Bij MYA zetten ze zelden de MH op de playlist en vaak vind ik dat ook helemaal niet ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef valing het volgende:
[..]
Zal wel met de U2 actie te maken hebben.
ziet trouwens geen U2 in de playlist van MYA staan
[..]
![]()
De single hierna heet "Ayo technology" geloof ik, benieuwd of dat wat isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, want die heeft een 'nieuwe' plaat uit geloof ik he
Jah, iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De single hierna heet "Ayo technology" geloof ik, benieuwd of dat wat is
Klopt. Britney heeft nog wel iets. Lekker cheesy.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze Pink toch, zelfs Britney is beter dan dit semi rebelse geschreeuw...
laat mequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien als je 12 bent. En haar een stoere chick vind.
Van Britney zie je tenminste nog wel eens vermakelijke foto's voorbij komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze Pink toch, zelfs Britney is beter dan dit semi rebelse geschreeuw...
Daar moet bier in ! dan komt ze wel losquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Hanna zit er ook bij te kijken met een gezicht van "Waar ben ik in HEMELSNAAM in beland!"
Facebook is wel grappigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb ook pas sinds een week Facebook.
Foei.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |