80 procent heeft een banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Die zou vanavond toch aflopen voor velen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb maar één droge opmerking gelezen tot nu toe!Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuker dan de PUBquote:
Bloempjequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
wat zal de nieuwe naam worden voor me kloon
gers-te-nat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
Samsos? Dan heb je Gers & Samsos.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leuker dan de PUB![]()
Hoewel een PUB eigenlijk ook wel leuk kan zijn aangezien café's sowieso leuk zijn.... maar dat terzijde
als ik jouw berichten altijd lees voel ik me net een vrouw, ik (glim)lach blijkbaar overal om potverdriequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.
Deepinsidetraci.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
Ze zijn gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
In de wat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Is dat krentenbol?Nou, dat bol klopt dan wel
En krenten eigenlijk ook
Dat over GS?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.quote:
Omijngodquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.![]()
Is het erg hier opgewonden van te raken?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In een krentenbol moet je niet bijten, deze moet je net zo lang likken tot deze helemaal week en nat wordt waardoor het hele zaakje in zijn geheel probleemloos naar binnen glijdt.![]()
Ik krijg hier een harde vanquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:23 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het erg hier opgewonden van te raken?
reacties vallen tegen, ik zal hem wel even meehelpen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:30 schreef Florian_ het volgende:
Ik wil graag een zelfgemaakte header, maar ik kan dat niet
Het is alleen een aantal plaatjes over elkaar heenplakken, maar ik weet niet hoe dat uitsnijden enzo moet
Paint.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:42 schreef Fascination het volgende:
Ik wil leren eigen smileys te maken.
Fawaka?quote:
Ja dat lukt nog niet zo goed.quote:
Bedankt nog voor deze eerlijke indeling.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ey, eerst Chuck_Norris, dan Hetiszover, dan ik en dan jullie pas
Ja je moet klein beginnen hequote:
Jeuzus te jong. Ik raak binnenkort mijn tienerjaren al kwijt heur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is het wachten waard
Besides, C_N is te jong, jij te oud en Hetiszover ken ik niet, dus ze heeft imo nog niemand gehad
Behalve voetbal niet nee.quote:
Dudette.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |