Oei, klinkt idd vet. Foto's?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Laatste dagen vooral bier. Veel bier
. Maar damn, wat een mooie stad, dat Edinburgh
. En op aanraden van LL een bustour van 12 uur door Schotland gedaan. Ook errrug gaaf. Paar gedeelten was ik eerder al geweest, maar nu nogmaals van kunnen genieten
.
En mensen die op de fiets zaten in het groene hartquote:Op zondag 22 maart 2009 19:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel door de dag + weersomstandigheden komen. Verder geen idee of er ook nog wat personen waren die achter een balletje aan holden op TV.
Nog Six Nations gekeken ?quote:Op zondag 22 maart 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Laatste dagen vooral bier. Veel bier
. Maar damn, wat een mooie stad, dat Edinburgh
. En op aanraden van LL een bustour van 12 uur door Schotland gedaan. Ook errrug gaaf. Paar gedeelten was ik eerder al geweest, maar nu nogmaals van kunnen genieten
.
Ow, en een tent waar klassiekers als Mr Brightside(let je op, sirolf?
), Don't Stop Believing
van Journey, etc. worden gedraaid én werkelijk door alles en iedereen luidkeels worden meegezongen zijn GAAF
![]()
. Three Sisters in Edinburgh, that is
.
Ongeveer 900 met m'n 40D en nog bijna 300 met m'n iPhonequote:
We zaten tijdens de wedstrijd van Ierland in een restaurant/pub met veel Ierland-supporters. Dus veel van meegekregen iddquote:
Kan ik me voorstellen. In Edinburgh ook veel Ieren en Ierlandfansquote:Bij Litton en wat ik op de BBC news zag was het aan zijn kant over de plas erg laat geworden.
Sterkte , met het slechte weer vanavondquote:Op zondag 22 maart 2009 20:20 schreef Brennel het volgende:
Roel, welkom terug!![]()
En doei gelijk, ik ga werken van 21.00 tot 1.00...
Graagquote:Op zondag 22 maart 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongeveer 900 met m'n 40D en nog bijna 300 met m'n iPhone. Ik drop hier wel een linkje als ze online staan
.
Wat is er nou tof aan de Scottisch Premier League? Die competitie is haast failliet wegens gebrek aan serieuze tegenstanders. En aan de hand van Vladimir Romanov is Hearts er niet bepaald op vooruit gegaan.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
We zaten tijdens de wedstrijd van Ierland in een restaurant/pub met veel Ierland-supporters. Dus veel van meegekregen idd. Van de eerdere wedstrijd van Schotland niks gezien, omdat ik toen in 't stadion van Glasgow Rangers zat... Slechte wedstrijd tegen Heart (2-0 voor en dan nog 2-2 laten worden
). Maar wel errrug gaaf om bij te wonen en het randgebeuren rondom het stadion eens mee te maken
.
Daar gaat het in Schotland ook niet om of er leuk gevoetbald wordt. De oldfirm is ook nooit leuk om te zien qua spelquote:Op zondag 22 maart 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er nou tof aan de Scottisch Premier League? Die competitie is haast failliet wegens gebrek aan serieuze tegenstanders. En aan de hand van Vladimir Romanov is Hearts er niet bepaald op vooruit gegaan.
't Is vooral de sfeer eromheen en de gedrevenheid van de fans... Elke thuiswedstrijd > 50.000 man op de tribune. Toen de Rangers gisteren flink liepen te kutten in de tweede helft, kwam er bij geen enkele Schot een zin zónder fuck of fucking meer uitquote:Op zondag 22 maart 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat is er nou tof aan de Scottisch Premier League? Die competitie is haast failliet wegens gebrek aan serieuze tegenstanders. En aan de hand van Vladimir Romanov is Hearts er niet bepaald op vooruit gegaan.
De Old Firm is juist wel amusant, in elke editie is er wel een droeftoeter te vinden die er met twee benen in gaat en vervolgens mag afkoelen in de kleedkamer.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar gaat het in Schotland ook niet om of er leuk gevoetbald wordt. De oldfirm is ook nooit leuk om te zien qua spel, de entourage is wel geweldig.
oezoquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
ff een stuk Ekstra Weekend terug luisteren
9 van de 10x mist timo20 de uitzending en luistert deze terug paar dagen ernaquote:
Timo0ooooooooooooooooquote:Op zondag 22 maart 2009 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
ff een stuk Ekstra Weekend terug luisteren
Sfeer? Sfeer?! Kom eens een wedstrijd bij wonen van de Hanzevast Capitals, dat is pas sfeer!!!quote:Op zondag 22 maart 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welkom terug !quote:Op zondag 22 maart 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
terug van feest van mijn grootouders en daarna shoarma gegeten met mijn neef en nichtjes en nu weer aan de bier met 3fm op de achtergrond
9 van de 10 keer? dat valt wel meequote:Op zondag 22 maart 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
9 van de 10x mist timo20 de uitzending en luistert deze terug paar dagen erna
dus niet raar opkijken als je opeens dingen ziet van EW
Ja absoluutquote:Op zondag 22 maart 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij vindt de plaat ook vet?! Ik vind het echt een goede single van die gasten
Cd moet ik nog een keer gaan checken, maar deze vind ik eigenlijk zoveel beter dan hun eerste single van het nieuwe albumquote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja absoluutBeste track van de cd IMHO
![]()
![]()
![]()
Is het ookquote:Op zondag 22 maart 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cd moet ik nog een keer gaan checken, maar deze vind ik eigenlijk zoveel beter dan hun eerste single van het nieuwe album
roflquote:Op zondag 22 maart 2009 22:06 schreef Timo20 het volgende:
Bij paul de leeuw: een inklapbaremeeneemhoogslaper![]()
volgens mij niet. Tenminste: niet gezienquote:Op zondag 22 maart 2009 22:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
rofl. Is Der Rudy eigenlijk nog bij Paul de Leeuw geweest?
Whaha, humor !quote:Op zondag 22 maart 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Laat ik m`n moeder horen hoe die vrouw vrijdag kaarten voor u2 heeft gewonnen: "la lalalala lala lalalala" met die polonaise. M`n ma:"zo kan ik het geld ook makkelijk verdienen "![]()
![]()
Ik had eigenlijk wel wat air-time voor Der Rudy verwacht... Naja, het ging uiteindelijk ook om LLiNK en niet om Der Rudyquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |