De video is helaas niet beschikbaar nu.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:45 schreef detulp050 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)s_Berge__.html?p=2,1
Hahaha inderdaad, hoogtepunt van de uitzending tot nu toe. Ik kon het haast niet aanzien, zoveel plaatsvervangende schaamte kreeg ik. Je zal maar van zulke mongolenfans hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:47 schreef TrailerTrash het volgende:
DIE OOK!! DIE ZAK IS OOK VAN THOMAS!!![]()
![]()
![]()
![]()
die blikken van haar de hele tijd![]()
![]()
wat een tjappies
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:57 schreef Remake het volgende:
""'HE DAT IS DIE FAN VAN TOMAS BERGEH, JA DIE DIE VAN SBS6""
Ach bijdehand hou je bek
![]()
![]()
![]()
Sjonge, ik lees/hoor overal altijd maar dat ik iets weg heb van Nina Hagenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:15 schreef female81 het volgende:
Dat meisje met dat roodgeverfde haar keek al bijna even eng uit haar ogen als dat dikke mens. Maar dan op een Nina Hagen-manier in plaats van een 'gestoorde fan'-manier.
Foto van jezelf met op een papiertje je username geschreven of je bent gewoon een wannabeequote:Op zondag 5 april 2009 02:44 schreef Kadootje20 het volgende:
[..]
Sjonge, ik lees/hoor overal altijd maar dat ik iets weg heb van Nina Hagen![]()
Maar vond mezelf ook vrij chagrijnig in beeld komen. Smorgens nog een mooie knuffel bij het vissen gewonnen op de kermis......maar uitzenden HO MAAR!![]()
![]()
Mijn taalgebruik was vast te netjes![]()
![]()
![]()
Zou het nog bijna doen ookquote:Op zondag 5 april 2009 02:46 schreef Remake het volgende:
[..]
Foto van jezelf met op een papiertje je username geschreven of je bent gewoon een wannabee
quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:Op zondag 5 april 2009 03:27 schreef TC03 het volgende:
Waarom heb je geen contact meer met ze? Wat is er gebeurd? Vertel.
Geweldig wat een grapjasquote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Ik vind het niet leuk dat jullie zo reageren over mijn Marga.
Ze is in deze uitzending helemaal voor gek gezet.
Ze zijn samen naar meerdere concerten van Thomas geweest en ze hebben niet laten zien wat er bij de andere optredens gebeurd is.
Ook is het gedeelte eruit geknipt waar Marga compleet door Thomas werd genegeerd, vandaar dat het over is voor Marga.
En Kadootje20, het is maar beter als je niet verteld waarom het contact tussen jou en Marga nu zo slecht is, anders kan zij ook nog wel een boekje over jou open doen.
De dingen die jij voorThomas achter mijn Marga's rug hebt gedaan Als Marga een mooie knuffel voor hem kocht, dan kocht jij een die 2 keer zo groot was.
Marga zal er dan ook alles aan doen om te zorgen dat een van onze meiden met hem trouwt in plaats van jouw, heeft hi j niet gezegd dat ie meer op blond viel...
Maar nu moet ik weg, er moeten morgen nog heel wat pallets gesorteerd worden.
En Thomas blijkt nog maar 19 jaar te zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef hetismijrobbert het volgende:
Thomas over Marga: " Ik ken haar al jaren.
Tja, die gast moet natuurlijk ook even snel een excuus verzinnen, die zag dit ook niet aankomenquote:Op zondag 5 april 2009 10:25 schreef hetismijrobbert het volgende:
Thomas over Marga: " Ik ken haar al jaren. Maar omdat ik die dag weinig tijd voor haar had, is te zien dat ze heel emotioneel werd. Ze verklaarde zichzelf zelfs antifan. Ik ben het gesprek aangegaan.”
„Fans zijn voor een artiest onmisbaar”, vindt Thomas. „Anders ben je voor niets bezig. Daarom vond ik het belangrijk om aan Marga, en haar dochters Kim en Esther, uit te leggen hoe mijn werk in elkaar zit. Soms heb ik écht geen tijd. Stel dat ik te laat dreig te komen bij een ander optreden, moet racen op de snelweg. Het is niet de bedoeling dat ik mensenlevens in gevaar breng…”
„Ik ging die dag van Valkenburg, naar Amersfoort en Markelo”, verklaart Thomas, die wel sorry heeft gezegd. „Dan heb je een strak schema. En ja, dan schiet er wel eens tijd voor foto’s en handtekeningen bij in. Haastige spoed is zelden goed, het heeft ook met een stukje veiligheid te maken.”
Nee, ik heb niet zo de drang om dat hier te vertellen.quote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Ze zijn samen naar meerdere concerten van Thomas geweest en ze hebben niet laten zien wat er bij de andere optredens gebeurd is.
Ook is het gedeelte eruit geknipt waar Marga compleet door Thomas werd genegeerd, vandaar dat het over is voor Marga.
En Kadootje20, het is maar beter als je niet verteld waarom het contact tussen jou en Marga nu zo slecht is, anders kan zij ook nog wel een boekje over jou open doen.
De dingen die jij voorThomas achter mijn Marga's rug hebt gedaan Als Marga een mooie knuffel voor hem kocht, dan kocht jij een die 2 keer zo groot was.
Marga zal er dan ook alles aan doen om te zorgen dat een van onze meiden met hem trouwt in plaats van jouw, heeft hi j niet gezegd dat ie meer op blond viel...
Pas maar op haar vader zit in dit topicquote:Op zondag 5 april 2009 12:54 schreef shayolo het volgende:
http://essiejbessiej.hyves.nl/
http://kiimmmmmmmmmmm.hyves.nl/
![]()
Als je een beetje dikke huid hebt kan je ook nog verder lezen op het Viva-forum.quote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef Kadootje20 het volgende:
[..]
Zou het nog bijna doen ook![]()
![]()
Ik kom hier verder nooit, kreeg van iemand op msn net door dat hier nogal hard gereageerd werd op de andere familie en wilde dat toch even lezen. Maar als ik een wannabee zou zijn zou ik gewoon meteen zeggen dat ik Marga was en jullie allemaal belachelijk maken
Erg leuk al die forumsquote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef female81 het volgende:
[..]
Als je een beetje dikke huid hebt kan je ook nog verder lezen op het Viva-forum.
Topic: http://forum.viva.nl/forum/list_messages/43477
Daar is, tijdens de uitzending, een niet al te aardige slowchat aan de gang geweest. Je weet hoe vrouwen onderling kunnen praten. En er wordt nog steeds veel gereageerd.
sbs6.nlquote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Stefan het volgende:
DIE OOK! DIE IS OOK VAN THOMAS. DIE OOK!!!! DIE IS VAN ONS.
Geweldig. Thomas kan beter extra beveiliging nemen, wat een debiele mensen heb je toch.
Staat die K3 ep ergens online?
gewoon bij sbsquote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Stefan het volgende:
Geweldig. Thomas kan beter extra beveiliging nemen, wat een debiele mensen heb je toch.
Kan je nagaan hoe ik doe als ik Giel ziequote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Stefan het volgende:
Je bent ook gefilmd voor Fans!?quote:
jammer, dit had zo overtuigend kunnen zijn, en dan uitgerekend dat erin zetten, had wel mooi geweest als het echt 'de man van' geweest wasquote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Ze heeft geeneens 'n man toch?!quote:Op zondag 5 april 2009 15:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jammer, dit had zo overtuigend kunnen zijn, en dan uitgerekend dat erin zetten, had wel mooi geweest als het echt 'de man van' geweest was
wel waar, die was aan het begin te zienquote:Op zondag 5 april 2009 15:43 schreef roelvano het volgende:
[..]
Ze heeft geeneens 'n man toch?!
Toen ze de familie voorstelde waren het alleen die 2 dochters met die moeder!!
Als je kijkt nar vorige aflevering, kwam ook 't gezin in beeld met pa en ma erbij (die er eilk niks mee te maken hadden, alleen 't vervoer).
Jaa die heb ik gezien, maar k was er niet zeker van of dat der man was.quote:Op zondag 5 april 2009 15:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel waar, die was aan het begin te zien
omdat 't natuurlijk niet om hem gingquote:Op zondag 5 april 2009 16:34 schreef roelvano het volgende:
[..]
Jaa die heb ik gezien, maar k was er niet zeker van of dat der man was.
Wat ik zo raar vind is dat die niet bij 't gezien erbij stondVandaar!
Dat snap ik xD Maar zoals ik al zei staat t hele gezin op 'de foto' als introductie bij 'n aflevering. Snap je?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 09:54 schreef RenaultMagazijn het volgende:
Halfgaarquote:
Ik zit al met m'n broek op de enkels!quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:56 schreef roelvano het volgende:
K heb caps van de episode van Margaaa. Ga ze morgen even uploaden ergens
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:05 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zit al met m'n broek op de enkels!
Ze gaat ook naar andere tv programma's. Zal ze een tv kick hebben?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik weet niet of het een grapje was, maar net was Ali B bij RTL Boulevard in de studio. Net voor zijn item was die Marga in beeld. Ali B vertelde dat die Marga bij elke opname van zijn programma was en elke keer cadeautjes meenam... ze is dus schijnbaar overgestapt
Ik denk dat de kick is dat 'bekende' personen haar herkennen. Op die manier voelt zij zich ook verheven boven de andere fansquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:23 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
Ze gaat ook naar andere tv programma's. Zal ze een tv kick hebben?
haha dat méén je niet... en die Thomas haar nog zoenen en knuffelen ook, ik zou passen als ik hem wasquote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef female81 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=67550
Gewéldig.
Haha die thomas.. een van de weinige fans koesterenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef female81 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=67550
Gewéldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |