Bekijk hier de eerste aflevering:quote:Fans!
HILVERSUM - Ewout Genemans en Jon Karthaus stonden in tv-serie en speelfims Zoop voor de camera. De Zoop-acteurs blijven voor hun zelfbedachte tv-programma Fans! (SBS6) achter de schermen om in te zoomen op extreme fans van Nederlandse artiesten.
De serie portretteert de komende acht zaterdagavonden hondstrouwe fans van K3, Thomas Berge, Wolter Kroes, Nick & Simon, André Hazes, Koos Alberts, Marianne Weber en Dennie Christian.
Fans! is voor Genemans en Karthaus het eerste televisieprogramma dat ze van a tot z helemaal zelf hebben ontwikkeld, gemaakt en verkocht.
Extra spannend vinden de jonge tv-makers het dat SBS6 hun debuutreeks op zaterdagavond uitzendt, om 22.00 uur, na Holland's Got Talent.
K3
Het is volgens de makers de eerste realityserie waarin fans centraal staan in plaats van artiesten. In de eerste aflevering is dat Charita uit IJmuiden. Ze is al twintig, maar nog steeds idolaat van K3.
Op een concert van K3 in Ahoy zingt ze alle kinderliedjes uit volle borst mee en ontneemt ze het zicht van de kleine kindjes achter haar. ''Een show van K3 maakt me intens gelukkig. Ik kijk er weken naar uit'', zegt ze zonder gêne in de camera.
Ruzie
Na afloop van het concert wacht Charita haar idolen op met een fototoestel. Ondertussen krijgt ze ruzie met ouders die vrezen dat hun kroost niet aan bod komt door de opdringerige fans die de K3-leeftijd al lang zijn gepasseerd.
Charita is het gewend: ''Ik laat kinderen altijd voor. Dat ik al langer fan ben, geeft mij niet meer rechten.''
Intieme plekken
Genemans en Karthaus herkennen het gedrag van fans maar al te goed. ''In de tijd van Zoop waren de moeders van de kinderen de extreemste fans. Zij vroegen om handtekeningen op de meest intieme plekken, gewoon in het bijzijn van de kinderen. Zo kwamen we ook op het idee'', vertelt Genemans, die tevens Willem Wever bij de NCRV presenteert en het acteren voorlopig op een zijspoor heeft gezet.
Inslikken
Het duo beweert de fans integer in beeld te brengen. Karthaus: ''Charita is heus niet gek, ze meent het. We brengen bewust haar hele verhaal zodat kijkers nog voor de aftiteling loopt hun aanvankelijke vooroordelen zullen inslikken.''
Ze nam de halve ahoy in beslag met die reetquote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef Poppejans het volgende:
Hahahahaha geweldige tv dit,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze moest gaan zitten bij k3 want anders zagen de kinderen niks hahahahaha
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:15 schreef jmac het volgende:
SBS staat altijd garant voor leedvermaak tv.
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef MilaNL het volgende:
omg, dat was best wel zieligmaarja, als zij t leuk vindt..
dat is wel slecht, je zou toch op zn minst mogen verwachten dat stalkers en andere zieke geesten eruit gefilterd wordenquote:Op zondag 22 maart 2009 03:09 schreef Sjimmie het volgende:
De reden voor de weigering heeft volgens enkele trouwe volgers alles te maken met de geportretteerde ‘fan’. Het zou gaan om de 46-jarige Greet die recent beweerde zwanger te zijn van Nick.
Die van 20 moet gewoon aan een man, dan is ze er zo van af.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:12 schreef Brembo het volgende:
DIT MEEEEEEEEEEEEEEEEEEN JE NIET. Meisje van 20 met de buurvrouw van 36 en homo broertje naar K3
.
wat? waarom?quote:Op zondag 22 maart 2009 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is wel slecht, je zou toch op zn minst mogen verwachten dat stalkers en andere zieke geesten eruit gefilterd worden
dat viel mij ook al opquote:Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef sbientje het volgende:
ze kan wel goed zingen trouwens, die k3-fan
Inderdaad, triest om te zienquote:Op zondag 22 maart 2009 10:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat viel mij ook al op
wat een figuren trouwens, dat dit in nederland rondloopt..
Ik zit natuurlijk ook achter bandjes e.d. aan dus dan zie je zulke mensen ook en vooral het geruzie onder fans onderling enzoquote:
Ik zou me kapot schamen als ik op mn 20e met zulke staartjes liep, en dan ook nog eens voluit op de tv komen..!quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:33 schreef MilaNL het volgende:
omg, dat was best wel zieligmaarja, als zij t leuk vindt..
Mag ook niet veel kosten anders moeten de bezoekers staks nog gaan betalenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:27 schreef Paul het volgende:
Ik kijk nou terug wat een klotekwaliteit heeft sbs het op hun site gezet
Echt, de ouders zijn altijd de ergste. Die kinders maakt het niets uit, maar die moeders gaan over lijken voor hun kinderen.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Maar ik vond vooral die moeder enorm voor schut staan , die bij Ahoy tegen dat meisje tekeer ging omdat ze daar als oudere fan bij stond.
WTF! Kan jou het wat schelen! Doe es normaal zeg!
Belachelijk toch. Lekker voorbeeld ben je danquote:Op zondag 22 maart 2009 13:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Echt, de ouders zijn altijd de ergste. Die kinders maakt het niets uit, maar die moeders gaan over lijken voor hun kinderen.
Ze had een tas van de TROS in haar hand, zegt voor mij genoegquote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
Maar ik vond vooral die moeder enorm voor schut staan , die bij Ahoy tegen dat meisje tekeer ging omdat ze daar als oudere fan bij stond.
WTF! Kan jou het wat schelen! Doe es normaal zeg!
In wezen is dat niet eens zo anders dan Tina Turner-fans die met Tina-pruiken 't Gelredome binnenstormen, of Madonnafans die zo nodig met boa en cowboyhoed naar een concert moeten..quote:Op zondag 22 maart 2009 11:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ik zou me kapot schamen als ik op mn 20e met zulke staartjes liep, en dan ook nog eens voluit op de tv komen..!
Ach anders krijgt ze het wel te heuren in haar dorpje of in de supermarktquote:Op zondag 22 maart 2009 21:15 schreef Susi het volgende:
Ik hoop dat die moeder zichzelf heeft teruggezien op televisie
nou..ja..die muziek is toch wel echt voor kleuters bedoeltquote:Op zondag 22 maart 2009 15:54 schreef Maartel het volgende:
[..]
In wezen is dat niet eens zo anders dan Tina Turner-fans die met Tina-pruiken 't Gelredome binnenstormen, of Madonnafans die zo nodig met boa en cowboyhoed naar een concert moeten..
Hij is echt zoeen man die een stalker isquote:Op zondag 22 maart 2009 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nou..ja..die muziek is toch wel echt voor kleuters bedoeltik heb ook niet echt het idee dat het geestelijk vermogen van deze mensen echt veel hoger ligt.
en die man die verliefd is op karlijn of hoe ze dan ook heet, die is gewoon een beetje viezig.
quote:
Link?quote:Op maandag 23 maart 2009 21:33 schreef hetismijrobbert het volgende:
het hele k3 forum is in rep en roer. Niet eens zozeer om kathleen maar om hoe charita is neergezet. Ze hadden het zelfs al over fok
Fok zwaait even naar Zwangerschapsforumquote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef hetismijrobbert het volgende:
hier reageert ze in eigen persoon
http://www.zwangerschapspagina.nl/about144923-0-asc-60.html
zie pagina 5, gaat over fok. wat een ophef allemaal zeg![]()
God wat voor wereld leven die luiquote:Op maandag 23 maart 2009 21:45 schreef hetismijrobbert het volgende:
hier reageert ze in eigen persoon
http://www.zwangerschapspagina.nl/about144923-0-asc-60.html
zie pagina 5, gaat over fok. wat een ophef allemaal zeg![]()
quote:Waar ik bang van ben geworden zijn de bedreigingen dat ze me de volgende show met een groep in elkaar komen slaan. En van een ander dat ze mijn nabonsende karkas in de rivier zouden gooien.
Dat is de rede waarom ik bijna niet naar buiten durf morgen.
Nouja, die opmerking over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..quote:Op maandag 23 maart 2009 22:17 schreef msnk het volgende:
[..]...
.... Verwart ze FOK! met 4chan ofzo?
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, die opmerkingen over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..
[..]
Nouja, die opmerking over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..
[..]
Nouja, die opmerking over 'haar in stukken hakken en in de rivier gooien' is wel gemaakt, en als je Fok! verder totaal niet kent is dat nou niet echt lekker om over jezelf te lezen..
[..]
quote:AMSTERDAM - De 21-jarige K3-fan Charita, uit het spraakmakende SBS 6-programma Fans!, is emotioneel dat haar favoriete meidengroep uiteenvalt. „Dit nieuws maakt me heel verdrietig”, vertelt ze.
„Maar ik merkte vorig jaar november al dat Kathleen het allemaal niet zo leuk leek te vinden. Dat zag ik aan haar gezicht.”
Vervolgt: „Het is een harde klap voor alle fans, want er zou later dit jaar een nieuwe cd verschijnen én een nieuwe show komen.” Relativeert dapper: „Maar het betekent niet het einde van de wereld. Ik ga er niet dood aan. Ik weet zeker dat Kathleen er voor zichzelf een heel goede reden voor heeft. Anders zou ze dit nooit doen.”
Een K3 zonder Kathleen wordt voor Charita even wennen. „Ze hoort gewoon bij K3. Maar goed, wat er ook gebeurt, ik blijf fan. Ik zou het erger hebben gevonden als Karen eruit zou zijn gestapt. Want zij is mijn favoriet.”
Besluit: „Ik ben blij dat ik twee mooie foto’s van Kathleen en mij samen heb. Ik hoop dat alle geplande activiteiten van dit jaar nog doorgaan.”
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_verdrietig__.html
Ik dacht die kreeg vast zelfmoord neigingenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:24 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)an_verdrietig__.html
Wat een faal reactie. Als je dom genoeg bent om zoiets serieus te nemen verdien je het om bang te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, zelfs al neem je 't niet letterlijk, als je niet heel stevig in je schoenen staat en je leest dat allerlei onbekenden je vanalles toewensen, dan zal je dat op z'n minst geen plezierig gevoel bezorgen. Als ze denkt dat er op elke straathoek iemand klaarstaat om haar in stukken te snijden dan is dat nogal naïef, maar als je dit soort reacties online leest dan zul je op z'n minst bezorgd raken wat mensen op straat naar je zullen roepen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat een faal reactie. Als je dom genoeg bent om zoiets serieus te nemen verdien je het om bang te zijn.
Fans (op SBS 6)...
Fans @ SBS 6, doorgeslagen fans van Nederlandse artiesten #2
http://www.rtl.nl/compone(...)/di_k3.avi_plain.xml (silverlightquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:06 schreef hetismijrobbert het volgende:
Ze was gister weer op tv. Iemand nog gezien?
"ze zal me altijd dierbaar zijn en heeft voor altijd een plek in m'n hart" .quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/di_k3.avi_plain.xml (silverlight)
Denk je dat Charita (Karita) zou passen als vervanger voor Kathleen?
Ze kon wel goed zingen
quote:Zaterdag 4 april, 22.30 uur: Thomas Berge Fans
De 46-jarige Marga is al vanaf de eerste dag fan van de blonde zanger Thomas Berge. Samen met haar twee dochters reist ze heel Nederland af om een glimp van hem op te vangen. Aan het begin van zijn carrière had Thomas na een optreden altijd tijd voor een praatje en een foto. Nu Thomas wat populairder geworden is, is dat een stuk minder geworden. Dit neemt Marga hem erg kwalijk en ze overweegt zelfs om te stoppen als fan van Thomas. Marga en haar dochters besluiten hem nog één kans te geven. Ze reizen Thomas een hele dag achterna en wonen al zijn optredens bij. Het loopt echter volledig uit de hand en de emoties lopen hoog op. Heeft Thomas het nu echt verpest voor 'zijn grootste fans'?
quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:53 schreef NotYou het volgende:
Lach maar zoveel je wilt, dit meisje weet wat ze wil en gaat er ook voor!![]()
[ afbeelding ]
Ze komt uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:41 schreef Remake het volgende:
Godverdomme wat eng die plattelands menschen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |