abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 18 april 2009 @ 23:01:01 #276
9859 crew  Karina
Woman
pi_68154423
Tot nu toe was de aflevering met Thomas Berge toch wel de beste.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  One tough cookie zaterdag 18 april 2009 @ 23:02:03 #277
169210 liesje1979
pi_68154453
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:01 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe was de aflevering met Thomas Berge toch wel de beste.

Die moet ik nog zien idd, ga ik meteen even doen.
Ik vond die met die K3 fans ook geweldig trouwens.
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:03:56 #278
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68154520
wat een sneu wijf, en ja, iedereen denkt dat ze omdat hun bij naam kennen en de liedjes kopen gelijk dikke maten zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 18 april 2009 @ 23:04:51 #279
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_68154556

Er is zelfs nog een berichtje :
http://www.mediacourant.nl/?p=5791
quote:
Manager Nick & Simon laat cameraploeg ‘Fans’ verwijderen
Geplaatst op maandag 14 juli 2008 om 18:03

De programmamakers van het nieuwe SBS-programma Fans zijn zondagavond bij een concert van Nick en Simon ‘hardhandig’ verwijderd. Dat is volgens producenten Ewout Genemans en Jon Karthaus onterecht gebeurd. Volgens hen had de ploeg schriftelijk toestem- ming om bij het evenement te filmen. Jon Karthaus is boos op manager Jaap Buys: “Ik snap het probleem van de manager niet zo. Hij had dit allemaal heel makkelijk kunnen voorkomen door normaal te reageren.”

Tijdens het optreden werd de ploeg door de beveiliging ‘hardhandig’ van het het terrein verwijderd met de boodschap dat Jaap Buys - manager van Nick & Simon anders de stekker eruit zou trekken en het evenement geen doorgang zou vinden. Zelfs na uitleg van de producenten dat het programma enkel om de fan gaat en niet per se om de artiest werden ze verwijderd.

Manager Jaap Buys van Nick en Simon was ook niet bereid een reactie te geven waarom dit gebeurde. “Je moet niet denken dat je ons zomaar kan gaan verbieden bepaalde dingen uit te zenden. Wat denkt die man?!” verklaart Jon Karthaus.

“Ze wilden blijkbaar bepaalde fans niet in beeld hebben“, vermoedt Genemans maandag. “Zodra we begonnen te filmen kwam de beveiliging ons melden dat we weg moesten gaan.”

Woedende Buys van Nick en Simon ontkent toestemming te hebben gegeven. “We hadden expliciet gezegd dat ze niet mochten komen“, stelt hij. “Dan doen ze dat toch en reageren nog bijzonder onbeschoft ook als we ze daar op aanspreken.”

Het management van Nick en Simon beraadt zich op stappen. De programmamakers zullen de beelden gewoon uit zenden. “Het wordt een zeer spectaculaire uitzending“, aldus Genemans & Karthaus die met hun productie bedrijf No Pictures Please debuteren met het programma ‘Fans’ voor SBS 6.
Fuck the EBU
pi_68155687
Ik heb zo grafhekel aan deze 3 fans.

Ik ben 3 keer ofzo bij een optreden van Nick en Simon geweest, en toen waren deze 3 er ook. Ze zijn zo irritant. normaal zit er ook nog een blonde bij, die denk dat ze de koningin is.

Zal wel eens wat foto's zoeken. Ze zijn overigens ook altijd te vinden bij Jan Smit, mijn nichtje is namelijk vriendin van deze 3 trieste mensen, en mijn nichtje is overigens ook erg triets

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2009 23:54:06 ]
pi_68165679
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zo grafhekel aan deze 3 fans.

Ik ben 3 keer ofzo bij een optreden van Nick en Simon geweest, en toen waren deze 3 er ook. Ze zijn zo irritant. normaal zit er ook nog een blonde bij, die denk dat ze de koningin is.

Zal wel eens wat foto's zoeken. Ze zijn overigens ook altijd te vinden bij Jan Smit, mijn nichtje is namelijk vriendin van deze 3 trieste mensen, en mijn nichtje is overigens ook erg triets

[ afbeelding ]
Bij het concert waar ze stonden, waar dus de cameraploeg werd verwijderd, waren ook 2 blonde mensen, 1 was best lekker Die met dat lange sluike haar.
pi_68165879
quote:
Op zaterdag 18 april 2009 23:03 schreef MikeyMo het volgende:
wat een sneu wijf, en ja, iedereen denkt dat ze omdat hun bij naam kennen en de liedjes kopen gelijk dikke maten zijn
Ja was dat zeg!
  zondag 19 april 2009 @ 13:16:50 #283
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68166231
ik heb ook wel eens iets stoms "fanserigs" gedaan... in 96 of 97 toen ik een jaar of 17 was en iedereen gabber was heb ik voor de verjaardag van een maat van me een t-shirt laten volkrabbelen met handtekeningen van bekende dj's. Toen heb ik gewoon wel eens het adres opgezocht van 2 bekende producers in amsterdam en ben ik gewoon naar de deur van die gasten gegaan voor een krabbel. Stonden ze best raar van te kijken hoorde ik achteraf
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 19 april 2009 @ 13:23:27 #284
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68166410
Eindliedje

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  † In Memoriam † zondag 19 april 2009 @ 13:26:48 #285
128220 Peter6000
pi_68166520
Ik ben afgehaakt, na gisteren.

Aflevering 1 vond ik echt geweldig (3 keer gezien ofzo ), alleen die is toch niet meer te overtreffen.

En een aflevering over doorgeslagen Spinvisfans zal er niet bijzitten.
  zondag 19 april 2009 @ 13:35:21 #286
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_68166815
Wat een figuur weer zeg dit keer Jammer dat het niet nog 10 minuutjes langer duurt.
  zondag 19 april 2009 @ 14:00:01 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_68167629
Die 'fan' van Nick & Simon is gewoon tragisch en eenzaam, ondanks haar kinderen om haar heen. Die fan van Thomas Berge is echt een enge, psychotische stalker die ze mogen opsluiten .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 19 april 2009 @ 14:19:29 #288
251119 Rainesz
flets outz
pi_68168236
Helaas niet gezien gisteren.
Zometeen maar eens uitzendig gemist starten.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_68172901
quote:
Op zondag 19 april 2009 13:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben afgehaakt, na gisteren.

Aflevering 1 vond ik echt geweldig (3 keer gezien ofzo ), alleen die is toch niet meer te overtreffen.

QFT.
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_68192751
Dat mokkel dat op het laatst met die brief een sprintje ging trekken naar die auto, de tering wat rende die spastisch zeg

Flikkert haar camera ook nog op de grond
MOKUM XXX RATED
  maandag 20 april 2009 @ 10:50:23 #291
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_68195624
Ohhh, die tweede aflevering over die fan van Thomas Berge, neeejjjj, wat een dragonder! Net een naar lucht happende snoek op het droge!

Dat is geen vrouw, dat is een manwijf. Wat een aflevering, je zult maar zo iemand als fan hebben, ik zou het er benauwd van krijgen.

Die grafmuziek toen het na het eerste optreden fout ging lopen

En die aanwijzingen wat er mee moest van het podium: "NEE DIE, JAH, DIE JA, DIE OOK NOG, NEE DIE JAH, JA"

Wat een VRESELIJK mens, dat 'kapsel', die bril uit het jaar kruik, die chronisch ontevreden kop, figuur als een havenwerker
pi_68196149
Ik heb het één keer gezien, met die fan van Thomas Berge. Ik kwam niet meer bij.
Maar wat ik dan wel weer erg vind is dat die mensen kunnen stemmen..
  maandag 20 april 2009 @ 11:29:24 #293
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_68196754
Die aflevering met die fan van K3 vond ik meer leuk dan hilarisch. Ik vind het knap dat ze gewoon opkomt voor een meidengroep waar zij gelukkig van wordt. Het is toch hele vrije, blije muziek vind ik. Haar ogen vond ik een beetje eng maar ze had een mooie stem.

Beter te lang kind blijven, dan te kort al weet ik ook niet hoe dat moet in combinatie met die opleiding SPW. Je kon het ook zien aan haar haardracht: twee staartjes met clipjes die ik zelf droeg toen ik vier was.

Toen ze in de zaal zaten hadden ze het wel wat anders kunnen aanpakken. Als je als enige met drie volwassen mensen in de zaal gaat staan en gaat meezingen (buurvrouw was toch al gauw 1.75m), dan weet je natuurlijk wel dat er tot 40 rijen achter je, met al die kleine koters, niemand meer wat kan zien.

Die agressieve moeder buiten vond ik eng om te zien. Dat meisje had net zo goed recht om op een foto te wachten als al die moeders met die kleine kinderen. Dat je zo iemand dan wil wegjagen vind ik erg. Ze kwam op mij niet opdringerig over dus waarom al die agressiviteit?
pi_68197438
Nee inderdaad, het enige wat ik vervelend vond van die mensen in die aflevering is dat ze gingen staan, en dat was vooral die buurvrouw, niet dat meisje. Voor de rest was dat meisje erg sympathiek. Wel erg kinderlijk, maar of dat iets ergs is..

Van Thomas Berge was wel echt niet goed, zou echt een stalker kunnen zijn.
  maandag 20 april 2009 @ 19:47:12 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_68213310
Net aflevering 4 gezien, met de fans van Nick & Simon. Tja, het ging eigenlijk hoofdzakelijk over dat email-verhaal. Het zou toch wel erg sneu zijn als zij ergens op aangekeken wordt terwijl ze met dat hele verhaal niets van doen heeft. Hoe kun je nou bewijzen dat je die mail niet hebt gestuurd? Verder leken het mij best beschaafde en leuke mensen.

Wel geestig dat ze naar het naambordje 'Schilder' zocht. Het halve dorp heet zo

De aflevering was eigenlijk te kort vind ik. Er is hier maar bij één optreden gefilmd. Het programma eindigt nogal abrupt telkens.
  dinsdag 21 april 2009 @ 00:52:51 #296
251119 Rainesz
flets outz
pi_68225502
Toen dat mens begon te rennen,rolde zowat v/d bank af van het lachen

Verder was hij inderdaad te kort,maar dat heeft er misschien mee te maken omdat ze nergens anders meer binnen kwamen ofzo!!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_68225662
Wat ik zo'n onzin vind is dat ze voor de reclame alles laten zien van 't 2e deel en in 't 2e deel alles samenvatten van 't 1e deel :S

Dat kunnen ze wel schrappen en dan hebben ze weer 'n beetje meer tijd om nieuw materiaal te tonen. Die K3 aflevering was geniaal, die van Thomas Berge fan was gwoon eng, en 'n hele media hype nog eromheen.
Aflevering 3 vond ik niet echt leuk
Wat ik erg vond aan die man (Wolter Kroes was 't toch?!) dat hij reageerde met de vraag: De camera is wel bij toch?! Toen die vrouw vroeg of ze als Andre(a) Hazes mocht optreden...
Wolter is dus beetje mediageil...

Aflevering 4 ging wel. Niet mijn soort favoriete artiesten. Sowieso ben ik geen fan van al die mensen!

[ Bericht 1% gewijzigd door roelvano op 21-04-2009 11:17:09 ]
  dinsdag 21 april 2009 @ 01:12:27 #298
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68225709
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:07 schreef roelvano het volgende:
Wat ik zo'n onzin vind is dat ze voor de reclame alles laten zien van 't 2e deel en in 't 2e deel alles samenvatten van 't 1e deel :S

Dat kunnen ze wel schrappen en dan hebben ze weer 'n beetje meer tijd om nieuw materiaal te tonen. Die K3 aflevering was geniaal, die van Thomas Berge fan was gwoon eng, en 'n hele media hype nog eromheen.
Aflevering 3 vond ik niet echt leuk
Wat ik erg vond aan die man (koos alberts was 't toch?!) dat hij reageerde met de vraag: De camera is wel bij toch?! Toen die vrouw vroeg of ze als Andre(a) Hazes mocht optreden...
Koos is dus beetje mediageil...

Aflevering 4 ging wel. Niet mijn soort favoriete artiesten. Sowieso ben ik geen fan van al die mensen!
koos alberts?
euhm, nou, nee hoor

dat was wolter kroes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 21 april 2009 @ 01:12:55 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_68225715
zou wel mooi geweest zijn, koos alberts zónder rolstoel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68231396
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 01:12 schreef Mirjam het volgende:
zou wel mooi geweest zijn, koos alberts zónder rolstoel
Hahaha ik bedoel Wolter Kroes jaa!! Ben totaal niet thuis in die hoek van de muziek xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')