Goede tip! Neem ik meequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben een bier liefhebber en proef van alles en nogwat en voor de grap trok ik dit eens uit de speciaalzaak. De titel van het biertje is Explosion, maar als je dan dronken wilt worden ga naar de AH en pak een halve liter 12% bier uit de schappen.
slam!fm kloptquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jup! nieuw programma @ 3FM. Daniel komt van Slam FM, dacht ik. Maar leuk programma hoor!
Dit soort speciale biertjes gaan toch al snel naar 1,50 -2 euro per fles (25 tot 33 CL). Maar ik heb het er wel voor over voor een goed biertjequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede tip! Neem ik mee. Leuke naam trouwens voor bier, Explosion
. Is het trouwens heel duur of valt dat wel mee?
Taylor Swift in tha mix
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:08 schreef -Hans- het volgende:
Straks bellen met Sidney Samson
Riverside motherfucker heerst
Misschien toch een keer proberen danquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit soort speciale biertjes gaan toch al snel naar 1,50 -2 euro per fles (25 tot 33 CL). Maar ik heb het er wel voor over voor een goed biertje.
Ik verwacht dat Aftershock (Can't Fight The Feeling) van DJ Chuckie ook nog wel even langskomtquote:
'Standaard' bier drink ik alleen op feestjes etcquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien toch een keer proberen dan. Voor goed bier heb ik ook wel wat over al vind ik het 'standaard' bier ook best te doen
ik zei tochquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Aftershock (Can't Fight The Feeling) van DJ Chuckie ook nog wel even langskomt
Vette plaat is dit trouwens die nu is te horen
Standaard bier drink ik eigenlijk alleen maarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
'Standaard' bier drink ik alleen op feestjes etc. Meestal ga ik 1x in de maand naar de bierkoning in Amsterdam om wat speciale biertjes in te slaan.
Heb tot nu toe alle afl. (dit is de 3e) geluisterd en inderdaad, qua muziek vind ik het prima te doenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zei tochalleen maar vette platen tijdens TSOD
Geweldige zaak in de hoofdstad. Al weet ik dat op +-300 meter verder op nog een biertoko zit, ben daar alleen nog nooit geweestquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Standaard bier drink ik eigenlijk alleen maar, maar wil wel eens wat anders proberen (verandering van spijs doet eten). De bierkoning, leuke naam
![]()
.
3e pasquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb tot nu toe alle afl. (dit is de 3e) geluisterd en inderdaad, qua muziek vind ik het prima te doen.
Voor een beetje fatsoenlijke drankenzaak moet ik toch wel naar het centrum want de Gall en Gall isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Geweldige zaak in de hoofdstad. Al weet ik dat op +-300 meter verder op nog een biertoko zit, ben daar alleen nog nooit geweest.
Jaquote:
ervaringquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja. Vanaf show 1 klinkt het eigenlijk al erg goed. Daniel lijkt weinig last te hebben van plankenkoorts
Je raakt er zeker verslaafd aanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:21 schreef Timo20 het volgende:
eens ff opgezet, eens kijken of het wat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |