Ik zit natuurlijk ook achter bandjes e.d. aan dus dan zie je zulke mensen ook en vooral het geruzie onder fans onderling enzoquote:
Ik zou me kapot schamen als ik op mn 20e met zulke staartjes liep, en dan ook nog eens voluit op de tv komen..!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef MilaNL het volgende:
omg, dat was best wel zieligmaarja, als zij t leuk vindt..
Mag ook niet veel kosten anders moeten de bezoekers staks nog gaan betalenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef Paul het volgende:
Ik kijk nou terug wat een klotekwaliteit heeft sbs het op hun site gezet
Echt, de ouders zijn altijd de ergste. Die kinders maakt het niets uit, maar die moeders gaan over lijken voor hun kinderen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Maar ik vond vooral die moeder enorm voor schut staan , die bij Ahoy tegen dat meisje tekeer ging omdat ze daar als oudere fan bij stond.
WTF! Kan jou het wat schelen! Doe es normaal zeg!
Belachelijk toch. Lekker voorbeeld ben je danquote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Echt, de ouders zijn altijd de ergste. Die kinders maakt het niets uit, maar die moeders gaan over lijken voor hun kinderen.
Ze had een tas van de TROS in haar hand, zegt voor mij genoegquote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
Maar ik vond vooral die moeder enorm voor schut staan , die bij Ahoy tegen dat meisje tekeer ging omdat ze daar als oudere fan bij stond.
WTF! Kan jou het wat schelen! Doe es normaal zeg!
In wezen is dat niet eens zo anders dan Tina Turner-fans die met Tina-pruiken 't Gelredome binnenstormen, of Madonnafans die zo nodig met boa en cowboyhoed naar een concert moeten..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik op mn 20e met zulke staartjes liep, en dan ook nog eens voluit op de tv komen..!
Ach anders krijgt ze het wel te heuren in haar dorpje of in de supermarktquote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
Ik hoop dat die moeder zichzelf heeft teruggezien op televisie
nou..ja..die muziek is toch wel echt voor kleuters bedoeltquote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
In wezen is dat niet eens zo anders dan Tina Turner-fans die met Tina-pruiken 't Gelredome binnenstormen, of Madonnafans die zo nodig met boa en cowboyhoed naar een concert moeten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |