Nee dat meen je niet?!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:18 schreef borisz het volgende:
Charly Lownoise was te gast.. Hij is tegenwoordig Zenleraar
.
Geinigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)wordt-zenleraar.html
Staan een aantal bijzonder goede platen opquote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:19 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb het nieuwe album van de [insert alarm] Pet Shop Boys aan staan. Ook goed?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)wordt-zenleraar.html
Psssst. Kun je wat afwisselen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:10 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb dit nummer al te vaak gedraaid op mijn iPod
Middagquote:
Middag! dat is volgens mij wel een leuk cadeautjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:04 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag,
Ik ga naar Kings Of Leon 2 juli met mijn neefjes en nichtjes ik moest 6 kaartjes voor mijn nichtje bestellen blijkt dat ze ons allemaal meeneemt als cadeautje![]()
Ik ben niet zon fan van Kol maar live moeten ze goed zijn!
Zeg dat welquote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:29 schreef -Hans- het volgende:
Morguh ! wat een ONWIJS lekker weer is het
Timo !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
![]()
Het was heerlijk in de stad vanmorgen, alle terrasjes vol (met mensen). En hier in de buurt lopen de jonge schaapjes weer in de wei
Lente![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:25 schreef Timo20 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
gelijk ook ff Hey hey hey opgezet![]()
![]()
Hoe kom je er vanaf? dat vroeg die dochter van Fritzl zich ook afquote:
Hey hey heyquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe kom je er vanaf? dat vroeg die dochter van Fritzl zich ook af![]()
![]()
Ik ga dadelijk eens kijken, ik hou wel van energieplaten, maar eerst..quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:38 schreef Timo20 het volgende:
Man man man wat een FOKKING briljante track is dit:![]()
![]()
wat een energie! hij stond gisterochtend dan ook keeeeeeeeiiiiiihard aan in de auto toen ie op StuBru was
![]()
Maar de video van de originele versie is wel prachtig![]()
Klinkt idd heul vetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:38 schreef Timo20 het volgende:
Man man man wat een FOKKING briljante track is dit:![]()
![]()
wat een energie! hij stond gisterochtend dan ook keeeeeeeeiiiiiihard aan in de auto toen ie op StuBru was
![]()
Maar de video van de originele versie is wel prachtig![]()
Niet tofquote:
Mwah, ik heb hem al vaker gehoord, maar ik blijf hem matigjes vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even wennen denk ik. ik vind 'm wel aardig
Werk ze! prima weer om te werkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 15:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hem al vaker gehoord, maar ik blijf hem matigjes vinden.
Ik ga maar eens richting m'n werkwellicht tot vannacht
Ik heb me in de HMH uitstekend vermaakt bij ze.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 14:04 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag,
Ik ga naar Kings Of Leon 2 juli met mijn neefjes en nichtjes ik moest 6 kaartjes voor mijn nichtje bestellen blijkt dat ze ons allemaal meeneemt als cadeautje![]()
Ik ben niet zon fan van Kol maar live moeten ze goed zijn!
goed bezig !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ha ben ik weer! ik heb allemaal viooltjes gekocht en in de tuin gezet![]()
En nu nog ff radio luisteren met een sigaartje erbij
ik had al zoiets doorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat krijg je als je Racoon draait
Gijs Staverman en Menno Barreveld ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
* naatje_1 heeft vandaag weer een beetje iemand aan de twitter geholpen
Op 3fm is het al te veel besproken, maar echt 538 *de meest commerciële, en meteen de meest beluisterde door mensen van mijn leeftijd* Heeft nog maar 2 mensen aan de twitter, en Q *iets minder commercieel* heeft volgens mij alleen inkel
1 meer dan 538quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gijs Staverman en Menno Barreveld ook.
dankquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:09 schreef muisje-eliza het volgende:
naat:
http://download.3fmfan.nl/Sandstorm/dj%20Sandstorm20032009.mp3
en
http://download.3fmfan.nl/Sandstorm/djsandstorm13022009.mp3
ik weet niet of het de geknipte of ongeknipte versie is, maar over n uur haal ik ze dr weer af
Niet slim als het nog gaat vriezenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ha ben ik weer! ik heb allemaal viooltjes gekocht en in de tuin gezet![]()
En nu nog ff radio luisteren met een sigaartje erbij
deze viooltjes kunnen wel tegen een nachtvorstje hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet slim als het nog gaat vriezen
Ilsequote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef MutZ het volgende:
Een goede avond vanuit een vol Ahoy waar 3FM Ilse DeLange presenteert...
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef MutZ het volgende:
MutZ !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef MutZ het volgende:
So incredible is dat he ?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:31 schreef MutZ het volgende:
Phone home?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Gevolgd door ET, blijft geweldig uurtje dit.
Mijn schuld, ik zou 'm uploaden...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:56 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
Playing now: MGMT - Kids (Pet Shop Boys Synthpop Mix)
wilde eigenlijk Ekstra Weekend gaan terug luisteren maar Piles heeft `m nog niet geupload![]()
Piles zijn recording is misluktquote:Op zaterdag 21 maart 2009 19:56 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenavond![]()
![]()
Playing now: MGMT - Kids (Pet Shop Boys Synthpop Mix)
wilde eigenlijk Ekstra Weekend gaan terug luisteren maar Piles heeft `m nog niet geupload![]()
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik zou 'm uploaden...
Zal zo de upload wel even aanzetten.
Oh leuk. Ja dat is inderdaad een hele tijd geleden.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:42 schreef borisz het volgende:
[..]Na 61 jaar hebben ze de grandslam gewonnen, hele tijd geleden dus.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:23 schreef naatje_1 het volgende:
multi taskingI like it
![]()
* naatje_1 kijkt mwdl en luistert 3fm
uuhhm zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik denk dat het ligt aan de sand in zijn naamsander van doorn... DJ Sandstorm
Lekker knalluhhhquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:44 schreef naatje_1 het volgende:nog maar een kwartier
![]()
dan The Sense of Dance
Nope, heb eerlijk gezegd ook heel weinig met volleyballenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:03 schreef MarijeH het volgende:
Gerben
Hans volg je het volleybal ook?? Groningen moet vanavond volleyballen volgens mij. Wedstrijd is om 8 uur begonnen.
Ik ben een bier liefhebber en proef van alles en nogwat en voor de grap trok ik dit eens uit de speciaalzaak. De titel van het biertje is Explosion, maar als je dan dronken wilt worden ga naar de AH en pak een halve liter 12% bier uit de schappenquote:
alcoholistquote:
Goede tip! Neem ik meequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben een bier liefhebber en proef van alles en nogwat en voor de grap trok ik dit eens uit de speciaalzaak. De titel van het biertje is Explosion, maar als je dan dronken wilt worden ga naar de AH en pak een halve liter 12% bier uit de schappen.
slam!fm kloptquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jup! nieuw programma @ 3FM. Daniel komt van Slam FM, dacht ik. Maar leuk programma hoor!
Dit soort speciale biertjes gaan toch al snel naar 1,50 -2 euro per fles (25 tot 33 CL). Maar ik heb het er wel voor over voor een goed biertjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip! Neem ik mee. Leuke naam trouwens voor bier, Explosion
. Is het trouwens heel duur of valt dat wel mee?
Taylor Swift in tha mix
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Straks bellen met Sidney Samson
Riverside motherfucker heerst
Misschien toch een keer proberen danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit soort speciale biertjes gaan toch al snel naar 1,50 -2 euro per fles (25 tot 33 CL). Maar ik heb het er wel voor over voor een goed biertje.
Ik verwacht dat Aftershock (Can't Fight The Feeling) van DJ Chuckie ook nog wel even langskomtquote:
'Standaard' bier drink ik alleen op feestjes etcquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien toch een keer proberen dan. Voor goed bier heb ik ook wel wat over al vind ik het 'standaard' bier ook best te doen
ik zei tochquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Aftershock (Can't Fight The Feeling) van DJ Chuckie ook nog wel even langskomt
Vette plaat is dit trouwens die nu is te horen
Standaard bier drink ik eigenlijk alleen maarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
'Standaard' bier drink ik alleen op feestjes etc. Meestal ga ik 1x in de maand naar de bierkoning in Amsterdam om wat speciale biertjes in te slaan.
Heb tot nu toe alle afl. (dit is de 3e) geluisterd en inderdaad, qua muziek vind ik het prima te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zei tochalleen maar vette platen tijdens TSOD
Geweldige zaak in de hoofdstad. Al weet ik dat op +-300 meter verder op nog een biertoko zit, ben daar alleen nog nooit geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Standaard bier drink ik eigenlijk alleen maar, maar wil wel eens wat anders proberen (verandering van spijs doet eten). De bierkoning, leuke naam
![]()
.
3e pasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alle afl. (dit is de 3e) geluisterd en inderdaad, qua muziek vind ik het prima te doen.
Voor een beetje fatsoenlijke drankenzaak moet ik toch wel naar het centrum want de Gall en Gall isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Geweldige zaak in de hoofdstad. Al weet ik dat op +-300 meter verder op nog een biertoko zit, ben daar alleen nog nooit geweest.
Jaquote:
ervaringquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja. Vanaf show 1 klinkt het eigenlijk al erg goed. Daniel lijkt weinig last te hebben van plankenkoorts
Je raakt er zeker verslaafd aanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
eens ff opgezet, eens kijken of het wat is
Sirolf! die heeft een keer geluisterdquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg weet iemand btw of die show in die nacht goed ismet die andere dj
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
http://www.flickr.com/photos/leemhuis/3372149781/in/photostream/
Iedere toeristenshop in de Hoofdstadquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Waar haal je eigenlijk die glow in the dark brillen
Ej !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:27 schreef Feivel1 het volgende:
Psst. Daniel. BLIJF VAN DIE SCHUIF AF.
eerste fout van de dj reeksquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. eerste foutje van de avond
![]()
Vette mix dit![]()
En het is even menselijk als moeten schijten ;-)quote:
Dan willen wel muziek horen, en geen domme bellers zoals netquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je raakt er zeker verslaafd aanhet heeft nu al niveau 3v12 aangenomen
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:32 schreef themauster het volgende:
even lekker uit me dak gaan met sense of dance vanavond met cola
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan willen wel muziek horen, en geen domme bellers zoals net
kga voetbal kijken
Origineel is natuurlijk niet te overtreffenquote:
Hoe, en heb je al reactiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel is natuurlijk niet te overtreffen.
ps: heb Daniel even op de hoogte gebracht van de 3FM reeks hier
Had ik ook al aan da producah door gegeven, maar die had het volgens mij wat te druk (en da's begrijpelijk) om het aan Daniël door te geven ;-).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel is natuurlijk niet te overtreffen.
ps: heb Daniel even op de hoogte gebracht van de 3FM reeks hier
checkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
leuke show dit maar dat geklets met djs mag wel wat minder. als er minder geklets is kunnen ze meer plaatjes draaien
wie is producerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Had ik ook al aan da producah door gegeven, maar die had het volgens mij wat te druk (en da's begrijpelijk) om het aan Daniël door te geven ;-).
Show gaat natuurlijk voor, begrijpelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Had ik ook al aan da producah door gegeven, maar die had het volgens mij wat te druk (en da's begrijpelijk) om het aan Daniël door te geven ;-).
zo boeiend zijn die djs niet , laat ze lekker mixen, daar zijn ze goed inquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
leuke show dit maar dat geklets met djs mag wel wat minder. als er minder geklets is kunnen ze meer plaatjes draaien
niet op zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
checkmaar dat geklets is ook leuk hoor
Daniël is leuk om naar te luisteren, dus voor mij valt het wel meequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
bij past zich redelijk snel aan aan 3fm , vind ik beter gedaan dan timurquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daniël is leuk om naar te luisteren, dus voor mij valt het wel mee. Als je kijkt naar heel vroeger, heeft ie z'n geklep al flink wat ingetoomd..
Heb het aan Daniel gericht dus ik neem aan dat er zorgvuldig mee wordt omgegaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan komt ie dus bij de produca binnen
quote:
Ik heb al sinds page 8 topic klaarstaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:47 schreef gerbenp het volgende:
Wie opent straks het nieuwe topic? Mits het snel gaat...
in de weekendmixquote:The Killers - Spaceman (Bimbo Jones remix)
Chris Lake - Only One (Mastiksoul remix)
Bart B More vs Oliver Twizt - Finally (original mix)
Sidney Samson - Riverside (original mix)
Dr. Kucho - Groovers delight
Katy Perry - I kissed a girl (VanderBilt Remix)
Cunnie Williams feat. Monie Love (Saterday 2009)
Thanks, ga ik bookmarkenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat op http://www.bnn.nl/page/senseofdance
i think soquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, ga ik bookmarken. Mix by Ramon, die van Timur??
Duurt nog maar een uurtje, helaasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
bijna nieuwsdan zeg ik vast bye
*tenzij ik besluit nog te blijven
*
luister ik niet naar, dus je kan zeggen dat ik het gewend benquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef gerbenp het volgende:
Zijn er al mensen gewend aan de NOS Headlines vormgeving (de nieuwe..)?
2 uurquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, kan de radio voorlopig weer uit
Vind de hele nieuwe vormgeving van 3fm nog niet denderend, had ook meer van corton verwacht dan wat hij nu heeft ingesproken.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:01 schreef gerbenp het volgende:
Zijn er al mensen gewend aan de NOS Headlines vormgeving (de nieuwe..)?
die ekdomindenacht jingles zijn wel geweldigquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind de hele nieuwe vormgeving van 3fm nog niet denderend, had ook meer van corton verwacht dan wat hij nu heeft ingesproken.
Mzzl !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Tijdens volgende praatstukje ben ik btw wegnu dus
Deal !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:14 schreef gerbenp het volgende:
Hans, zullen wij hem volmaken, dan open ik een nieuwe
Welkomquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Daniellippens het volgende:
DJ meldt zichkom ik nu in de OP?
Welkom op FOK! ik zet je wel in de volgende topic in de OP, deal?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Daniellippens het volgende:
Haaa, Daniel. Die tónnen mails toch doorgekomen?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Daniellippens het volgende:
Welkom Daniel !quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:19 schreef Daniellippens het volgende:
oh, je was me voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom Daniel !![]()
![]()
Ik heb net de OP aangepast dus je staat in het nieuwe topic ook tussen je collega jocks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |