Bij MYA zetten ze zelden de MH op de playlist en vaak vind ik dat ook helemaal niet ergquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:35 schreef valing het volgende:
[..]
Zal wel met de U2 actie te maken hebben.
ziet trouwens geen U2 in de playlist van MYA staan
[..]
![]()
De single hierna heet "Ayo technology" geloof ik, benieuwd of dat wat isquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, want die heeft een 'nieuwe' plaat uit geloof ik he
Jah, iddquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De single hierna heet "Ayo technology" geloof ik, benieuwd of dat wat is
Klopt. Britney heeft nog wel iets. Lekker cheesy.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze Pink toch, zelfs Britney is beter dan dit semi rebelse geschreeuw...
laat mequote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Misschien als je 12 bent. En haar een stoere chick vind.
Van Britney zie je tenminste nog wel eens vermakelijke foto's voorbij komenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze Pink toch, zelfs Britney is beter dan dit semi rebelse geschreeuw...
Daar moet bier in ! dan komt ze wel losquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Hanna zit er ook bij te kijken met een gezicht van "Waar ben ik in HEMELSNAAM in beland!"
Facebook is wel grappigquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:45 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb ook pas sinds een week Facebook.
Foei.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:39 schreef alors het volgende:
ach ja, bij mij op het werk zullen ze ook wel eens gek worden van dat gelul van mij en een collega over het Fok! forumquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:46 schreef -Hans- het volgende:
ff bier halen.. dit twitter geneuzel geloof ik wel.
The same old shit man.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:54 schreef TheZapster het volgende:
Wat een dramatische muziek vanavond, op de Pipettes na ongeveer
Hoi B.erthaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraagje, ik kan namelijk nergens antwoord vinden. Weten jullie hoe lang het duurt voordat je kaartjes binnen zijn als je iets wint?
En Ekstra weekend is echt
Heb je U2 gewonnen ?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een vraagje, ik kan namelijk nergens antwoord vinden. Weten jullie hoe lang het duurt voordat je kaartjes binnen zijn als je iets wint?
Kan nogal verschillen, maar het minimum is toch wel meestal 2 weken, maar langer kan ook, tot ongeveer 1-2 maanden. Ligt ook aan wanneer het concert is enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb het op 14 februari al gewonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hoi B.ertha![]()
Zal wel een weekje ofzo duren denk ik.
Ah, Coldplay kaartjesquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb het op 14 februari al gewonnen
Coldplay
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, bij mij op het werk zullen ze ook wel eens gek worden van dat gelul van mij en een collega over het Fok! forum
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:00 schreef naatje_1 het volgende:
als ekdom als peter praat praat ie als bert
Dan hoop ik voor je dat je de kaartjes pas krijgt ná het concertquote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb het op 14 februari al gewonnen
Coldplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |