Bekijk hier de eerste aflevering:quote:Fans!
HILVERSUM - Ewout Genemans en Jon Karthaus stonden in tv-serie en speelfims Zoop voor de camera. De Zoop-acteurs blijven voor hun zelfbedachte tv-programma Fans! (SBS6) achter de schermen om in te zoomen op extreme fans van Nederlandse artiesten.
De serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.
Fans! is voor Genemans en Karthaus het eerste televisieprogramma dat ze van a tot z helemaal zelf hebben ontwikkeld, gemaakt en verkocht.
Extra spannend vinden de jonge tv-makers het dat SBS6 hun debuutreeks op zaterdagavond uitzendt, om 22.00 uur, na Holland's Got Talent.
K3
Het is volgens de makers de eerste realityserie waarin fans centraal staan in plaats van artiesten. In de eerste aflevering is dat Charita uit IJmuiden. Ze is al twintig, maar nog steeds idolaat van K3.
Op een concert van K3 in Ahoy zingt ze alle kinderliedjes uit volle borst mee en ontneemt ze het zicht van de kleine kindjes achter haar. ''Een show van K3 maakt me intens gelukkig. Ik kijk er weken naar uit'', zegt ze zonder gêne in de camera.
Ruzie
Na afloop van het concert wacht Charita haar idolen op met een fototoestel. Ondertussen krijgt ze ruzie met ouders die vrezen dat hun kroost niet aan bod komt door de opdringerige fans die de K3-leeftijd al lang zijn gepasseerd.
Charita is het gewend: ''Ik laat kinderen altijd voor. Dat ik al langer fan ben, geeft mij niet meer rechten.''
Intieme plekken
Genemans en Karthaus herkennen het gedrag van fans maar al te goed. ''In de tijd van Zoop waren de moeders van de kinderen de extreemste fans. Zij vroegen om handtekeningen op de meest intieme plekken, gewoon in het bijzijn van de kinderen. Zo kwamen we ook op het idee'', vertelt Genemans, die tevens Willem Wever bij de NCRV presenteert en het acteren voorlopig op een zijspoor heeft gezet.
Inslikken
Het duo beweert de fans integer in beeld te brengen. Karthaus: ''Charita is heus niet gek, ze meent het. We brengen bewust haar hele verhaal zodat kijkers nog voor de aftiteling loopt hun aanvankelijke vooroordelen zullen inslikken.''
Ze nam de halve ahoy in beslag met die reetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef Poppejans het volgende:
Hahahahaha geweldige tv dit,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze moest gaan zitten bij k3 want anders zagen de kinderen niks hahahahaha
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef jmac het volgende:
SBS staat altijd garant voor leedvermaak tv.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef MilaNL het volgende:
omg, dat was best wel zieligmaarja, als zij t leuk vindt..
dat is wel slecht, je zou toch op zn minst mogen verwachten dat stalkers en andere zieke geesten eruit gefilterd wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 03:09 schreef Sjimmie het volgende:
De reden voor de weigering heeft volgens enkele trouwe volgers alles te maken met de geportretteerde ‘fan’. Het zou gaan om de 46-jarige Greet die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
Die van 20 moet gewoon aan een man, dan is ze er zo van af.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef Brembo het volgende:
DIT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JE NIET. Meisje van 20 met de buurvrouw van 36 en homo broertje naar K3
.
wat? waarom?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is wel slecht, je zou toch op zn minst mogen verwachten dat stalkers en andere zieke geesten eruit gefilterd worden
dat viel mij ook al opquote:Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef sbientje het volgende:
ze kan wel goed zingen trouwens, die k3-fan
Inderdaad, triest om te zienquote:Op zondag 22 maart 2009 10:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op
wat een figuren trouwens, dat dit in nederland rondloopt..
Ik zit natuurlijk ook achter bandjes e.d. aan dus dan zie je zulke mensen ook en vooral het geruzie onder fans onderling enzoquote:
Ik zou me kapot schamen als ik op mn 20e met zulke staartjes liep, en dan ook nog eens voluit op de tv komen..!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef MilaNL het volgende:
omg, dat was best wel zieligmaarja, als zij t leuk vindt..
Mag ook niet veel kosten anders moeten de bezoekers staks nog gaan betalenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef Paul het volgende:
Ik kijk nou terug wat een klotekwaliteit heeft sbs het op hun site gezet
Echt, de ouders zijn altijd de ergste. Die kinders maakt het niets uit, maar die moeders gaan over lijken voor hun kinderen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Maar ik vond vooral die moeder enorm voor schut staan , die bij Ahoy tegen dat meisje tekeer ging omdat ze daar als oudere fan bij stond.
WTF! Kan jou het wat schelen! Doe es normaal zeg!
Belachelijk toch. Lekker voorbeeld ben je danquote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Echt, de ouders zijn altijd de ergste. Die kinders maakt het niets uit, maar die moeders gaan over lijken voor hun kinderen.
Ze had een tas van de TROS in haar hand, zegt voor mij genoegquote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
Maar ik vond vooral die moeder enorm voor schut staan , die bij Ahoy tegen dat meisje tekeer ging omdat ze daar als oudere fan bij stond.
WTF! Kan jou het wat schelen! Doe es normaal zeg!
In wezen is dat niet eens zo anders dan Tina Turner-fans die met Tina-pruiken 't Gelredome binnenstormen, of Madonnafans die zo nodig met boa en cowboyhoed naar een concert moeten..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik op mn 20e met zulke staartjes liep, en dan ook nog eens voluit op de tv komen..!
Ach anders krijgt ze het wel te heuren in haar dorpje of in de supermarktquote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
Ik hoop dat die moeder zichzelf heeft teruggezien op televisie
nou..ja..die muziek is toch wel echt voor kleuters bedoeltquote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
In wezen is dat niet eens zo anders dan Tina Turner-fans die met Tina-pruiken 't Gelredome binnenstormen, of Madonnafans die zo nodig met boa en cowboyhoed naar een concert moeten..
Hij is echt zoeen man die een stalker isquote:Op zondag 22 maart 2009 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou..ja..die muziek is toch wel echt voor kleuters bedoeltik heb ook niet echt het idee dat het geestelijk vermogen van deze mensen echt veel hoger ligt.
en die man die verliefd is op karlijn of hoe ze dan ook heet, die is gewoon een beetje viezig.
quote:
Link?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef hetismijrobbert het volgende:
het hele k3 forum is in rep en roer. Niet eens zozeer om kathleen maar om hoe charita is neergezet. Ze hadden het zelfs al over fok
Fok zwaait even naar Zwangerschapsforumquote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef hetismijrobbert het volgende:
hier reageert ze in eigen persoon
http://www.zwangerschapspagina.nl/about144923-0-asc-60.html
zie pagina 5, gaat over fok. wat een ophef allemaal zeg![]()
God wat voor wereld leven die luiquote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef hetismijrobbert het volgende:
hier reageert ze in eigen persoon
http://www.zwangerschapspagina.nl/about144923-0-asc-60.html
zie pagina 5, gaat over fok. wat een ophef allemaal zeg![]()
quote:Waar ik bang van ben geworden zijn de bedreigingen dat ze me de volgende show met een groep in elkaar komen slaan. En van een ander dat ze mijn nabonsende karkas in de rivier zouden gooien.
Dat is de rede waarom ik bijna niet naar buiten durf morgen.
Nouja, die opmerking over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..quote:Op maandag 23 maart 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]...
.... Verwart ze FOK! met 4chan ofzo?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, die opmerkingen over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..
[..]
Nouja, die opmerking over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..
[..]
Nouja, die opmerking over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..
[..]
quote:AMSTERDAM - De 21-jarige K3-fan Charita, uit het spraakmakende SBS 6-programma Fans!, is emotioneel dat haar favoriete meidengroep uiteenvalt. „Dit nieuws maakt me heel verdrietig”, vertelt ze.
„Maar ik merkte vorig jaar november al dat Kathleen het allemaal niet zo leuk leek te vinden. Dat zag ik aan haar gezicht.”
Vervolgt: „Het is een harde klap voor alle fans, want er zou later dit jaar een nieuwe cd verschijnen én een nieuwe show komen.” Relativeert dapper: „Maar het betekent niet het einde van de wereld. Ik ga er niet dood aan. Ik weet zeker dat Kathleen er voor zichzelf een heel goede reden voor heeft. Anders zou ze dit nooit doen.”
Een K3 zonder Kathleen wordt voor Charita even wennen. „Ze hoort gewoon bij K3. Maar goed, wat er ook gebeurt, ik blijf fan. Ik zou het erger hebben gevonden als Karen eruit zou zijn gestapt. Want zij is mijn favoriet.”
Besluit: „Ik ben blij dat ik twee mooie foto’s van Kathleen en mij samen heb. Ik hoop dat alle geplande activiteiten van dit jaar nog doorgaan.”
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_verdrietig__.html
Ik dacht die kreeg vast zelfmoord neigingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_verdrietig__.html
Wat een faal reactie. Als je dom genoeg bent om zoiets serieus te nemen verdien je het om bang te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, zelfs al neem je 't niet letterlijk, als je niet heel stevig in je schoenen staat en je leest dat allerlei onbekenden je vanalles toewensen, dan zal je dat op z'n minst geen plezierig gevoel bezorgen. Als ze denkt dat er op elke straathoek iemand klaarstaat om haar in stukken te snijden dan is dat nogal naïef, maar als je dit soort reacties online leest dan zul je op z'n minst bezorgd raken wat mensen op straat naar je zullen roepen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een faal reactie. Als je dom genoeg bent om zoiets serieus te nemen verdien je het om bang te zijn.
Fans (op SBS 6)...
Fans @ SBS 6, doorgeslagen fans van Nederlandse artiesten #2
http://www.rtl.nl/compone(...)/di_k3.avi_plain.xml (silverlightquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:06 schreef hetismijrobbert het volgende:
Ze was gister weer op tv. Iemand nog gezien?
"ze zal me altijd dierbaar zijn en heeft voor altijd een plek in m'n hart" .quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/di_k3.avi_plain.xml (silverlight)
Denk je dat Charita (Karita) zou passen als vervanger voor Kathleen?
Ze kon wel goed zingen
quote:Zaterdag 4 april, 22.30 uur: Thomas Berge Fans
De 46-jarige Marga is al vanaf de eerste dag fan van de blonde zanger Thomas Berge. Samen met haar twee dochters reist ze heel Nederland af om een glimp van hem op te vangen. Aan het begin van zijn carrière had Thomas na een optreden altijd tijd voor een praatje en een foto. Nu Thomas wat populairder geworden is, is dat een stuk minder geworden. Dit neemt Marga hem erg kwalijk en ze overweegt zelfs om te stoppen als fan van Thomas. Marga en haar dochters besluiten hem nog één kans te geven. Ze reizen Thomas een hele dag achterna en wonen al zijn optredens bij. Het loopt echter volledig uit de hand en de emoties lopen hoog op. Heeft Thomas het nu echt verpest voor 'zijn grootste fans'?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef NotYou het volgende:
Lach maar zoveel je wilt, dit meisje weet wat ze wil en gaat er ook voor!![]()
[ afbeelding ]
Ze komt uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:41 schreef Remake het volgende:
Godverdomme wat eng die plattelands menschen
De video is helaas niet beschikbaar nu.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:45 schreef detulp050 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_Berge__.html?p=2,1
Hahaha inderdaad, hoogtepunt van de uitzending tot nu toe. Ik kon het haast niet aanzien, zoveel plaatsvervangende schaamte kreeg ik. Je zal maar van zulke mongolenfans hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:47 schreef TrailerTrash het volgende:
DIE OOK!! DIE ZAK IS OOK VAN THOMAS!!![]()
![]()
![]()
![]()
die blikken van haar de hele tijd![]()
![]()
wat een tjappies
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:57 schreef Remake het volgende:
""'HE DAT IS DIE FAN VAN TOMAS BERGEH, JA DIE DIE VAN SBS6""
Ach bijdehand hou je bek
![]()
![]()
![]()
Sjonge, ik lees/hoor overal altijd maar dat ik iets weg heb van Nina Hagenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:15 schreef female81 het volgende:
Dat meisje met dat roodgeverfde haar keek al bijna even eng uit haar ogen als dat dikke mens. Maar dan op een Nina Hagen-manier in plaats van een 'gestoorde fan'-manier.
Foto van jezelf met op een papiertje je username geschreven of je bent gewoon een wannabeequote:Op zondag 5 april 2009 02:44 schreef Kadootje20 het volgende:
[..]
Sjonge, ik lees/hoor overal altijd maar dat ik iets weg heb van Nina Hagen![]()
Maar vond mezelf ook vrij chagrijnig in beeld komen. Smorgens nog een mooie knuffel bij het vissen gewonnen op de kermis......maar uitzenden HO MAAR!![]()
![]()
Mijn taalgebruik was vast te netjes![]()
![]()
![]()
Zou het nog bijna doen ookquote:Op zondag 5 april 2009 02:46 schreef Remake het volgende:
[..]
Foto van jezelf met op een papiertje je username geschreven of je bent gewoon een wannabee
quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:Op zondag 5 april 2009 03:27 schreef TC03 het volgende:
Waarom heb je geen contact meer met ze? Wat is er gebeurd? Vertel.
Geweldig wat een grapjasquote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Ik vind het niet leuk dat jullie zo reageren over mijn Marga.
Ze is in deze uitzending helemaal voor gek gezet.
Ze zijn samen naar meerdere concerten van Thomas geweest en ze hebben niet laten zien wat er bij de andere optredens gebeurd is.
Ook is het gedeelte eruit geknipt waar Marga compleet door Thomas werd genegeerd, vandaar dat het over is voor Marga.
En Kadootje20, het is maar beter als je niet verteld waarom het contact tussen jou en Marga nu zo slecht is, anders kan zij ook nog wel een boekje over jou open doen.
De dingen die jij voorThomas achter mijn Marga's rug hebt gedaan Als Marga een mooie knuffel voor hem kocht, dan kocht jij een die 2 keer zo groot was.
Marga zal er dan ook alles aan doen om te zorgen dat een van onze meiden met hem trouwt in plaats van jouw, heeft hi j niet gezegd dat ie meer op blond viel...
Maar nu moet ik weg, er moeten morgen nog heel wat pallets gesorteerd worden.
En Thomas blijkt nog maar 19 jaar te zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef hetismijrobbert het volgende:
Thomas over Marga: " Ik ken haar al jaren.
Tja, die gast moet natuurlijk ook even snel een excuus verzinnen, die zag dit ook niet aankomenquote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef hetismijrobbert het volgende:
Thomas over Marga: " Ik ken haar al jaren. Maar omdat ik die dag weinig tijd voor haar had, is te zien dat ze heel emotioneel werd. Ze verklaarde zichzelf zelfs antifan. Ik ben het gesprek aangegaan.”
„Fans zijn voor een artiest onmisbaar”, vindt Thomas. „Anders ben je voor niets bezig. Daarom vond ik het belangrijk om aan Marga, en haar dochters Kim en Esther, uit te leggen hoe mijn werk in elkaar zit. Soms heb ik écht geen tijd. Stel dat ik te laat dreig te komen bij een ander optreden, moet racen op de snelweg. Het is niet de bedoeling dat ik mensenlevens in gevaar breng…”
„Ik ging die dag van Valkenburg, naar Amersfoort en Markelo”, verklaart Thomas, die wel sorry heeft gezegd. „Dan heb je een strak schema. En ja, dan schiet er wel eens tijd voor foto’s en handtekeningen bij in. Haastige spoed is zelden goed, het heeft ook met een stukje veiligheid te maken.”
Nee, ik heb niet zo de drang om dat hier te vertellen.quote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Ze zijn samen naar meerdere concerten van Thomas geweest en ze hebben niet laten zien wat er bij de andere optredens gebeurd is.
Ook is het gedeelte eruit geknipt waar Marga compleet door Thomas werd genegeerd, vandaar dat het over is voor Marga.
En Kadootje20, het is maar beter als je niet verteld waarom het contact tussen jou en Marga nu zo slecht is, anders kan zij ook nog wel een boekje over jou open doen.
De dingen die jij voorThomas achter mijn Marga's rug hebt gedaan Als Marga een mooie knuffel voor hem kocht, dan kocht jij een die 2 keer zo groot was.
Marga zal er dan ook alles aan doen om te zorgen dat een van onze meiden met hem trouwt in plaats van jouw, heeft hi j niet gezegd dat ie meer op blond viel...
Pas maar op haar vader zit in dit topicquote:Op zondag 5 april 2009 12:54 schreef shayolo het volgende:
http://essiejbessiej.hyves.nl/
http://kiimmmmmmmmmmm.hyves.nl/
![]()
Als je een beetje dikke huid hebt kan je ook nog verder lezen op het Viva-forum.quote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef Kadootje20 het volgende:
[..]
Zou het nog bijna doen ook![]()
![]()
Ik kom hier verder nooit, kreeg van iemand op msn net door dat hier nogal hard gereageerd werd op de andere familie en wilde dat toch even lezen. Maar als ik een wannabee zou zijn zou ik gewoon meteen zeggen dat ik Marga was en jullie allemaal belachelijk maken
Erg leuk al die forumsquote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef female81 het volgende:
[..]
Als je een beetje dikke huid hebt kan je ook nog verder lezen op het Viva-forum.
Topic: http://forum.viva.nl/forum/list_messages/43477
Daar is, tijdens de uitzending, een niet al te aardige slowchat aan de gang geweest. Je weet hoe vrouwen onderling kunnen praten. En er wordt nog steeds veel gereageerd.
sbs6.nlquote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Stefan het volgende:
DIE OOK! DIE IS OOK VAN THOMAS. DIE OOK!!!! DIE IS VAN ONS.
Geweldig. Thomas kan beter extra beveiliging nemen, wat een debiele mensen heb je toch.
Staat die K3 ep ergens online?
gewoon bij sbsquote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Stefan het volgende:
Geweldig. Thomas kan beter extra beveiliging nemen, wat een debiele mensen heb je toch.
Kan je nagaan hoe ik doe als ik Giel ziequote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Stefan het volgende:
Je bent ook gefilmd voor Fans!?quote:
jammer, dit had zo overtuigend kunnen zijn, en dan uitgerekend dat erin zetten, had wel mooi geweest als het echt 'de man van' geweest wasquote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Ze heeft geeneens 'n man toch?!quote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jammer, dit had zo overtuigend kunnen zijn, en dan uitgerekend dat erin zetten, had wel mooi geweest als het echt 'de man van' geweest was
wel waar, die was aan het begin te zienquote:Op zondag 5 april 2009 15:43 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ze heeft geeneens 'n man toch?!
Toen ze de familie voorstelde waren het alleen die 2 dochters met die moeder!!
Als je kijkt nar vorige aflevering, kwam ook 't gezin in beeld met pa en ma erbij (die er eilk niks mee te maken hadden, alleen 't vervoer).
Jaa die heb ik gezien, maar k was er niet zeker van of dat der man was.quote:Op zondag 5 april 2009 15:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel waar, die was aan het begin te zien
omdat 't natuurlijk niet om hem gingquote:Op zondag 5 april 2009 16:34 schreef roelvano het volgende:
[..]
Jaa die heb ik gezien, maar k was er niet zeker van of dat der man was.
Wat ik zo raar vind is dat die niet bij 't gezien erbij stondVandaar!
Dat snap ik xD Maar zoals ik al zei staat t hele gezin op 'de foto' als introductie bij 'n aflevering. Snap je?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Halfgaarquote:
Ik zit al met m'n broek op de enkels!quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:56 schreef roelvano het volgende:
K heb caps van de episode van Margaaa. Ga ze morgen even uploaden ergens
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zit al met m'n broek op de enkels!
Ze gaat ook naar andere tv programma's. Zal ze een tv kick hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet of het een grapje was, maar net was Ali B bij RTL Boulevard in de studio. Net voor zijn item was die Marga in beeld. Ali B vertelde dat die Marga bij elke opname van zijn programma was en elke keer cadeautjes meenam... ze is dus schijnbaar overgestapt
Ik denk dat de kick is dat 'bekende' personen haar herkennen. Op die manier voelt zij zich ook verheven boven de andere fansquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:23 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Ze gaat ook naar andere tv programma's. Zal ze een tv kick hebben?
haha dat méén je niet... en die Thomas haar nog zoenen en knuffelen ook, ik zou passen als ik hem wasquote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef female81 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=67550
Gewéldig.
Haha die thomas.. een van de weinige fans koesterenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef female81 het volgende:
Gewéldig.
Of Thomas dacht dat zij de bank wasquote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef dronkeykong het volgende:
Die Thomas heeft er gewoon even op de bank genomen
Zeker niet met die fanquote:Op donderdag 9 april 2009 17:45 schreef sbientje het volgende:
die thomas, best een leuk jong op zich! ik zou er niet aan moeten denken, dat geknuffel en gezoen met zo'n fan
Ik vraag me af of hij het ook had gedaan als er géén camera's bij geweest waren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
Mindere uitzending. Wel tof dat Wolter het deed.
Ja inderdaad, daar dacht ik ook net aanquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het ook had gedaan als er géén camera's bij geweest waren.
Ik sta nou niet bekend als auto kenner.... maar was dat geen chevrolet ssr?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:57 schreef StephanL het volgende:
wel een gave autowelke het is geen idee
jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:08 schreef foxbow het volgende:
[..]
Ik sta nou niet bekend als auto kenner.... maar was dat geen chevrolet ssr?
Het erge van die van vorige week was dat ze dingen ging eisen van Thomas. Dat deed Andrea Hazes dan weer niet van Wolter. Dat is het grootste verschil, vind ik.quote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
weet wel zeker dat Wolter het niet had gedaan als er geen camera's bij waren.. Hij vroeg zelfs nog: is de camera er dan bij het volgende optreden ook bij?
Eerst dacht ik: oh die vrouw valt mee in vergelijking met vorige week! Maar na die transformatie dacht ik: oh nee, even absurd
Minder?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
Mindere uitzending. Wel tof dat Wolter het deed.
Klopt, viel mij ook direct op. Wolter Kroes is sowiesoquote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
weet wel zeker dat Wolter het niet had gedaan als er geen camera's bij waren.. Hij vroeg zelfs nog: is de camera er dan bij het volgende optreden ook bij?
Ik ben op dit moment heftig aan het bedenken waarover ik nou eigenlijk het meeste geschokt ben...quote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef female81 het volgende:
Gewéldig.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef TrailerTrash het volgende:![]()
![]()
er moet een vervolg van marga komen
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:39 schreef TrailerTrash het volgende:
dit is toch die aflevering waarbij de cameraploeg wordt weg gestuurd?
Die vrouw is haar vriendinquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Sowieso lijken die kinderen me niet heel erg blij met moeders hobby.!
Jaquote:
Ze zegt dat het komt omdat zij toevallig ook die leeftijd was en omdat ze grote fan was...quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:48 schreef Karina het volgende:
Waarom denkt men eigenlijk dat zij het was? Dat moet toch ergens vandaan zijn gekomen, of heb ik net iets gemist.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
JaDat zei ze in het eerste stukje iig... Haar vriendin en haar zoon, ze is fan omdat haar man is overleden en ze zich in de liedjes herkende
Toch vind ik wel, als ze dat echt niet geweest is dan is het best zielig. Je zou maar zo worden aangekeken, dat is ook niet leuk.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ze zegt dat het komt omdat zij toevallig ook die leeftijd was en omdat ze grote fan was...
Ja, zat ik ook naar te kijkenquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:54 schreef Yesse het volgende:
Is die presentator niet die gast van Zoop?
Alleen die blonde viel me opquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:56 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, die blonde met die krulletjes en die bruin harige met die krulletjes (ik ken ze niet zo erg hoor)
quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe was de aflevering met Thomas Berge toch wel de beste.
quote:Manager Nick & Simon laat cameraploeg ‘Fans’ verwijderen
Geplaatst op maandag 14 juli 2008 om 18:03
De programmamakers van het nieuwe SBS-programma Fans zijn zondagavond bij een concert van Nick en Simon ‘hardhandig’ verwijderd. Dat is volgens producenten Ewout Genemans en Jon Karthaus onterecht gebeurd. Volgens hen had de ploeg schriftelijk toestem- ming om bij het evenement te filmen. Jon Karthaus is boos op manager Jaap Buys: “Ik snap het probleem van de manager niet zo. Hij had dit allemaal heel makkelijk kunnen voorkomen door normaal te reageren.”
Tijdens het optreden werd de ploeg door de beveiliging ‘hardhandig’ van het het terrein verwijderd met de boodschap dat Jaap Buys - manager van Nick & Simon anders de stekker eruit zou trekken en het evenement geen doorgang zou vinden. Zelfs na uitleg van de producenten dat het programma enkel om de fan gaat en niet per se om de artiest werden ze verwijderd.
Manager Jaap Buys van Nick en Simon was ook niet bereid een reactie te geven waarom dit gebeurde. “Je moet niet denken dat je ons zomaar kan gaan verbieden bepaalde dingen uit te zenden. Wat denkt die man?!” verklaart Jon Karthaus.
“Ze wilden blijkbaar bepaalde fans niet in beeld hebben“, vermoedt Genemans maandag. “Zodra we begonnen te filmen kwam de beveiliging ons melden dat we weg moesten gaan.”
Woedende Buys van Nick en Simon ontkent toestemming te hebben gegeven. “We hadden expliciet gezegd dat ze niet mochten komen“, stelt hij. “Dan doen ze dat toch en reageren nog bijzonder onbeschoft ook als we ze daar op aanspreken.”
Het management van Nick en Simon beraadt zich op stappen. De programmamakers zullen de beelden gewoon uit zenden. “Het wordt een zeer spectaculaire uitzending“, aldus Genemans & Karthaus die met hun productie bedrijf No Pictures Please debuteren met het programma ‘Fans’ voor SBS 6.
Bij het concert waar ze stonden, waar dus de cameraploeg werd verwijderd, waren ook 2 blonde mensen, 1 was best lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zo grafhekel aan deze 3 fans.
Ik ben 3 keer ofzo bij een optreden van Nick en Simon geweest, en toen waren deze 3 er ook. Ze zijn zo irritant. normaal zit er ook nog een blonde bij, die denk dat ze de koningin is.
Zal wel eens wat foto's zoeken. Ze zijn overigens ook altijd te vinden bij Jan Smit, mijn nichtje is namelijk vriendin van deze 3 trieste mensen, en mijn nichtje is overigens ook erg triets[ afbeelding ]
Ja was dat zeg!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef MikeyMo het volgende:
wat een sneu wijf, en ja, iedereen denkt dat ze omdat hun bij naam kennen en de liedjes kopen gelijk dikke maten zijn
QFT.quote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben afgehaakt, na gisteren.
Aflevering 1 vond ik echt geweldig (3 keer gezien ofzo), alleen die is toch niet meer te overtreffen.
koos alberts?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:07 schreef roelvano het volgende:
Wat ik zo'n onzin vind is dat ze voor de reclame alles laten zien van 't 2e deel en in 't 2e deel alles samenvatten van 't 1e deel :S
Dat kunnen ze wel schrappen en dan hebben ze weer 'n beetje meer tijd om nieuw materiaal te tonen. Die K3 aflevering was geniaal, die van Thomas Berge fan was gwoon eng, en 'n hele media hype nog eromheen.
Aflevering 3 vond ik niet echt leuk![]()
Wat ik erg vond aan die man (koos alberts was 't toch?!) dat hij reageerde met de vraag: De camera is wel bij toch?! Toen die vrouw vroeg of ze als Andre(a) Hazes mocht optreden...
Koos is dus beetje mediageil...
Aflevering 4 ging wel. Niet mijn soort favoriete artiesten. Sowieso ben ik geen fan van al die mensen!
Hahaha ik bedoel Wolter Kroes jaa!! Ben totaal niet thuis in die hoek van de muziek xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
zou wel mooi geweest zijn, koos alberts zónder rolstoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |