abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2009 @ 20:58:16 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_67218230
Fans!
Deze serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.

Eerste aflevering as zaterdag 21 maart 22.00uur, SBS6:
Een groepje 20-jarige fans verstoort het K3-feestje voor de kleine kinderen. Ouders van de jonge fans vervloeken de overjarige groupies, maar dat kan Charita niets schelen, samen met haar vriendinnen probeert ze zo dicht mogelijk bij haar idolen te komen.

Een voorproefje van de aflevering met Thomas Berge:
quote:
Fans!

HILVERSUM - Ewout Genemans en Jon Karthaus stonden in tv-serie en speelfims Zoop voor de camera. De Zoop-acteurs blijven voor hun zelfbedachte tv-programma Fans! (SBS6) achter de schermen om in te zoomen op extreme fans van Nederlandse artiesten.

De serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.

Fans! is voor Genemans en Karthaus het eerste televisieprogramma dat ze van a tot z helemaal zelf hebben ontwikkeld, gemaakt en verkocht.

Extra spannend vinden de jonge tv-makers het dat SBS6 hun debuutreeks op zaterdagavond uitzendt, om 22.00 uur, na Holland's Got Talent.

K3
Het is volgens de makers de eerste realityserie waarin fans centraal staan in plaats van artiesten. In de eerste aflevering is dat Charita uit IJmuiden. Ze is al twintig, maar nog steeds idolaat van K3.

Op een concert van K3 in Ahoy zingt ze alle kinderliedjes uit volle borst mee en ontneemt ze het zicht van de kleine kindjes achter haar. ''Een show van K3 maakt me intens gelukkig. Ik kijk er weken naar uit'', zegt ze zonder gêne in de camera.

Ruzie
Na afloop van het concert wacht Charita haar idolen op met een fototoestel. Ondertussen krijgt ze ruzie met ouders die vrezen dat hun kroost niet aan bod komt door de opdringerige fans die de K3-leeftijd al lang zijn gepasseerd.
Charita is het gewend: ''Ik laat kinderen altijd voor. Dat ik al langer fan ben, geeft mij niet meer rechten.''

Intieme plekken
Genemans en Karthaus herkennen het gedrag van fans maar al te goed. ''In de tijd van Zoop waren de moeders van de kinderen de extreemste fans. Zij vroegen om handtekeningen op de meest intieme plekken, gewoon in het bijzijn van de kinderen. Zo kwamen we ook op het idee'', vertelt Genemans, die tevens Willem Wever bij de NCRV presenteert en het acteren voorlopig op een zijspoor heeft gezet.

Inslikken
Het duo beweert de fans integer in beeld te brengen. Karthaus: ''Charita is heus niet gek, ze meent het. We brengen bewust haar hele verhaal zodat kijkers nog voor de aftiteling loopt hun aanvankelijke vooroordelen zullen inslikken.''
Bekijk hier de eerste aflevering:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=389676/langid=43

[ Bericht 2% gewijzigd door BasEnAad op 22-03-2009 18:20:23 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 21:19:50 #2
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_67219031
LB?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 21 maart 2009 @ 10:27:10 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67263654
Kick
vanavond dus
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_67264022
Voorproefje ziet er goed uit, tvp als herinnering om het morgen terug te kijken
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_67264722
Waar kan je dit ergens online terugkijken?
pi_67279456
DIT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JE NIET . Meisje van 20 met de buurvrouw van 36 en homo broertje naar K3 .
pi_67279506
haha ik zit het ook te kijken, wel ernstig jah
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_67279553
Hahahahaha geweldige tv dit,
ze moest gaan zitten bij k3 want anders zagen de kinderen niks hahahahaha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67279573
SBS staat altijd garant voor leedvermaak tv.
pi_67279741
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef Poppejans het volgende:
Hahahahaha geweldige tv dit,
ze moest gaan zitten bij k3 want anders zagen de kinderen niks hahahahaha
Ze nam de halve ahoy in beslag met die reet .
pi_67279895
Ieeeeeeuw die vent er ook bij
echt tranen van het lachen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:26:52 #12
236046 NotYou
tigerblood
pi_67279929

Lach maar! Lach maar!
Je suis Charlie Sheen
pi_67279969
Hahahahaha ruzie met die moeders in de rij
pi_67280030
Ahoy trilt op zn grondvesten
pi_67280159
omg, dat was best wel zielig maarja, als zij t leuk vindt..
  zaterdag 21 maart 2009 @ 22:53:18 #16
236046 NotYou
tigerblood
pi_67280782
Lach maar zoveel je wilt, dit meisje weet wat ze wil en gaat er ook voor!

Je suis Charlie Sheen
pi_67284093
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef jmac het volgende:
SBS staat altijd garant voor leedvermaak tv.
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef MilaNL het volgende:
omg, dat was best wel zielig maarja, als zij t leuk vindt..
pi_67284952
Ik kan niet wachten op deze aflevering:

Nick & Simon niet blij met SBS6 programma ‘Fans’

De makers van het SBS6 programma ‘Fans’ zijn dit weekend op problemen gestuit. Het management van Nick & Simon had weinig trek in deze vorm van belangstelling en verleende geen toestemming om te filmen tijdens een optreden. Toen er toch een cameraploeg verscheen, werd deze van het terrein verwijderd.

Producent Ewout Genemans: “Zodra we begonnen te filmen kwam de beveiliging ons melden dat we weg moesten gaan.”

Wat er tussen de mededeling en het daadwerkelijke verwijderen zich heeft afgespeeld, is onduidelijk. Maar Jaap Buys, manager van Nick & Simon, zegt: “We hadden expliciet gezegd dat ze niet mochten komen. Dan doen ze dat toch en reageren nog bijzonder onbeschoft ook als we ze daar op aanspreken.”

De producent is voornemens de beelden gewoon uit te zenden. Het zou een ’spectaculaire’ aflevering opleveren. Het Volendamse duo is minder te spreken over de opnames. De reden voor de weigering heeft volgens enkele trouwe volgers alles te maken met de geportretteerde ‘fan’. Het zou gaan om de 46-jarige Greet die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
pi_67286203
quote:
Op zondag 22 maart 2009 03:09 schreef Sjimmie het volgende:
De reden voor de weigering heeft volgens enkele trouwe volgers alles te maken met de geportretteerde ‘fan’. Het zou gaan om de 46-jarige Greet die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
dat is wel slecht, je zou toch op zn minst mogen verwachten dat stalkers en andere zieke geesten eruit gefilterd worden
  zondag 22 maart 2009 @ 09:26:42 #20
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_67286360
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef Brembo het volgende:
DIT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JE NIET . Meisje van 20 met de buurvrouw van 36 en homo broertje naar K3 .
Die van 20 moet gewoon aan een man, dan is ze er zo van af.
Maar goed, ze zal dan wel een vent aan de haak slaan die ook fan is van K3.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_67286610
ahahah wat een hysterisch grappig programma ik heb t ff teruggekeken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_67286685
quote:
Op zondag 22 maart 2009 09:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dat is wel slecht, je zou toch op zn minst mogen verwachten dat stalkers en andere zieke geesten eruit gefilterd worden
wat? waarom? dat is juist het leukste
pi_67286729
het zijn eigenlijk allemaal stalkers volgens mij

ze kan wel goed zingen trouwens, die k3-fan
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_67286965
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef sbientje het volgende:
ze kan wel goed zingen trouwens, die k3-fan
dat viel mij ook al op

wat een figuren trouwens, dat dit in nederland rondloopt..
  zondag 22 maart 2009 @ 10:22:39 #25
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_67286977
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:22 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat viel mij ook al op

wat een figuren trouwens, dat dit in nederland rondloopt..
Inderdaad, triest om te zien
Half bezopen is weggegooid geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')