nog Six Nations gekeken ?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Laatste dagen vooral bier. Veel bier
. Maar damn, wat een mooie stad, dat Edinburgh
. En op aanraden van LL een bustour van 12 uur door Schotland gedaan. Ook errrug gaaf. Paar gedeelten was ik eerder al geweest, maar nu nogmaals van kunnen genieten
.
Ow, en een tent waar klassiekers als Mr Brightside(let je op, sirolf?
), Don't Stop Believing
van Journey, etc. worden gedraaid én werkelijk door alles en iedereen luidkeels worden meegezongen zijn GAAF
![]()
. Three Sisters in Edinburgh, that is
.
Ongeveer 900 met m'n 40D en nog bijna 300 met m'n iPhonequote:
We zaten tijdens de wedstrijd van Ierland in een restaurant/pub met veel Ierland-supporters. Dus veel van meegekregen iddquote:
Kan ik me voorstellen. In Edinburgh ook veel Ieren en Ierlandfansquote:Bij Litton en wat ik op de BBC news zag was het aan zijn kant over de plas erg laat geworden.
Sterkte , met het slechte weer vanavondquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Brennel het volgende:
Roel, welkom terug!![]()
En doei gelijk, ik ga werken van 21.00 tot 1.00...
Graagquote:Op zondag 22 maart 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongeveer 900 met m'n 40D en nog bijna 300 met m'n iPhone. Ik drop hier wel een linkje als ze online staan
.
Wat is er nou tof aan de Scottisch Premier League? Die competitie is haast failliet wegens gebrek aan serieuze tegenstanders. En aan de hand van Vladimir Romanov is Hearts er niet bepaald op vooruit gegaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zaten tijdens de wedstrijd van Ierland in een restaurant/pub met veel Ierland-supporters. Dus veel van meegekregen idd. Van de eerdere wedstrijd van Schotland niks gezien, omdat ik toen in 't stadion van Glasgow Rangers zat... Slechte wedstrijd tegen Heart (2-0 voor en dan nog 2-2 laten worden
). Maar wel errrug gaaf om bij te wonen en het randgebeuren rondom het stadion eens mee te maken
.
Daar gaat het in Schotland ook niet om of er leuk gevoetbald wordt. De oldfirm is ook nooit leuk om te zien qua spelquote:Op zondag 22 maart 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er nou tof aan de Scottisch Premier League? Die competitie is haast failliet wegens gebrek aan serieuze tegenstanders. En aan de hand van Vladimir Romanov is Hearts er niet bepaald op vooruit gegaan.
't Is vooral de sfeer eromheen en de gedrevenheid van de fans... Elke thuiswedstrijd > 50.000 man op de tribune. Toen de Rangers gisteren flink liepen te kutten in de tweede helft, kwam er bij geen enkele Schot een zin zķnder fuck of fucking meer uitquote:Op zondag 22 maart 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er nou tof aan de Scottisch Premier League? Die competitie is haast failliet wegens gebrek aan serieuze tegenstanders. En aan de hand van Vladimir Romanov is Hearts er niet bepaald op vooruit gegaan.
De Old Firm is juist wel amusant, in elke editie is er wel een droeftoeter te vinden die er met twee benen in gaat en vervolgens mag afkoelen in de kleedkamer.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar gaat het in Schotland ook niet om of er leuk gevoetbald wordt. De oldfirm is ook nooit leuk om te zien qua spel, de entourage is wel geweldig.
oezoquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
ff een stuk Ekstra Weekend terug luisteren
9 van de 10x mist timo20 de uitzending en luistert deze terug paar dagen ernaquote:
Timo0ooooooooooooooooquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
ff een stuk Ekstra Weekend terug luisteren
Sfeer? Sfeer?! Kom eens een wedstrijd bij wonen van de Hanzevast Capitals, dat is pas sfeer!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welkom terug !quote:Op zondag 22 maart 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
terug van feest van mijn grootouders en daarna shoarma gegeten met mijn neef en nichtjes en nu weer aan de bier met 3fm op de achtergrond
9 van de 10 keer? dat valt wel meequote:Op zondag 22 maart 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
9 van de 10x mist timo20 de uitzending en luistert deze terug paar dagen erna
dus niet raar opkijken als je opeens dingen ziet van EW
Ja absoluutquote:Op zondag 22 maart 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij vindt de plaat ook vet?! Ik vind het echt een goede single van die gasten
Cd moet ik nog een keer gaan checken, maar deze vind ik eigenlijk zoveel beter dan hun eerste single van het nieuwe albumquote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja absoluutBeste track van de cd IMHO
![]()
![]()
![]()
Is het ookquote:Op zondag 22 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cd moet ik nog een keer gaan checken, maar deze vind ik eigenlijk zoveel beter dan hun eerste single van het nieuwe album
roflquote:Op zondag 22 maart 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Bij paul de leeuw: een inklapbaremeeneemhoogslaper![]()
volgens mij niet. Tenminste: niet gezienquote:Op zondag 22 maart 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
rofl. Is Der Rudy eigenlijk nog bij Paul de Leeuw geweest?
Whaha, humor !quote:Op zondag 22 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Laat ik m`n moeder horen hoe die vrouw vrijdag kaarten voor u2 heeft gewonnen: "la lalalala lala lalalala" met die polonaise. M`n ma:"zo kan ik het geld ook makkelijk verdienen "![]()
![]()
Ik had eigenlijk wel wat air-time voor Der Rudy verwacht... Naja, het ging uiteindelijk ook om LLiNK en niet om Der Rudyquote:
quote:
quote:Deze week zijn Mike en Thomas elke ochtend te gast bij Giel. Waarom? Dat is geheim. Maar het betreft een muzikale verrassing.
Echt cool. M`n moeder in een deuk: "tjonge jonge..."quote:Op zondag 22 maart 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, humor !. dat blijft toch elke keer weer onwijs lachen als ze te lopen - la lalalala lalala - 'en
Vraagt ze zich nu ook af waarom je er naar luistert?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt cool. M`n moeder in een deuk: "tjonge jonge..."![]()
Gruwelijk !quote:Op zondag 22 maart 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongeveer 900 met m'n 40D en nog bijna 300 met m'n iPhone. Ik drop hier wel een linkje als ze online staan
.
Ilsequote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Edison voor Ilse DeLange en Alain Clark
De tweede naam dus.
quote:108 Teletekst zo 22 mrt
Edisons voor Blof en Borsato
` De Edison voor beste groep is dit
jaar voor de band Blof.Een vakjury
onder leiding van Leo Blokhuis heeft
verder Alain Clark aangewezen als beste
mannelijke artiest van 2009.Ilse de
Lange kreeg in de categorie beste
vrouwelijke artiest een Edison.
Beste nieuwkomer was de zangeres
Sabrina Starke.Een publieksjury kende
de Edison voor beste lied en album toe
aan Marco Borsato voor 'Dochters' en
'Wit Licht'.
quote:Kijk dat Sander Lantinga Gerard Ekdom moet imiteren zegt al genoeg aan het gebrek van klasse bij Sander overgehypte Lantinga
Die gast (en die andere clown ook) vindt zichzelf zo grappig. Ik ben absoluut geen fan van die gasten.. Morgen dus weer Regio FMquote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mike is inderdaad een volgevreten vedette, had ooit een collega geboycot.
Ik twijfel tussen die plaat en Electrical Storm.. Waarschijnlijk kies ik toch voor Electrical Storm. Zo mooi vind ik die plaatquote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft dé U2-hit van de Zeroes.
Jep, staat er sinds woensdagmiddag volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb jij je bezig gehouden met het Twitter-blok op de 3FM-site? Zie het pas net
Nog bedankt, nu post ik ook mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Van 3FM
[..]( http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/296146 )
"Ik vertelde laatst een mop, maar george snapte de clooney."![]()
Jaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraagt ze zich nu ook af waarom je er naar luistert?. 't was weer geweldig afgelopen vrijdag
quote:jimi hendrix Discography 19 albums, 31 CD's, covers ģ
538?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:06 schreef TIM-846 het volgende:
Goedeeeeemorgen
Giel een beetje leuk of kan ik 538 aan laten staan?
Ik ben het weekend ook niet van de partij geweestquote:Op maandag 23 maart 2009 08:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje klaar met 3FMMaar op stage zit ik er nog mee opgescheept
Nog wat gemist hier?
Ben net begonnen, dus nog een week of 16quote:Op maandag 23 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik ben het weekend ook niet van de partij geweest![]()
Hoelang moet jij nog op je stage?
Ah okquote:Op maandag 23 maart 2009 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben net begonnen, dus nog een week of 16
Ik heb ook nog wel even te gaan, van begin februari tot half juli!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah okNog even dus. Ik zit nu in week 15
Nog 3
Genoeg tijd om te FOKken dusquote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel even te gaan, van begin februari tot half juli!
Je mist nu wel de nieuwe AC/DCquote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
Erica Terpstra bij EversIk ben weer vrolijk
lolquote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
Erica Terpstra bij EversIk ben weer vrolijk
Ah, tof! meestal scroll ik niet helemaal naar beneden anders had ik het wel iets eerder gezienquote:Op zondag 22 maart 2009 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, staat er sinds woensdagmiddag volgens mij.
niet je meest erge stagequote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel even te gaan, van begin februari tot half juli!
Ook hier is het soms wel even stressen hoor. Ben nu met een projectje bezig wat binnenkort al af moet zijn, dus is wel even flink doorwerken...quote:
heuj en ik danquote:
oeh, detailsquote:Op maandag 23 maart 2009 08:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook hier is het soms wel even stressen hoor. Ben nu met een projectje bezig wat binnenkort al af moet zijn, dus is wel even flink doorwerken...
Jaloers is op pizza in de morgenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:55 schreef Jimbo het volgende:
waarom kijken mensen me zo raar aan hier als ik met een pizzadoos loop , ik moet toch ook gewoon ontbijten :/
ik heb echt de meest rare blikken gehad :/
Studenten ontbijtjequote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaloers is op pizza in de morgen
hoiquote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jij was er nog niet toen ik die vorige typte![]()
Eén hele goede morgen Jimboooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten opzichte van vorige 4 weken zit je 600 posts lager, roel zit in de lift , ik ietsje minderquote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! het bewijs dat het de goede kant opgaat
Cossie, Sjowhan en rest!
idd, t lijkt SR wel weerquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Het is voor de verandering eens druk hier
Gezellig tochquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Het is voor de verandering eens druk hier
Hakkuh !!!!!!!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
idd, t lijkt SR wel weer
al deden we toen 3 min over een topic
Zij en Roel VanVelzen zouden een goed koppel zijn? Of is het ook weer niet zo erg?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb dit weekend door Nikki mn kont laten signeren
wat is die chick klein trouwens zeg! ik bne al niet de langste maar die chick is echt maar 1.50 oid
Roel in de liftquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorige 4 weken zit je 600 posts lager, roel zit in de lift , ik ietsje minder
Geen idee, maar omdat ik dat niet zeker weet hou ik het liever even voor me. Je merkt het ergens half april wel.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oeh, detailsof mag je die niet geven
?
Mocht het niet wederzijdsquote:Op maandag 23 maart 2009 08:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb dit weekend door Nikki mn kont laten signeren
geen ideequote:Op maandag 23 maart 2009 09:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zij en Roel VanVelzen zouden een goed koppel zijn? Of is het ook weer niet zo erg?
quote:Op maandag 23 maart 2009 09:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, maar omdat ik dat niet zeker weet hou ik het liever even voor me. Je merkt het ergens half april wel.
Ik zei nog tegen dr , Normaal gesproken als dr een chick aan mn kont zit mag ik dr een kusje geven , mag dat ook bij jouquote:
600?! dat is wel bizar minder zegquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ten opzichte van vorige 4 weken zit je 600 posts lager, roel zit in de lift , ik ietsje minder
Ik zie nog niks?quote:Op maandag 23 maart 2009 09:04 schreef Jimbo het volgende:
maar ach , We'll allways have the pictures![]()
ik denk niet dat ik jullie het moet aandoenquote:
rhcpquote:Op maandag 23 maart 2009 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
onze dagelijkse treiterij genaamd RHCP
Iddquote:Op maandag 23 maart 2009 09:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vooral als je begeleider opeens achter je beeldscherm langslooptSnel Alt+Tabben
Daarom zorg ik altijd dat ik naar mijn scriptie kan Alt-Tabbenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:42 schreef Piles het volgende:
[..]
IddAlleen Alt-Tabben naar een Fobo helpt niet hard
Alsof dat niet opvaltquote:Op maandag 23 maart 2009 09:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn eigen plekkiequote:Op maandag 23 maart 2009 09:44 schreef Jimbo het volgende:lang leven alleen in een klein kantoortje zitten
Commerciequote:Op maandag 23 maart 2009 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vroeger zat hij wel toch altijd van 9 tot 12. Waarom is dat veranderd?
Omdat de files langer duurden dan 9 uurquote:Op maandag 23 maart 2009 09:59 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vroeger zat hij wel toch altijd van 9 tot 12. Waarom is dat veranderd?
Och, hier hangt een foto van Maricha uit de FHM aan de muur en gebeuren er in de nacht vreemde dingen in de vergaderruimte...quote:Op maandag 23 maart 2009 09:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ober, graag 57 koffie voor Jimbo!quote:Op maandag 23 maart 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
zucht , zit ik een uur lang pagina 5 te refreshen en me af te vragen waarom t zo stil is , zijn jullie al bijna een topic verder
Mag ik er ook 2?quote:
eerlijk zullen we alles delenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |