wat zal je huisje schoon wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Is er een bazaar hier in de buurt, ik ga even buurten want moeders zit er ook. Is er een rad van avontuur win ik de hoofdprijs in een ronde. De hoofdprijs is een kruimeldief. Lollig zo'n ding.
Even later is er een superronde met van alles en nogwat win ik opnieuw een kruimeldief.
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Is er een bazaar hier in de buurt, ik ga even buurten want moeders zit er ook. Is er een rad van avontuur win ik de hoofdprijs in een ronde. De hoofdprijs is een kruimeldief. Lollig zo'n ding.
Even later is er een superronde met van alles en nogwat win ik opnieuw een kruimeldief.
Die was errug goed gisteravondquote:
quote:Op zondag 22 maart 2009 13:33 schreef borisz het volgende:
De lach van de dag
Wilde net hetzelfde typen. Vandaag is het inderdaad erg rustig.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
Damn, zondag is het rustig, maar ik heb het gevoel dat het vandaag wel erg rustig was
Jij hier ?quote:Op zondag 22 maart 2009 18:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoi.
Zal wel door de dag + weersomstandigheden komen. Verder geen idee of er ook nog wat personen waren die achter een balletje aan holden op TV.quote:Op zondag 22 maart 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
Damn, zondag is het rustig, maar ik heb het gevoel dat het vandaag wel erg rustig was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |