80 procent heeft een banquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Die zou vanavond toch aflopen voor velen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:51 schreef Syb-rund. het volgende:
ik heb maar één droge opmerking gelezen tot nu toe!Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuker dan de PUBquote:
Bloempjequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
wat zal de nieuwe naam worden voor me kloon
gers-te-nat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
Samsos? Dan heb je Gers & Samsos.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Leuker dan de PUB![]()
Hoewel een PUB eigenlijk ook wel leuk kan zijn aangezien café's sowieso leuk zijn.... maar dat terzijde
als ik jouw berichten altijd lees voel ik me net een vrouw, ik (glim)lach blijkbaar overal om potverdriequote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja we hadden het de hele tijd over douchen en elkaar inzepen, daar worden we eerder nat dan droog van.
Deepinsidetraci.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:53 schreef gers het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
Ze zijn gewoon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:57 schreef gers het volgende:
zijn de meisjes die in pub posten jailbait of dikke goticks ?
In de wat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:04 schreef Adelante het volgende:
Is dat krentenbol?Nou, dat bol klopt dan wel
En krenten eigenlijk ook
Dat over GS?quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:05 schreef Hetiszover het volgende:
Er is trouwens een dikke rel in de FB aan de gang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |