80 procent heeft een banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Die zou vanavond toch aflopen voor velen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb maar één droge opmerking gelezen tot nu toe!Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuker dan de PUBquote:
Bloempjequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
wat zal de nieuwe naam worden voor me kloon
gers-te-nat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
Samsos? Dan heb je Gers & Samsos.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leuker dan de PUB![]()
Hoewel een PUB eigenlijk ook wel leuk kan zijn aangezien café's sowieso leuk zijn.... maar dat terzijde
als ik jouw berichten altijd lees voel ik me net een vrouw, ik (glim)lach blijkbaar overal om potverdriequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.
Deepinsidetraci.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
Ze zijn gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
In de wat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Is dat krentenbol?Nou, dat bol klopt dan wel
En krenten eigenlijk ook
Dat over GS?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.quote:
Omijngodquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.![]()
Is het erg hier opgewonden van te raken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.![]()
Ik krijg hier een harde vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het erg hier opgewonden van te raken?
reacties vallen tegen, ik zal hem wel even meehelpen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil graag een zelfgemaakte header, maar ik kan dat niet
Het is alleen een aantal plaatjes over elkaar heenplakken, maar ik weet niet hoe dat uitsnijden enzo moet
Paint.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
Ik wil leren eigen smileys te maken.
Fawaka?quote:
Ja dat lukt nog niet zo goed.quote:
Bedankt nog voor deze eerlijke indeling.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ey, eerst Chuck_Norris, dan Hetiszover, dan ik en dan jullie pas
Ja je moet klein beginnen hequote:
Jeuzus te jong. Ik raak binnenkort mijn tienerjaren al kwijt heur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is het wachten waard
Besides, C_N is te jong, jij te oud en Hetiszover ken ik niet, dus ze heeft imo nog niemand gehad
Behalve voetbal niet nee.quote:
Dudette.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb een flatscreen, kun je inderdaad weinig op zetten.quote:
Afdeling Rhenen ook weer van de partijquote:
Mennn shut up.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Afdeling Rhenen ook weer van de partij
Ik heb vandaag al 3 keer een schone onderbroek aan kunnen doen door jullie gegeil.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.
Ok nouja het moet dus een afbeelding zijn ter grote van de huidige header.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
reacties vallen tegen, ik zal hem wel even meehelpen.
das beter dan niks
Het is weer woordgrappentijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een flatscreen, kun je inderdaad weinig op zetten.
Ben blij dat je er even tussen post, anders denkt men nog dat ik loop te baggeren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mennn shut up.Ik heb m'n woonplaats wijselijk uit mijn profiel gehaald een tijd geleden, maar ik kan het er net zo goed terug in zetten.
![]()
Draag een luier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3 keer een schone onderbroek aan kunnen doen door jullie gegeil.
Ja, waar is Krentenbol. heen?quote:
Met jullie in SC is dat een goed idee voor in het vervolg.quote:
Kunnen maar vier regels in. Daarbij, als ik al die geile opmerkingen erin zou moeten zetten zit iedereen dadelijk met een 24/7 boner.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat voor je signature.
Zie ik eruit als een fotowinkel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB! Wil je even een mooie header maken van bovenstaande plaatjes?
Alsjuuublieeeftquote:
Geile post!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok nouja het moet dus een afbeelding zijn ter grote van de huidige header.
Als achtergrond wil ik zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
En dan als plaatjes erop (wel ruimte houden voor het FOK logo en dat bannertje rechts die er nog bij komen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linksonder uitgesneden ofzo?
[ afbeelding ]
Hihi! Kom ook geneeskunde doen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Wist je dat kanker er heel raar uitziet? Ik las laatst zo'n tijdschrift en daar zag je zo'n plaatje van kankercellen ofzo, leek net een boom met heeeul veel aftakkingen!!11
Ja ik vind het prima, maar hoe had je het in gedachten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alsjuuublieeeft
Ik heb zo'n abo en dan kun je eigen headers maken maar ik heb geen photshop en kan er sowieso niet mee omgaanDan krijg je eeuwige roem een een kusje toe.
Ah. Ok. Duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen maar vier regels in. Daarbij, als ik al die geile opmerkingen erin zou moeten zetten zit iedereen dadelijk met een 24/7 boner.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Wist je dat kanker er heel raar uitziet? Ik las laatst zo'n tijdschrift en daar zag je zo'n plaatje van kankercellen ofzo, leek net een boom met heeeul veel aftakkingen!!11
Wtf, waarom heb je een pimpaccount?quote:
Nu niet boos worden he. Ik bewaar hem wel voor laterquote:
Ik wil ook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima, maar hoe had je het in gedachten?
Dat zeg ik liever niet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, waarom heb je een pimpaccount?
Alleen bannen is toch een hobby van jou?quote:
Ok, dan ga ik op onaangekondigde momenten je naar die quote vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu niet boos worden he. Ik bewaar hem wel voor later
Nee, dat doe ik niet met plezier, in tegenstelling tot bieren en tietenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen bannen is toch een hobby van jou?
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.quote:
Roosbeefquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
Ze willen wel je hond aaien maar niet met je praten.
Remlof wou het zo graag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.
En gitaar spelen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet met plezier, in tegenstelling tot bieren en tieten
Hoe heet de band? Me, Myself and I?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik zoek nog een zangeres voor mijn nieuwe band.
I knew it.quote:
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijlquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.
anti geenstijl tot in het graf man!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijl![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe heet de band? Me, Myself and I?
Ssst!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijl![]()
Heb hem in m'n fobo gezet, nou tevreden, bol?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik op onaangekondigde momenten je naar die quote vragen.
Omg, seriously? Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan naaktpics opsturen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar dat pimp abo hebben.quote:
Nee, ik vind het een beetje een desillusie!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar dat pimp abo hebben.
Maar notes zijn helemaal niet interessant (remlof)
Banners weghalen is wel nice.
Oh, en je kunt users op een negeerlijst zetten. (dagoduck, huppelmuts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |