Grunn, de studenten stad van Nederland en ik kan je verzekeren dat je de vrouwen/studentes echt niet over het hoofd kan zienquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:31 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je komt toch wel eens vrouwen tegen? Irl?
Milow is volgende week de MH kan ik je nu al vertellenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Helaas ligt dit tegenwoordig in de lijn der verwachting op 3FM, maar toch
Zal wel met de U2 actie te maken hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
Hé, Megahit op eens verplaatst naar het 2e uur? Was eerst altijd in het 1e.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
U2 heet dit bandje toch? afgaande op deze single denk ik dat ze wel eens succesvol kunnen gaan worden
Zul je Timo blij mee makenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet ik 'm maar weer uploaden dan?
* Sirolf kijkt snel of zijn opname nog wel loopt... Check!
Zouden ze soms nieuw zijn in het 3FM Serious Talent-project? Ik heb echt nog noooooooit van ze gehoord!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:34 schreef -Hans- het volgende:
U2 heet dit bandje toch? afgaande op deze single denk ik dat ze wel eens succesvol kunnen gaan worden
PM? Wie/wat/waar/hoe/wanneer?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zul je Timo blij mee maken![]()
![]()
Doe 'm gelijk ff pm als je wil, hoef ik dat niet te doen
Ja, want die heeft een 'nieuwe' plaat uit geloof ik hequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Milow is volgende week de MH kan ik je nu al vertellen
Whahahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zouden ze soms nieuw zijn in het 3FM Serious Talent-project? Ik heb echt nog noooooooit van ze gehoord!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |