Origineel is natuurlijk niet te overtreffenquote:
Hoe, en heb je al reactiequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel is natuurlijk niet te overtreffen.
ps: heb Daniel even op de hoogte gebracht van de 3FM reeks hier
Had ik ook al aan da producah door gegeven, maar die had het volgens mij wat te druk (en da's begrijpelijk) om het aan Daniël door te geven ;-).quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Origineel is natuurlijk niet te overtreffen.
ps: heb Daniel even op de hoogte gebracht van de 3FM reeks hier
checkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
leuke show dit maar dat geklets met djs mag wel wat minder. als er minder geklets is kunnen ze meer plaatjes draaien
wie is producerquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Had ik ook al aan da producah door gegeven, maar die had het volgens mij wat te druk (en da's begrijpelijk) om het aan Daniël door te geven ;-).
Show gaat natuurlijk voor, begrijpelijkquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Had ik ook al aan da producah door gegeven, maar die had het volgens mij wat te druk (en da's begrijpelijk) om het aan Daniël door te geven ;-).
zo boeiend zijn die djs niet , laat ze lekker mixen, daar zijn ze goed inquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
leuke show dit maar dat geklets met djs mag wel wat minder. als er minder geklets is kunnen ze meer plaatjes draaien
niet op zaterdagavondquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
checkmaar dat geklets is ook leuk hoor
Daniël is leuk om naar te luisteren, dus voor mij valt het wel meequote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:39 schreef themauster het volgende:
bij past zich redelijk snel aan aan 3fm , vind ik beter gedaan dan timurquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daniël is leuk om naar te luisteren, dus voor mij valt het wel mee. Als je kijkt naar heel vroeger, heeft ie z'n geklep al flink wat ingetoomd..
Heb het aan Daniel gericht dus ik neem aan dat er zorgvuldig mee wordt omgegaanquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan komt ie dus bij de produca binnen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |