Ohh die's gemeen Zotheid.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kan je kinderen geven. En je weet dat je dat later wel wilt!
Oeh, ondeugdquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En uiteindelijk na die bodylotion laat je dat luchtige lentejurkje over je lijf heen glijden.
Klinkt erg verleidelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh die's gemeen Zotheid.Ik kan veel liefde geven en oraal plezier omdat ik weet wat de gevoelige plekjes van een vagina zijn.
![]()
Oh ik kan wel goed stofzuigen.
quote:
Hihi, in liefde en oorlog is alles geoorloofd.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh die's gemeen Zotheid.Ik kan veel liefde geven en oraal plezier omdat ik weet wat de gevoelige plekjes van een vagina zijn.
![]()
Oh ik kan wel goed stofzuigen.
Dit is de grootte van een header:quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik ook wel als header erbijKan dat mooi zonder dat het halve shilderij eraf wordt gehakt denken jullie?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En uiteindelijk na die bodylotion laat je dat luchtige lentejurkje over je lijf heen glijden.
Nouja, die uitsnijden en in een hoek neerzetten? Maar laat jouw designersoog er maar naar kijken en verras mequote:Op woensdag 18 maart 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
Flo, wat bedoelde je met die hersenscan links onder?
Dat zeg je nu!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Klinkt erg verleidelijk.Overigens heb ik een schijthekel aan kinderen, dus daar maak je me niet blij mee ZH. Je zult iets beters moeten verzinnen.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:44 schreef Hetiszover het volgende:
Als straks een vrouw de OP heeft, wordt het zeker WIJN BIER EN PIEMELS ipv BIER EN TIETEN
quote:
quote:
Krijg ik morgen ook nog wat te zien, behalve een film of niet?quote:
What about...quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krijg ik morgen ook nog wat te zien, behalve een film of niet?
Why not? Dus het word gewoon een gezellig uitstapje met jou?quote:
Niks tegen bier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:49 schreef Fascination het volgende:
wolvendagen drink jij bier? Wat ben je voor manwijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |