ik mis de msn met de evil laughquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
CENTRAAL
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA
Een schele syndroom van Down patientquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:30 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt? Jij hebt je ziel al verkocht?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die van de duivel zijn lekkerder.
Ja, dat had ik kunnen doen ja.quote:
geen ideequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar zelfs vaker doenquote:
Klinkt direct als een goeie filmquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:05 schreef BobbyB het volgende:
Nu weet ik meteen wat ik zo ga kijken: The Quiet.
quote:
Ey, eerst Chuck_Norris, dan Hetiszover, dan ik en dan jullie pasquote:
Elisha en Camilla in 1 filmquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klinkt direct als een goeie film![]()
inderdaad, trek maar een nummertjequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ey, eerst Chuck_Norris, dan Hetiszover, dan ik en dan jullie pas
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is het wachten waardquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Nondeju zegquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fas, wat postte je?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
Edit: Ondanks dat dit SC is, toch even normaal doen![]()
je kent me nietquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is het wachten waard
Besides, C_N is te jong, jij te oud en Hetiszover ken ik niet, dus ze heeft imo nog niemand gehad
een paar dingen uit pure frustratie over de TTquote:
WTF?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:08 schreef Fascination het volgende:
Edit: Ondanks dat dit SC is, toch even normaal doen![]()
toch krijg je tien kudo's van mequote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
toch krijg je tien kudo's van me
Frustratie?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:12 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
een paar dingen uit pure frustratie over de TT
Te oud?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is het wachten waard
Besides, C_N is te jong, jij te oud en Hetiszover ken ik niet, dus ze heeft imo nog niemand gehad
Het is sowieso ook wel een mooie film. De rol van Camilla is echt ontzettend goedquote:
Dat hoeft niet echt of wel, wat je daar post?quote:
quote:
Dat bedoel je zeker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jong is zo relatief. en naïef.
quote:
Die jonge meisjes hoef je toch niet te posten? Het kan ook leuk zijn zonder dat je dat post.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat hoeft niet echt of wel, wat je daar post?
Het kan ook leuk zijn zonder dat je dit uit het niets posts.
Of vind je jezelf verruimend ?
1: Nee. Of het mij aanstaat of niet zal worst wezen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef Fascination het volgende:
Dus omdat het jou niet aanstaat verwijder je m'n posts?Je moet pas dingen verwijderen als het een opzettelijk kwetsend karakter heeft, heeft dat het in dit geval?
Nee, alleen het aantal cijfers voor de komma op je bankrekening.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:22 schreef Hetiszover het volgende:
Vinden vrouwen nou Jailbaitjongetjes ook aantrekkelijk?
Ik sta roodquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, alleen het aantal cijfers voor de komma op je bankrekening.
shit he, ik zie nu pas hoe fout die post van mij overkomtquote:
Vermeld de algemene regels hier dan even, blijkbaar zie ik het verkeerd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1: Nee. Of het mij aanstaat of niet zal worst wezen.
2: Algemene regels. Dit was nergens voor nodig. En als je dat niet begrijpt schort er toch echt iets aan je opvoeding.
3: Jonge meisjes ? Ze zijn allemaal 18.
4: Mocht je het echt niet eens zijn met mijn edit -> KLB FB. Thanks.
Ik weet niet wat de mods hebben hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef gers het volgende:
FAS is een lief meisje zij hoort niet geband te worden
Hey, ben jij nu ook een vaste klb sc'er?quote:
FAS hoort gewoon normaal te doen, dan is er niks aan het handje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef gers het volgende:
FAS is een lief meisje zij hoort niet geband te worden
Ik vervang de gebande mensen evenquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de mods hebben hoor.![]()
[..]
Hey, ben jij nu ook een vaste klb sc'er?
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobby wist nog niet dat jij er ook bij was.
Jawel.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bobby wist nog niet dat jij er ook bij was.
Je moet wel blijven als ze weer terug zijn hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vervang de gebande mensen even
Okéquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Je moet wel blijven als ze weer terug zijn hoor.
Weet je zeker dat je niet wilt blijven, heul veul leuker hier hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vervang de gebande mensen even
wie ben jij en waarom die post?quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Ah, iedereen is er weer? Of post NG onder FAS' account?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
FAS hoort gewoon normaal te doen, dan is er niks aan het handje.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Ah, iedereen is er weer? Of post NG onder FAS' account?
Ik mag geloof ik geen doodverwensingen meer doen tegenover users, dusquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik mag geloof ik geen doodverwensingen meer doen tegenover users, dusdan maar.
Nee geeneens.quote:
hihi jouw username met mijn sunstone pwn ik je tot een bellossumquote:
Ah, een bekende dus. Even scannen.quote:
quote:
Leuker dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet wilt blijven, heul veul leuker hier hoor![]()
gewoon op ned3 en nos.nlquote:
Doe dat eens met je originele accountquote:Op woensdag 18 maart 2009 20:41 schreef Gloom. het volgende:
Jij hoort je gewoon te gedragen als een goeie baggeraar en niet als een overloper omdat je ineens blauw bent geworden
80 procent heeft een banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Die zou vanavond toch aflopen voor velen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb maar één droge opmerking gelezen tot nu toe!Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuker dan de PUBquote:
Bloempjequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
wat zal de nieuwe naam worden voor me kloon
gers-te-nat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
Samsos? Dan heb je Gers & Samsos.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leuker dan de PUB![]()
Hoewel een PUB eigenlijk ook wel leuk kan zijn aangezien café's sowieso leuk zijn.... maar dat terzijde
als ik jouw berichten altijd lees voel ik me net een vrouw, ik (glim)lach blijkbaar overal om potverdriequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.
Deepinsidetraci.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
Ze zijn gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
In de wat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Is dat krentenbol?Nou, dat bol klopt dan wel
En krenten eigenlijk ook
Dat over GS?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.quote:
Omijngodquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.![]()
Is het erg hier opgewonden van te raken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.![]()
Ik krijg hier een harde vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het erg hier opgewonden van te raken?
reacties vallen tegen, ik zal hem wel even meehelpen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil graag een zelfgemaakte header, maar ik kan dat niet
Het is alleen een aantal plaatjes over elkaar heenplakken, maar ik weet niet hoe dat uitsnijden enzo moet
Paint.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
Ik wil leren eigen smileys te maken.
Fawaka?quote:
Ja dat lukt nog niet zo goed.quote:
Bedankt nog voor deze eerlijke indeling.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja je moet klein beginnen hequote:
Jeuzus te jong. Ik raak binnenkort mijn tienerjaren al kwijt heur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is het wachten waard
Behalve voetbal niet nee.quote:
Dudette.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb een flatscreen, kun je inderdaad weinig op zetten.quote:
Afdeling Rhenen ook weer van de partijquote:
Mennn shut up.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Afdeling Rhenen ook weer van de partij
Ik heb vandaag al 3 keer een schone onderbroek aan kunnen doen door jullie gegeil.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.
Ok nouja het moet dus een afbeelding zijn ter grote van de huidige header.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
reacties vallen tegen, ik zal hem wel even meehelpen.
das beter dan niks
Het is weer woordgrappentijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een flatscreen, kun je inderdaad weinig op zetten.
Ben blij dat je er even tussen post, anders denkt men nog dat ik loop te baggeren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mennn shut up.Ik heb m'n woonplaats wijselijk uit mijn profiel gehaald een tijd geleden, maar ik kan het er net zo goed terug in zetten.
![]()
Draag een luier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3 keer een schone onderbroek aan kunnen doen door jullie gegeil.
Ja, waar is Krentenbol. heen?quote:
Met jullie in SC is dat een goed idee voor in het vervolg.quote:
Kunnen maar vier regels in. Daarbij, als ik al die geile opmerkingen erin zou moeten zetten zit iedereen dadelijk met een 24/7 boner.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat voor je signature.
Zie ik eruit als een fotowinkel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB! Wil je even een mooie header maken van bovenstaande plaatjes?
Alsjuuublieeeftquote:
Geile post!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok nouja het moet dus een afbeelding zijn ter grote van de huidige header.
Als achtergrond wil ik zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
En dan als plaatjes erop (wel ruimte houden voor het FOK logo en dat bannertje rechts die er nog bij komen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linksonder uitgesneden ofzo?
[ afbeelding ]
Hihi! Kom ook geneeskunde doen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Wist je dat kanker er heel raar uitziet? Ik las laatst zo'n tijdschrift en daar zag je zo'n plaatje van kankercellen ofzo, leek net een boom met heeeul veel aftakkingen!!11
Ja ik vind het prima, maar hoe had je het in gedachten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alsjuuublieeeft
Ik heb zo'n abo en dan kun je eigen headers maken maar ik heb geen photshop en kan er sowieso niet mee omgaanDan krijg je eeuwige roem een een kusje toe.
Ah. Ok. Duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen maar vier regels in. Daarbij, als ik al die geile opmerkingen erin zou moeten zetten zit iedereen dadelijk met een 24/7 boner.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Wist je dat kanker er heel raar uitziet? Ik las laatst zo'n tijdschrift en daar zag je zo'n plaatje van kankercellen ofzo, leek net een boom met heeeul veel aftakkingen!!11
Wtf, waarom heb je een pimpaccount?quote:
Nu niet boos worden he. Ik bewaar hem wel voor laterquote:
Ik wil ook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima, maar hoe had je het in gedachten?
Dat zeg ik liever niet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, waarom heb je een pimpaccount?
Alleen bannen is toch een hobby van jou?quote:
Ok, dan ga ik op onaangekondigde momenten je naar die quote vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu niet boos worden he. Ik bewaar hem wel voor later
Nee, dat doe ik niet met plezier, in tegenstelling tot bieren en tietenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen bannen is toch een hobby van jou?
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.quote:
Roosbeefquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
Ze willen wel je hond aaien maar niet met je praten.
Remlof wou het zo graag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.
En gitaar spelen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet met plezier, in tegenstelling tot bieren en tieten
Hoe heet de band? Me, Myself and I?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik zoek nog een zangeres voor mijn nieuwe band.
I knew it.quote:
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijlquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.
anti geenstijl tot in het graf man!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijl![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe heet de band? Me, Myself and I?
Ssst!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijl![]()
Heb hem in m'n fobo gezet, nou tevreden, bol?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik op onaangekondigde momenten je naar die quote vragen.
Omg, seriously? Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan naaktpics opsturen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar dat pimp abo hebben.quote:
Nee, ik vind het een beetje een desillusie!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar dat pimp abo hebben.
Maar notes zijn helemaal niet interessant (remlof)
Banners weghalen is wel nice.
Oh, en je kunt users op een negeerlijst zetten. (dagoduck, huppelmuts)
optiesquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje een desillusie!
En hoe haal je die banners weg?
Ja toen ik op google zocht zag ik ook ineens heul andere plaatjes. Maar in dat tijdschrift zag het er echt heel anders uit!quote:
Zie hem niet staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb hem in m'n fobo gezet, nou tevreden, bol?
FP lezen, get real.quote:
dat enorme roze gedrocht viel me echt wel op hoorquote:
De anatomieles!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik ook wel als header erbijKan dat mooi zonder dat het halve shilderij eraf wordt gehakt denken jullie?
Oh ja ik zie 't nu ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat enorme roze gedrocht viel me echt wel op hoor
Sorry, had de verkeerde quote erin gezetquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, had de verkeerde quote erin gezet
Uva. Maar misschien toch naar Nijmegen. Ik ben echt een eeuwige twijfelaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef Florian_ het volgende:
S_a ging jij nou naar de VU of naar de UvA?
Maar wat moewt ik dan in amsterdam als jij naar Nijmegen gaat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uva. Maar misschien toch naar Nijmegen. Ik ben echt een eeuwige twijfelaar.
Ik ga dcfc op mijn gitaar spelen!quote:
VERDOMME IS HET NOU EENS AFGELOPEN?!quote:
Moet je maar niet zoveel van die geile quotes maken, hitsig typje.quote:
Ik moet verdorie iedereen tevreden houden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wat moewt ik dan in amsterdam als jij naar Nijmegen gaat?
En Leiden dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet verdorie iedereen tevreden houden.Als ik nou naar Amsterdam ga, kan ik weer niet daten met Fas. En andersom niet met jou!
Ben bezig jah!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Stop eens met chatten BobbyB. Huphup, banner afmaken
Ik kan je kinderen geven. En je weet dat je dat later wel wilt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet verdorie iedereen tevreden houden.Als ik nou naar Amsterdam ga, kan ik weer niet daten met Fas. En andersom niet met jou!
En uiteindelijk na die bodylotion laat je dat luchtige lentejurkje over je lijf heen glijden.quote:
Ohh die's gemeen Zotheid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan je kinderen geven. En je weet dat je dat later wel wilt!
Oeh, ondeugdquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En uiteindelijk na die bodylotion laat je dat luchtige lentejurkje over je lijf heen glijden.
Klinkt erg verleidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh die's gemeen Zotheid.Ik kan veel liefde geven en oraal plezier omdat ik weet wat de gevoelige plekjes van een vagina zijn.
![]()
Oh ik kan wel goed stofzuigen.
quote:
Hihi, in liefde en oorlog is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh die's gemeen Zotheid.Ik kan veel liefde geven en oraal plezier omdat ik weet wat de gevoelige plekjes van een vagina zijn.
![]()
Oh ik kan wel goed stofzuigen.
Dit is de grootte van een header:quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik ook wel als header erbijKan dat mooi zonder dat het halve shilderij eraf wordt gehakt denken jullie?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En uiteindelijk na die bodylotion laat je dat luchtige lentejurkje over je lijf heen glijden.
Nouja, die uitsnijden en in een hoek neerzetten? Maar laat jouw designersoog er maar naar kijken en verras mequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
Flo, wat bedoelde je met die hersenscan links onder?
Dat zeg je nu!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt erg verleidelijk.Overigens heb ik een schijthekel aan kinderen, dus daar maak je me niet blij mee ZH. Je zult iets beters moeten verzinnen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:44 schreef Hetiszover het volgende:
Als straks een vrouw de OP heeft, wordt het zeker WIJN BIER EN PIEMELS ipv BIER EN TIETEN
quote:
quote:
Krijg ik morgen ook nog wat te zien, behalve een film of niet?quote:
What about...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg ik morgen ook nog wat te zien, behalve een film of niet?
Why not? Dus het word gewoon een gezellig uitstapje met jou?quote:
Niks tegen bier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
wolvendagen drink jij bier? Wat ben je voor manwijf?
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why not? Dus het word gewoon een gezellig uitstapje met jou?
Ik lust geen bier.quote:
Whehe zit maar te pesten.quote:
Check je PMquote:
Breezertje dan maar?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lust geen bier.![]()
[..]
Whehe zit maar te pesten.
Ik lust sowieso geen alcohol daarbij zal ik ook thuis moeten komen en ik ga me niet verlagen tot het gebruik van het OV, dus alcohol gaat er toch niet in.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breezertje dan maar?![]()
En pest me niet.
Zijn er bepaalde voorwaarden waar ie aan moet voldoen? Misschien dat ie te groot is of zo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:57 schreef Florian_ het volgende:
Hij doet het niet bobby. Heb hem wel ingevoerd. Even puzzelen
Het heeft een otooooooooquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen alcohol daarbij zal ik ook thuis moeten komen en ik ga me niet verlagen tot het gebruik van het OV, dus alcohol gaat er toch niet in.
Het?quote:
quote:
Dat wist je tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, in liefde en oorlog is alles geoorloofd.
Maar ik schijn oraal ook prima te doen.En met mijn studie geneeskunde kan ik heel leuk doktertje spelen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg je nu!
Ik speel gitaar en een beetje piano. Hoe romantisch is dat!
Nee, deze TT komt eens in de zoveel tijd voorbij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ehm, ligt het aan mij of krijg ik een deja-vu bij het zien van de TT?
Ik denk dat ik niet interessant genoeg ben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je lijkt Lauriette wel. Gister precies hetzelfde
Ik wilde al zeggen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, deze TT komt eens in de zoveel tijd voorbij.
Nou dan weet je het nu. Dus we kunnen ook nog een eindje rijden en dan rij ik vervolgens nog even op jou, iedereen blij.quote:
Nee, dat komt morgen pas.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Is Bobby nu wolvendagen aan het versieren
ik ben eerder verbaasd als hij dat niet doetquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ben de periode dat ik mensen op mijn rug liet zitten en deed alsof ik een paard was al voorbij.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou dan weet je het nu. Dus we kunnen ook nog een eindje rijden en dan rij ik vervolgens nog even op jou, iedereen blij.
Echt?quote:
Nee ik versier Bobby.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:03 schreef Hetiszover het volgende:
Dus je wil niet Charlie the Unicorn met me spelen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben de periode dat ik mensen op mijn rug liet zitten en deed alsof ik een paard was al voorbij.
Ja, dat is slechts voorspel.quote:
Je valt wel op indo's he?quote:
Huh sinds wanneer kan dat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk stoere header BobbyB, thanks
Ben jij niet een beetje ehm.. oud ervoor?quote:
Zie je wel. Maar dan word er niks van gezegd hequote:
Als ik het plululululp-paard mag zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus je wil niet Charlie the Unicorn met me spelen?![]()
[..]
Ja, dat is slechts voorspel.
You're welcome!quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:07 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ongelooflijk stoere header BobbyB, thanks
Nou zeg, wat denk je wel niet. We gaan gewoon naar de film hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje ehm.. oud ervoor?![]()
Ik ben een meisje, dan mag het.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je wel. Maar dan word er niks van gezegd he
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik het plululululp-paard mag zijn.
Zou ik ook zeggen.quote:
Dat is fucking heul niet grappig.quote:
Sorry collegaquote:Op woensdag 18 maart 2009 23:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat is fucking heul niet grappig.
Ik denk helemaal niets hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
Nou zeg, wat denk je wel niet. We gaan gewoon naar de film hoor
Nee, ik ben Charlie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |