optiesquote:Op woensdag 18 maart 2009 22:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, ik vind het een beetje een desillusie!
En hoe haal je die banners weg?
Ja toen ik op google zocht zag ik ook ineens heul andere plaatjes. Maar in dat tijdschrift zag het er echt heel anders uit!quote:
Zie hem niet staan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb hem in m'n fobo gezet, nou tevreden, bol?
FP lezen, get real.quote:
dat enorme roze gedrocht viel me echt wel op hoorquote:
De anatomieles!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:18 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik ook wel als header erbijKan dat mooi zonder dat het halve shilderij eraf wordt gehakt denken jullie?
Oh ja ik zie 't nu ja.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat enorme roze gedrocht viel me echt wel op hoor
Sorry, had de verkeerde quote erin gezetquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, had de verkeerde quote erin gezet
Uva. Maar misschien toch naar Nijmegen. Ik ben echt een eeuwige twijfelaar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:17 schreef Florian_ het volgende:
S_a ging jij nou naar de VU of naar de UvA?
Maar wat moewt ik dan in amsterdam als jij naar Nijmegen gaat?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Uva. Maar misschien toch naar Nijmegen. Ik ben echt een eeuwige twijfelaar.
Ik ga dcfc op mijn gitaar spelen!quote:
VERDOMME IS HET NOU EENS AFGELOPEN?!quote:
Moet je maar niet zoveel van die geile quotes maken, hitsig typje.quote:
Ik moet verdorie iedereen tevreden houden.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:29 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar wat moewt ik dan in amsterdam als jij naar Nijmegen gaat?
En Leiden dan?quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet verdorie iedereen tevreden houden.Als ik nou naar Amsterdam ga, kan ik weer niet daten met Fas. En andersom niet met jou!
Ben bezig jah!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Florian_ het volgende:
Stop eens met chatten BobbyB. Huphup, banner afmaken
Ik kan je kinderen geven. En je weet dat je dat later wel wilt!quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet verdorie iedereen tevreden houden.Als ik nou naar Amsterdam ga, kan ik weer niet daten met Fas. En andersom niet met jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |