Of Thomas dacht dat zij de bank wasquote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef dronkeykong het volgende:
Die Thomas heeft er gewoon even op de bank genomen
Zeker niet met die fanquote:Op donderdag 9 april 2009 17:45 schreef sbientje het volgende:
die thomas, best een leuk jong op zich! ik zou er niet aan moeten denken, dat geknuffel en gezoen met zo'n fan
Ik vraag me af of hij het ook had gedaan als er géén camera's bij geweest waren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
Mindere uitzending. Wel tof dat Wolter het deed.
Ja inderdaad, daar dacht ik ook net aanquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:06 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij het ook had gedaan als er géén camera's bij geweest waren.
Ik sta nou niet bekend als auto kenner.... maar was dat geen chevrolet ssr?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:57 schreef StephanL het volgende:
wel een gave autowelke het is geen idee
jaquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:08 schreef foxbow het volgende:
[..]
Ik sta nou niet bekend als auto kenner.... maar was dat geen chevrolet ssr?
Het erge van die van vorige week was dat ze dingen ging eisen van Thomas. Dat deed Andrea Hazes dan weer niet van Wolter. Dat is het grootste verschil, vind ik.quote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
weet wel zeker dat Wolter het niet had gedaan als er geen camera's bij waren.. Hij vroeg zelfs nog: is de camera er dan bij het volgende optreden ook bij?
Eerst dacht ik: oh die vrouw valt mee in vergelijking met vorige week! Maar na die transformatie dacht ik: oh nee, even absurd
Minder?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
Mindere uitzending. Wel tof dat Wolter het deed.
Klopt, viel mij ook direct op. Wolter Kroes is sowiesoquote:Op zondag 12 april 2009 00:20 schreef Kidney_Bean het volgende:
weet wel zeker dat Wolter het niet had gedaan als er geen camera's bij waren.. Hij vroeg zelfs nog: is de camera er dan bij het volgende optreden ook bij?
Ik ben op dit moment heftig aan het bedenken waarover ik nou eigenlijk het meeste geschokt ben...quote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef female81 het volgende:
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=67550
Gewéldig.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 april 2009 12:54 schreef TrailerTrash het volgende:![]()
![]()
er moet een vervolg van marga komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |