Ik wil ook!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik vind het prima, maar hoe had je het in gedachten?
Dat zeg ik liever niet!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, waarom heb je een pimpaccount?
Alleen bannen is toch een hobby van jou?quote:
Ok, dan ga ik op onaangekondigde momenten je naar die quote vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nu niet boos worden he. Ik bewaar hem wel voor later
Nee, dat doe ik niet met plezier, in tegenstelling tot bieren en tietenquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alleen bannen is toch een hobby van jou?
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.quote:
Roosbeefquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Zotheid het volgende:
Ze willen wel je hond aaien maar niet met je praten.
Remlof wou het zo graag.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.
En gitaar spelen dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet met plezier, in tegenstelling tot bieren en tieten
Hoe heet de band? Me, Myself and I?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:07 schreef Zotheid het volgende:
Ik zoek nog een zangeres voor mijn nieuwe band.
I knew it.quote:
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijlquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt je naaktpics opgestuurd? Wat ben je toch makkelijk over te halen.
anti geenstijl tot in het graf man!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijl![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe heet de band? Me, Myself and I?
Ssst!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik en ZH zijn (tegen al onze principes in) lid geworden van *kuch* GeenStijl![]()
Heb hem in m'n fobo gezet, nou tevreden, bol?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik op onaangekondigde momenten je naar die quote vragen.
Omg, seriously? Waarom?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan naaktpics opsturen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar dat pimp abo hebben.quote:
Nee, ik vind het een beetje een desillusie!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar dat pimp abo hebben.
Maar notes zijn helemaal niet interessant (remlof)
Banners weghalen is wel nice.
Oh, en je kunt users op een negeerlijst zetten. (dagoduck, huppelmuts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |