Ik heb een flatscreen, kun je inderdaad weinig op zetten.quote:
Afdeling Rhenen ook weer van de partijquote:
Mennn shut up.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Afdeling Rhenen ook weer van de partij
Ik heb vandaag al 3 keer een schone onderbroek aan kunnen doen door jullie gegeil.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.
Ok nouja het moet dus een afbeelding zijn ter grote van de huidige header.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:41 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
reacties vallen tegen, ik zal hem wel even meehelpen.
das beter dan niks
Het is weer woordgrappentijd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb een flatscreen, kun je inderdaad weinig op zetten.
Ben blij dat je er even tussen post, anders denkt men nog dat ik loop te baggeren.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mennn shut up.Ik heb m'n woonplaats wijselijk uit mijn profiel gehaald een tijd geleden, maar ik kan het er net zo goed terug in zetten.
![]()
Draag een luier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 3 keer een schone onderbroek aan kunnen doen door jullie gegeil.
Ja, waar is Krentenbol. heen?quote:
Met jullie in SC is dat een goed idee voor in het vervolg.quote:
Kunnen maar vier regels in. Daarbij, als ik al die geile opmerkingen erin zou moeten zetten zit iedereen dadelijk met een 24/7 boner.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat voor je signature.
Zie ik eruit als een fotowinkel?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:56 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB! Wil je even een mooie header maken van bovenstaande plaatjes?
Alsjuuublieeeftquote:
Geile post!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok nouja het moet dus een afbeelding zijn ter grote van de huidige header.
Als achtergrond wil ik zoiets:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
En dan als plaatjes erop (wel ruimte houden voor het FOK logo en dat bannertje rechts die er nog bij komen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linksonder uitgesneden ofzo?
[ afbeelding ]
Hihi! Kom ook geneeskunde doen!quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Wist je dat kanker er heel raar uitziet? Ik las laatst zo'n tijdschrift en daar zag je zo'n plaatje van kankercellen ofzo, leek net een boom met heeeul veel aftakkingen!!11
Ja ik vind het prima, maar hoe had je het in gedachten?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Alsjuuublieeeft
Ik heb zo'n abo en dan kun je eigen headers maken maar ik heb geen photshop en kan er sowieso niet mee omgaanDan krijg je eeuwige roem een een kusje toe.
Ah. Ok. Duidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:57 schreef BobbyB het volgende:
Kunnen maar vier regels in. Daarbij, als ik al die geile opmerkingen erin zou moeten zetten zit iedereen dadelijk met een 24/7 boner.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:58 schreef Smart_ass het volgende:
Wist je dat kanker er heel raar uitziet? Ik las laatst zo'n tijdschrift en daar zag je zo'n plaatje van kankercellen ofzo, leek net een boom met heeeul veel aftakkingen!!11
Wtf, waarom heb je een pimpaccount?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |