quote:Deze week zijn Mike en Thomas elke ochtend te gast bij Giel. Waarom? Dat is geheim. Maar het betreft een muzikale verrassing.
Echt cool. M`n moeder in een deuk: "tjonge jonge..."quote:Op zondag 22 maart 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, humor !. dat blijft toch elke keer weer onwijs lachen als ze te lopen - la lalalala lalala - 'en
Vraagt ze zich nu ook af waarom je er naar luistert?quote:Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Echt cool. M`n moeder in een deuk: "tjonge jonge..."![]()
Gruwelijk !quote:Op zondag 22 maart 2009 20:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ongeveer 900 met m'n 40D en nog bijna 300 met m'n iPhone. Ik drop hier wel een linkje als ze online staan
.
Ilsequote:Op zondag 22 maart 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Edison voor Ilse DeLange en Alain Clark
De tweede naam dus.
quote:108 Teletekst zo 22 mrt
Edisons voor Blof en Borsato
` De Edison voor beste groep is dit
jaar voor de band Blof.Een vakjury
onder leiding van Leo Blokhuis heeft
verder Alain Clark aangewezen als beste
mannelijke artiest van 2009.Ilse de
Lange kreeg in de categorie beste
vrouwelijke artiest een Edison.
Beste nieuwkomer was de zangeres
Sabrina Starke.Een publieksjury kende
de Edison voor beste lied en album toe
aan Marco Borsato voor 'Dochters' en
'Wit Licht'.
quote:Kijk dat Sander Lantinga Gerard Ekdom moet imiteren zegt al genoeg aan het gebrek van klasse bij Sander overgehypte Lantinga
Die gast (en die andere clown ook) vindt zichzelf zo grappig. Ik ben absoluut geen fan van die gasten.. Morgen dus weer Regio FMquote:Op zondag 22 maart 2009 23:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mike is inderdaad een volgevreten vedette, had ooit een collega geboycot.
Ik twijfel tussen die plaat en Electrical Storm.. Waarschijnlijk kies ik toch voor Electrical Storm. Zo mooi vind ik die plaatquote:Op zondag 22 maart 2009 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft dé U2-hit van de Zeroes.
Jep, staat er sinds woensdagmiddag volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf heb jij je bezig gehouden met het Twitter-blok op de 3FM-site? Zie het pas net
Nog bedankt, nu post ik ook mee.quote:Op zondag 22 maart 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Van 3FM
[..]( http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/296146 )
"Ik vertelde laatst een mop, maar george snapte de clooney."![]()
Jaquote:Op zondag 22 maart 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraagt ze zich nu ook af waarom je er naar luistert?. 't was weer geweldig afgelopen vrijdag
quote:jimi hendrix Discography 19 albums, 31 CD's, covers »
538?quote:Op maandag 23 maart 2009 08:06 schreef TIM-846 het volgende:
Goedeeeeemorgen
Giel een beetje leuk of kan ik 538 aan laten staan?
Ik ben het weekend ook niet van de partij geweestquote:Op maandag 23 maart 2009 08:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje klaar met 3FMMaar op stage zit ik er nog mee opgescheept
Nog wat gemist hier?
Ben net begonnen, dus nog een week of 16quote:Op maandag 23 maart 2009 08:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik ben het weekend ook niet van de partij geweest![]()
Hoelang moet jij nog op je stage?
Ah okquote:Op maandag 23 maart 2009 08:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben net begonnen, dus nog een week of 16
Ik heb ook nog wel even te gaan, van begin februari tot half juli!quote:Op maandag 23 maart 2009 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah okNog even dus. Ik zit nu in week 15
Nog 3
Genoeg tijd om te FOKken dusquote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel even te gaan, van begin februari tot half juli!
Je mist nu wel de nieuwe AC/DCquote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
Erica Terpstra bij EversIk ben weer vrolijk
lolquote:Op maandag 23 maart 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
Erica Terpstra bij EversIk ben weer vrolijk
Ah, tof! meestal scroll ik niet helemaal naar beneden anders had ik het wel iets eerder gezienquote:Op zondag 22 maart 2009 23:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, staat er sinds woensdagmiddag volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |