niet je meest erge stagequote:Op maandag 23 maart 2009 08:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel even te gaan, van begin februari tot half juli!
Ook hier is het soms wel even stressen hoor. Ben nu met een projectje bezig wat binnenkort al af moet zijn, dus is wel even flink doorwerken...quote:
heuj en ik danquote:
oeh, detailsquote:Op maandag 23 maart 2009 08:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ook hier is het soms wel even stressen hoor. Ben nu met een projectje bezig wat binnenkort al af moet zijn, dus is wel even flink doorwerken...
Jaloers is op pizza in de morgenquote:Op maandag 23 maart 2009 08:55 schreef Jimbo het volgende:
waarom kijken mensen me zo raar aan hier als ik met een pizzadoos loop , ik moet toch ook gewoon ontbijten :/
ik heb echt de meest rare blikken gehad :/
Studenten ontbijtjequote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jaloers is op pizza in de morgen
hoiquote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jij was er nog niet toen ik die vorige typte![]()
Eén hele goede morgen Jimboooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ten opzichte van vorige 4 weken zit je 600 posts lager, roel zit in de lift , ik ietsje minderquote:Op maandag 23 maart 2009 08:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan! het bewijs dat het de goede kant opgaat
Cossie, Sjowhan en rest!
idd, t lijkt SR wel weerquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Het is voor de verandering eens druk hier
Gezellig tochquote:Op maandag 23 maart 2009 08:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Het is voor de verandering eens druk hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |