quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe was de aflevering met Thomas Berge toch wel de beste.
quote:Manager Nick & Simon laat cameraploeg ‘Fans’ verwijderen
Geplaatst op maandag 14 juli 2008 om 18:03
De programmamakers van het nieuwe SBS-programma Fans zijn zondagavond bij een concert van Nick en Simon ‘hardhandig’ verwijderd. Dat is volgens producenten Ewout Genemans en Jon Karthaus onterecht gebeurd. Volgens hen had de ploeg schriftelijk toestem- ming om bij het evenement te filmen. Jon Karthaus is boos op manager Jaap Buys: “Ik snap het probleem van de manager niet zo. Hij had dit allemaal heel makkelijk kunnen voorkomen door normaal te reageren.”
Tijdens het optreden werd de ploeg door de beveiliging ‘hardhandig’ van het het terrein verwijderd met de boodschap dat Jaap Buys - manager van Nick & Simon anders de stekker eruit zou trekken en het evenement geen doorgang zou vinden. Zelfs na uitleg van de producenten dat het programma enkel om de fan gaat en niet per se om de artiest werden ze verwijderd.
Manager Jaap Buys van Nick en Simon was ook niet bereid een reactie te geven waarom dit gebeurde. “Je moet niet denken dat je ons zomaar kan gaan verbieden bepaalde dingen uit te zenden. Wat denkt die man?!” verklaart Jon Karthaus.
“Ze wilden blijkbaar bepaalde fans niet in beeld hebben“, vermoedt Genemans maandag. “Zodra we begonnen te filmen kwam de beveiliging ons melden dat we weg moesten gaan.”
Woedende Buys van Nick en Simon ontkent toestemming te hebben gegeven. “We hadden expliciet gezegd dat ze niet mochten komen“, stelt hij. “Dan doen ze dat toch en reageren nog bijzonder onbeschoft ook als we ze daar op aanspreken.”
Het management van Nick en Simon beraadt zich op stappen. De programmamakers zullen de beelden gewoon uit zenden. “Het wordt een zeer spectaculaire uitzending“, aldus Genemans & Karthaus die met hun productie bedrijf No Pictures Please debuteren met het programma ‘Fans’ voor SBS 6.
Bij het concert waar ze stonden, waar dus de cameraploeg werd verwijderd, waren ook 2 blonde mensen, 1 was best lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zo grafhekel aan deze 3 fans.
Ik ben 3 keer ofzo bij een optreden van Nick en Simon geweest, en toen waren deze 3 er ook. Ze zijn zo irritant. normaal zit er ook nog een blonde bij, die denk dat ze de koningin is.
Zal wel eens wat foto's zoeken. Ze zijn overigens ook altijd te vinden bij Jan Smit, mijn nichtje is namelijk vriendin van deze 3 trieste mensen, en mijn nichtje is overigens ook erg triets[ afbeelding ]
Ja was dat zeg!quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef MikeyMo het volgende:
wat een sneu wijf, en ja, iedereen denkt dat ze omdat hun bij naam kennen en de liedjes kopen gelijk dikke maten zijn
QFT.quote:Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben afgehaakt, na gisteren.
Aflevering 1 vond ik echt geweldig (3 keer gezien ofzo), alleen die is toch niet meer te overtreffen.
koos alberts?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:07 schreef roelvano het volgende:
Wat ik zo'n onzin vind is dat ze voor de reclame alles laten zien van 't 2e deel en in 't 2e deel alles samenvatten van 't 1e deel :S
Dat kunnen ze wel schrappen en dan hebben ze weer 'n beetje meer tijd om nieuw materiaal te tonen. Die K3 aflevering was geniaal, die van Thomas Berge fan was gwoon eng, en 'n hele media hype nog eromheen.
Aflevering 3 vond ik niet echt leuk![]()
Wat ik erg vond aan die man (koos alberts was 't toch?!) dat hij reageerde met de vraag: De camera is wel bij toch?! Toen die vrouw vroeg of ze als Andre(a) Hazes mocht optreden...
Koos is dus beetje mediageil...
Aflevering 4 ging wel. Niet mijn soort favoriete artiesten. Sowieso ben ik geen fan van al die mensen!
Hahaha ik bedoel Wolter Kroes jaa!! Ben totaal niet thuis in die hoek van de muziek xDquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
zou wel mooi geweest zijn, koos alberts zónder rolstoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |